Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Affiliateside med omsætning til salg

Side 1 ud af 4 (38 indlæg)
Fra København Ø
Tilmeldt 30. Aug 08
Indlæg ialt: 1601
Skrevet kl. 10:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Så sker det, min første affiliate side ryger til salg. Jeg sælger den fra fordi jeg skal igang med et nyt projekt.

Alle nedenstående informationer kan dokumenteres, hvis køber ønsker det.

Overblik

Der er tale om billig-ps3.dk. Siden har været online siden 1. marts, men har kun eksisteret en måned i dens nuværende form. Der er også en blog tilknyttet domænet, som trækker trafik til hovedsiden.

Kort fortalt er der tale om en simpel prissammenligningsside, som foruden Playstation 3 priser, også har en top 10 liste over Playstation 3 spil.

Nøgletal

Daglige unikke besøg svinger mellem 54 og 169. Siden har haft 15.125 sidevisninger og 6.200 besøg siden 1. marts 2010. Afvisningsprocenten er på knap 49% for hele perioden.

Siden har lidt flere end 3.000 besøgende fra 1. april til 1. maj, og jeg forventer at dette niveau er stabilt. 60% af trafikken til siden kommer fra organiske Google søgninger.

Sidens vigtigste søgeord er:

Billig PS3 (Placering #1)

Billig Playstation 3 (Placering #1)

PS3 spil (Placering midt side to)

Billigste PS3 (Placering #1)

Forsiden har flest indgående links, mens jeg ikke har arbejdet så meget med PS3 spil delen. Jeg oplever dog, at potentialet her er gigantisk. Siden konverterer rigtig fint.

Siden har siden 1. marts skabt omsætning for knap 70.000 kr. hos forskellige annoncører hos Tradedoubler og det har resulteret i en indtjening2.600 kr. til udbetaling. I sidste uge indtjente siden 600 kr., hvilket giver mig et praj om, at den organiske trafik er ved at slå igennem.

Det får du

Siden, domænet - men ikke hosting. Jeg har en masse andre domæner liggende på samme server, så denne side bliver solgt særskilt.

Prisen på grisen

Bud starter ved 5.000 kr + moms. Det er ikke akut for mig at få siden solgt, og jeg vil gerne have, at den siden går videre til én, som kan videreudvikle mit guidæg. Der venter stort potentiale for eventuelle SEO og konverteringshajer.

Fra Skørping
Tilmeldt 29. Sep 07
Indlæg ialt: 668
Fra  X-Cite ApS Skrevet kl. 10:58

Hej Ulrik

Jeg kan ikke se blog-delen. Hvor er bloggen placeret?

Fra København Ø
Tilmeldt 30. Aug 08
Skrevet kl. 11:05

Erik Pilgaard Hejlskov:

Hej Ulrik

Jeg kan ikke se blog-delen. Hvor er bloggen placeret?

Hej Erik,

Den ligger her.

Fra Odense
Tilmeldt 4. Mar 08
Indlæg ialt: 1167
Fra  Sølund Marketing Skrevet kl. 11:22

Ganske fin side. Men pas på med dine adsense links, du må ikke opfordre til klik på dem :)

Driver en række webprojekter, blandt andet rejstil.dk og bedste webhotel.

Fra København Ø
Tilmeldt 30. Aug 08
Skrevet kl. 11:25

Jesper Sølund:

Ganske fin side. Men pas på med dine adsense links, du må ikke opfordre til klik på dem :)

Hej Jesper!

Du har ret! De ryger snart af igen til fordel for en "mest populære produkter" kategori. Der er ikke nok penge i skidtet :-)

Fra Vejle
Tilmeldt 18. Nov 09
Indlæg ialt: 625
Fra  NKH.dk Skrevet kl. 11:29

BZR:

Så sker det, min første affiliate side ryger til salg. Jeg sælger den fra fordi jeg skal igang med et nyt projekt.

Alle nedenstående informationer kan dokumenteres, hvis køber ønsker det.

Overblik

Der er tale om billig-ps3.dk. Siden har været online siden 1. marts, men har kun eksisteret en måned i dens nuværende form. Der er også en blog tilknyttet domænet, som trækker trafik til hovedsiden.

Kort fortalt er der tale om en simpel prissammenligningsside, som foruden Playstation 3 priser, også har en top 10 liste over Playstation 3 spil.

Nøgletal

Daglige unikke besøg svinger mellem 54 og 169. Siden har haft 15.125 sidevisninger og 6.200 besøg siden 1. marts 2010. Afvisningsprocenten er på knap 49% for hele perioden.

Siden har lidt flere end 3.000 besøgende fra 1. april til 1. maj, og jeg forventer at dette niveau er stabilt. 60% af trafikken til siden kommer fra organiske Google søgninger.

Sidens vigtigste søgeord er:

Billig PS3 (Placering #1)

Billig Playstation 3 (Placering #1)

PS3 spil (Placering midt side to)

Billigste PS3 (Placering #1)

Forsiden har flest indgående links, mens jeg ikke har arbejdet så meget med PS3 spil delen. Jeg oplever dog, at potentialet her er gigantisk. Siden konverterer rigtig fint.

Siden har siden 1. marts skabt omsætning for knap 70.000 kr. hos forskellige annoncører hos Tradedoubler og det har resulteret i en indtjening på 2.600 kr. til udbetaling. I sidste uge indtjente siden 600 kr., hvilket giver mig et praj om, at den organiske trafik er ved at slå igennem.

Det får du

Siden, domænet - men ikke hosting. Jeg har en masse andre domæner liggende på samme server, så denne side bliver solgt særskilt.

Prisen på grisen

Bud starter ved 5.000 kr + moms. Det er ikke akut for mig at få siden solgt, og jeg vil gerne have, at den siden går videre til én, som kan videreudvikle mit guidæg. Der venter stort potentiale for eventuelle SEO og konverteringshajer.

Hvornår slutter "auktionen" ?

Med venlig hilsen
Bastian

Fra København Ø
Tilmeldt 30. Aug 08
Skrevet kl. 11:39

Hurtigst muligt, jeg har erfaring for folk falder fra hvis de ikke holdes til ilden. Vi siger på søndag den 16. maj.

Fra Måløv
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 832
Skrevet kl. 11:41

Jeg synes de der tabeller ser ud som noget jeg har set før. Har du haft en ekstern til at lave designet?

Er der en admin del tilknyttet eller skal man ind og rette i php filerne?

Fra København Ø
Tilmeldt 30. Aug 08
Skrevet kl. 11:48

Inspirationen til tabellerne er hentet fra billig taletid. Mattias Skovhøj & Co. har gjort det hamrende godt på den side. Og når jeg siger inspiration mener jeg det bogstaveligt, jeg har de originale .psd-filer til alle knapper, logoer og grafik på siden, som jeg selv har lavet fra bunden.

Jeg har selv kodet det meste af siden, men på en trial and error basis. Jeg forstår ikke særlig meget af kodning, men jeg identificerer mit problem, Googler og finder en løsning hos dem, der forstår sig på det. Menuen er f.eks. hentet fra en gratis CSS side. 

Fra Måløv
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 832
Skrevet kl. 11:52

Mente nok :-) Er der en tilknyttet admin menu hvor man kan skifte partnere osv ud eller skal min ind og rodde i selve filerne?

Side 1 ud af 4 (38 indlæg)