Jeg bliver af og til sprugt om hvor meget jeg tjener på min hobbyvirksomhed , og ved nærmere eftertanke er det egentlig ikke nogen hemmelighed. Så nu har jeg lagt det ud, så kan alle der har interesse kan følge med i dagens omsætning. Tallet opdateres en gang i timen ca. :-).
hehe. Det er egentligt lige gyldigt, og det burde det være. Men på en måde er det meget sjovt :)
Godt lavet. Lav et Affiliate Katalog hvor folk kan oprette sig og vise deres indtjening. Så kan man se hvor meget kataloget ialt har tjent og individuelle :)
Ja, det er nu mest bare tænkt som en lille gimmick og forhåbentlig er der nogle der gider linke til mit site, når tusind kroner spørgsmål kommer: 'Hvor meget tjener man på affilaite marketing?' :-).
Jeg bliver af og til sprugt om hvor meget jeg tjener på min hobbyvirksomhed , og ved nærmere eftertanke er det egentlig ikke nogen hemmelighed. Så nu har jeg lagt det ud, så kan alle der har interesse kan følge med i dagens omsætning. Tallet opdateres en gang i timen ca. :-).
Med venlig hilsen Casper Schneidereit
Puha spændende debat. Dog synes jeg det er en meget personlig ting, præcis som saldoen på ens konti, samt hvad man får i løn hvis man evt. har et arbejde ved siden af.
Hvis man ville kunne man jo gemme din omsætning over længere tid og derefter kopirer nogle af dine koncepter og konkurrere mod dig.