Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Se hvad jeg tjener på nettet!

Side 1 ud af 10 (96 indlæg)
Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5907
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 22:26
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,8 stjerner givet af 13 person

Jeg bliver af og til sprugt om hvor meget jeg tjener på min hobbyvirksomhed , og ved nærmere eftertanke er det egentlig ikke nogen hemmelighed. Så nu har jeg lagt det ud, så kan alle der har interesse kan følge med i dagens omsætning. Tallet opdateres en gang i timen ca. :-).

Med venlig hilsen
Casper Schneidereit

Fra Helsingør
Tilmeldt 23. Nov 06
Indlæg ialt: 992
Fra  Hvorfor kan man ikke slette sin virksomhed fra Indeks? Skrevet kl. 22:29

Ha ha - fedt.

Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 2966
Skrevet kl. 22:29

hehe. Det er egentligt lige gyldigt, og det burde det være. Men på en måde er det meget sjovt :)

Godt lavet. Lav et Affiliate Katalog hvor folk kan oprette sig og vise deres indtjening. Så kan man se hvor meget kataloget ialt har tjent og individuelle :)

Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 2966
Skrevet kl. 22:32
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Ps. Der skal nok være nogen Jantelovsryttere der syntes det er at blære sig.:P Men Respekt og flot klaret! :)

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 22:32

Ja, det er nu mest bare tænkt som en lille gimmick og forhåbentlig er der nogle der gider linke til mit site, når tusind kroner spørgsmål kommer: 'Hvor meget tjener man på affilaite marketing?' :-).

Hvis i vil afprøve funktionen, så skal ikke bare gå ind og købe et viasat abonnement ;-)

Med venlig hilsen
Casper Schneidereit

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:33

Casper, IOOS Internet:

Jeg bliver af og til sprugt om hvor meget jeg tjener på min hobbyvirksomhed , og ved nærmere eftertanke er det egentlig ikke nogen hemmelighed. Så nu har jeg lagt det ud, så kan alle der har interesse kan følge med i dagens omsætning. Tallet opdateres en gang i timen ca. :-).

Med venlig hilsen
Casper Schneidereit

Puha spændende debat. Dog synes jeg det er en meget personlig ting, præcis som saldoen på ens konti, samt hvad man får i løn hvis man evt. har et arbejde ved siden af.

Hvis man ville kunne man jo gemme din omsætning over længere tid og derefter kopirer nogle af dine koncepter og konkurrere mod dig.

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 22:34

Det kunne også være der var nogle som fik blod på tanden og kontaktede mig , og det i sidste ende resulterede i jeg fik solgt lidt flere timer :-).

Med venlig hilsen
Casper Schneidereit

Tilmeldt 10. May 08
Indlæg ialt: 413
Skrevet kl. 22:35

Hej Casper

Sjovt Big Smile gad vide om ikke det giver rigtig mange besøgende til din hjemmeside? Personligt kunne jeg i hvert tilfælde ikke lade være med lige at tjecke.

MVH Hans Poulsen - billigEmballage.dk / Pickandpack ApS

Salg af emballage www.billigEmballage.dk

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 22:35

Hej Dennis,

Ja - men der findes massere af andre sider derude, og der kommer nye til hver dag. Så det er ikke noget der bekymre mig som sådan.

Med venlig hilsen
Casper Schneidereit

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15063
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 22:36

Casper, IOOS Internet:

Nååååå så du tror rigtig du er noget hva ;D

Ej spørg til side... Det er faktisk en sjov info, hvis man altså ønsker at dele den med World Wide Wed ;D

Side 1 ud af 10 (96 indlæg)