Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Dit Firmalink i min signatur..Fed reklame, aminos mest synlige bruger

Side 1 ud af 5 (50 indlæg)
Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 09:44 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hej Aminoer..

Jeg kan tilbyde alletiders mulighed :-)

Kender du mig herfra amino og synes du jeg er synlig ?

Så skulle du måske overveje dette tilbud!!

Jeg kan tage dit firma med på tur rundt om på amino...Og gøre dig meget synlig blandt mange andre aminoer..

Det vil sige jeg kan fremvise dig til mange tusinder iværksættere og selstændige.

Hvad koster sådan en synlig reklame ?

Ja, det koster jo lidt når det er amino`s mest aktive bruger du får plads hos ;-) 6 mdr 500,- inkl moms.

Lidt vildt ik ?

Grib chancen idag...

Send en PM og lad os finde udad noget 

Mikkel

Tilmeldt 10. Nov 09
Skrevet kl. 09:54

3 mdr for 300,- inkl moms

1 mdr for 200,- inkl moms

Fra Roskilde
Tilmeldt 16. Jun 09
Indlæg ialt: 2317
Fra  PITOT Watches Aps Skrevet kl. 14:17

hej friis, syntes du skal tage meget mere for din reklameplads! det er da alt for lidt!!, især for aminos mest synlige :-)

vh T

Watches inspired by fighter jets

Aviator Watches - Pilot Watches - Blue Angels Watch

Tilmeldt 22. Apr 10
Indlæg ialt: 1708
Skrevet kl. 14:25
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 4 person

Hej Mikkel

Da du har ganske ret i at du er Aminos mest synlige bruger har jeg naturligvis også lagt mærke til dig....og jeg synes du virker som en rigtigt fin fyr. Jeg synes sådan set også det er en spøjs/skæv idé du her har fået.... Meeeeeeeen - er det super velgennemtænkt? ;)

Jeg tænker.... Vil du også sælge din reklameplads til konkurrerende virksomheder? Har du overhovedet lov til at sælge pladsen? Nu kender jeg ikke Aminos regler, men det ville overraske mig, hvis de ikke har sikret sig eneretten til salg af reklameplads på Amino ;)

Og til sidst.... Har du overvejet hvilket signal det sender? Nu tror jeg ikke umiddelbart dit "brand" lider den store skade - sådan et projekt passer nok meget godt ind i det hele. Men det er alligevel værd at tænke sig godt om, inden man roder sig ud i den slags....

Arbejder på at udvikle Danmarks bedste Klima-Portal, som naturligvis kører DoFollow ;)

Vil du være med?

Tilmeldt 10. Nov 09
Skrevet kl. 14:36

nej det er ikke gennemtænkt, bare en hurtig ide ;-)

Det var ment som friskt puds og tænk ud ad boxen.

- alle tænker ens, men lige denne måde er da ikke set ?

Nej jved ikke om jeg faktisk må, men tænkte det var mit lille hjørne ;-)

Jeg dropper tanken igen ;-)

mikkel

Fra Købenavn
Tilmeldt 10. May 07
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 14:51

SKULLE SENDES PRIVAT

SORRY

Tilmeldt 22. Apr 10
Indlæg ialt: 1708
Skrevet kl. 14:54

Brian Nielsen:

SKULLE SENDES PRIVAT

SORRY

Var det et tilbud om at Valby Låseservice ville købe pladsen? Big Smile

Arbejder på at udvikle Danmarks bedste Klima-Portal, som naturligvis kører DoFollow ;)

Vil du være med?

Fra København Ø
Tilmeldt 30. Aug 08
Indlæg ialt: 1601
Skrevet kl. 15:13
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 4 person

Problemet med et firmalink i din signatur er, at du konsekvent sidder og udleverer dine medarbejdere på forummet. Så sent som igår kommenterede du på dine dårlige erfaringer med en praktikant, med henvisning til en konkret episode. Det selvom du står frem her på forummet ved navn, og også har linket til en avisannonce med dit navn og et billede.

Det betyder altså, at din praktikant, og folk der kender til jeres mellemværende, uden problemer vil kunne gennemskue, at det er ham du taler om.

Udover det roder du dig tit ud i diskussioner og det er min opfattelse, at disse diskussioner ikke øger dine muligheder for at sælge reklamepladser i din signatur.

Ovenstående er ikke personligt ment, men blot en observation og et konkret bud på, hvorfor tilbuddet ikke lever op til sit fulde potentiale. Idéen er jo god nok.

Med venlig hilsen
Find en ekstern harddisk
Leder du efter en billig Playstation 3?
Eller hvad med et Playstation 3 spil?

Tilmeldt 10. Nov 09
Skrevet kl. 15:21

Hej BZR.

Ja jeg er desværre meget åben, meget stor svaghed Embarrassed

Jeg kæmper for at holde meget for mig selv, men bliver let irriteret og udfolder mig gennem indlæg.

Ja igen med praktikant, jeg bliver tit virkelig pissed og folder mig ud via indlæg, jeg kan findes mange mange steder på nettet igen fordi jeg ikke kan holde kæft ;-)

Jeg kan så stadig få kommentar om jeg ikke står nok frem og jeg gemmer mig, det kan dog undre mig. Jeg er jo synlig over alt..

Der er et par stykker der gerne vil have min signaturplads, men skal lige hører amino team om det er okay :-)

Mikkel

Fra Lamplaimat, Thailand
Tilmeldt 25. Oct 09
Indlæg ialt: 218
Fra  CS-WEB Skrevet kl. 16:31

Mon ikke du rent økonomisk ville kunne få mere ud af at reklamere for nogle af dine egne produkter, en at leje pladsen ud ville kunne give ?

Claus

Side 1 ud af 5 (50 indlæg)