Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Affiliateside med omsætning til salg

Side 4 ud af 4 (38 indlæg)
Fra Næstved
Tilmeldt 24. Jun 09
Indlæg ialt: 345
Fra  YAH.DK Skrevet kl. 12:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Send gerne info til mig - og som Maelstrom også efterspørger også gerne oversigt over udgifter.

Med venlig hilsen 

Michael Boenstedt

Yah! Gratis auktioner på nettet

www.yah.dk

Fra Rødovre
Tilmeldt 13. Jan 09
Indlæg ialt: 276
Fra  Startenwebshop.dk Skrevet kl. 12:20

Hjemmesiden har jo begrænset levetid og er vel ikke så brugbar igen hvis/når playstation 4 bliver lanceret

Fra Rødovre
Tilmeldt 13. Jan 09
Indlæg ialt: 276
Fra  Startenwebshop.dk Skrevet kl. 12:30

Og jeg har lige bestilt billig-ps4.dk

Spøg til side, men ville være et godt råd til den kommende køber så siden kan smides over på det pågældende domæne når den nye ps4 bliver lanceret. Så skal man self starte forfra med SEO og lign. Men så er der jo også noget at tage sig til :-)

Fra København Ø
Tilmeldt 30. Aug 08
Indlæg ialt: 1601
Skrevet kl. 13:03

Med hensyn til påstanden om, at PS4 skulle tage livet af markedet, så fortæller historien en anden stede. Der blev eksempelvis solgt 5,6 millioner Playstation 2 konsoller på verdens plan i 2009 - flere år efter Playstation 3 blev lanceret.

Jeg ville blive overrasket hvis vi så noget til PS4 før tidligst til julesalget i 2011 eller i starten af 2012. Men du har ret i, at hvis man er proaktiv, så kan man sidde med to guldæg i stedet for et. Konceptet omkring siden kan sagtens udvides, så du både scorer kunderne på PS4 og PS3. Et søgeordsdomæne er ikke alfa omega, men noget jeg mest bruger for at ranke højere hurtigere, end hvis jeg valgte en anden type domæne.

Udgifterne er min tid, 45 kr. til et domæne og 100 kr. på AdWords i opstartsfasen, da jeg testede søgeordseffektivitet. Det er blandt også her jeg er kommet frem til, at Playstation 3 spil, PS3 spil og PS3 priser har rigtig meget potentiale fremadrettet.

Michael, jeg kan ikke sende dig en mail, før du giver mig din adresse :-)

Fra København Ø
Tilmeldt 30. Aug 08
Skrevet kl. 14:26

Her og nu prisen er 8,500 DKK + moms. Først til mølle - interesserede kan ramme mig på kontakt@bzrtxt.dk, hvor nye købere også kan få dokumentation for tallene.

Fra København Ø
Tilmeldt 30. Aug 08
Skrevet kl. 08:07
Fra Aalborg
Tilmeldt 26. Aug 09
Indlæg ialt: 204
Fra  TEZZO Skrevet kl. 18:48

Kan du sende mig noget info på patrickdimingu (a) yahoo.dk

Fra København Ø