Mente nok :-) Er der en tilknyttet admin menu hvor man kan skifte partnere osv ud eller skal min ind og rodde i selve filerne?
Rigtig fint spørgsmål du kommer med der. Nej, der er ingen backend. Systemet er ret primitivt sat op i den forstand. Det hænger igen sammen med mine begrænsede kodningskompetencer.
Heldigvis ændrer priserne sig ikke særlig meget. Jeg plejer gerne at løbe siden igennem en gang om ugen, hvor jeg bare lige klikker på alle links og ændrer de priser, som er faldet eller steget.
Og så forsøger jeg at skrive et blogpost i ny og næ. Det har faktisk fungeret rigtig fint og der bliver hevet 5-10 besøg ind om dagen på long tail søgninger, selvom der kun er få indlæg.
Man får ikke rettigheder med? Kan se du også har siderne billig-xbox.dk og eksternharddisk.dk med samme design.
Med venlig hilsen
Bastian
Hej igen Bastian,
Der kommer nyt design på de to sider du nævner senere idag. Har andre planer for dem begge. Så på den måde kan du godt sige, at du får rettighederne med.
Man får ikke rettigheder med? Kan se du også har siderne billig-xbox.dk og eksternharddisk.dk med samme design.
Med venlig hilsen
Bastian
Hej igen Bastian,
Der kommer nyt design på de to sider du nævner senere idag. Har andre planer for dem begge. Så på den måde kan du godt sige, at du får rettighederne med.
Bzr jeg forstår ikke hvad indtjeningen er ? 70.000 kr. eller 2.600 kr. ?
Hilsen Christopher
Arbejder til dagligt med Affiliate Marketing og SEO i mit firma CR Marketing ApS. Derudover tilbyder jeg SEO-artikler, kontakt via pb for mere info om priser.
Bzr jeg forstår ikke hvad indtjeningen er ? 70.000 kr. eller 2.600 kr. ?
Hilsen Christopher
Hej Christopher,
Sidens besøgende har lagt ordrer for over 70.000 kr. i perioden fra 1. marts hos CoolShop, Proshop og de andre annoncører. På grund af forholdsvis lav kommission i elektronikbranchen (ca. 5%) har det skabt en indtjening på 2.600 kr. Men siden har slet ikke nået sit fulde potentiale endnu.
Det skal lige siges, at jeg har talt med Dustin Home, som også gerne vil med på siden, men det skal køre gennem en særskilt aftale. Også Getmore har vist interesse. Begge vil være stærke annoncører at få på siden, da de har rigtig gode priser.
@ andre: Hvis dem som byder lige smider en e-mail adresse, så sender jeg dokumentation for besøg og indtjening til jer.
Christopher: Som jeg forstår det, er de 70.000,- det som han har skaffet sine affiliates i omsætning, og de 2.600,- det han selv har tjent på at være affiliate partner :) Ret mig endelig hvis jeg tager fejl.
Effektiv og hurtig slankekur med Nupo Kuren - Start i dag!