Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Dit Firmalink i min signatur..Fed reklame, aminos mest synlige bruger

Side 4 ud af 5 (50 indlæg)
Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12315
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 16:58 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Oliveira og Lagersalg, jeg er ved at være grundig træt af jeres pladder.
Hvis i fortsætter jeres barnlige latterliggørelse af hinanden, så får i begge pause!
Nu lukker jeg denne tråd og forventer at i opførerer jeg ordenligt.

Martin

Fra København
Tilmeldt 9. Feb 10
Indlæg ialt: 1479
Skrevet kl. 17:10

Friis Media:

nej det er ikke gennemtænkt, bare en hurtig ide ;-)

Det var ment som friskt puds og tænk ud ad boxen.

- alle tænker ens, men lige denne måde er da ikke set ?

Nej jved ikke om jeg faktisk må, men tænkte det var mit lille hjørne ;-)

Jeg dropper tanken igen ;-)

mikkel

Er du ikke lidt fræk at tage æren for denne simple / skøre / tænke ud af boksen idé ( eller hvad man skal kalde det ). Det var sgu da mig dér forspurgte dig om at gøre mig en lille tjeneste, det ville klæde dig med lidt bedre manér og ærlighed.

Jeg er sgu bestemt heller ikke en engel selv - men det her stunt er altså for meget Friis. Der er stor forskel på at sige til folk at de er dumme eller grimme - men at tage folks "forretningsidéer" og sige at man selv er arkitektener er sgu for søllet.

http://www.lejentroll.dk/pm.html 

Jeg håber ikke at det er sådan de fleste af mine kommende samarbejdespartner er - for jeg er ved at blive lidt nervøs for at jeg ikke kan stole på folk herinde, og ikke kan betro mig til nogen med mine mange vildere koncepter  - mennesker er jo lidt forskellige, og nogen er lidt mere avanceret end andre, spørgsmålet er bare hvordan jeg lurer de personer af der er et par niveauer højere end Friis.

Friis - du skal bare lige vide at jeg ikke er sur på dig personligt, men hold kæft hvor har du givet mig nogen ting at tænke over. I mine øjene er jeg nu for alvor blevet mistroisk over for alle herinde - Jimi og Niels har begge sendt en anmodning om at blive "Amino-venner" med mig, som jeg har accepteret da jeg syntes at de lyder fornuftige.

Det får mig sgu næsten helt lyst til at gennemgå alle deres indlægAmino, og at gennemsøge hvad som helst der kan støves op om dem på google - det er virkelige sådan jeg har det lige nu, det skal du bare vide.

P.S

En Griss angriber kun forlæns og baglæns - et menneske angriber fra alle sider.

Jeg arbejder som reklameopfinder, og jeg kører med 12.000 kr/t. Skal du have et lift med?

Fra København
Tilmeldt 9. Feb 10
Skrevet kl. 17:10

Friis Media:

nej det er ikke gennemtænkt, bare en hurtig ide ;-)

Det var ment som friskt puds og tænk ud ad boxen.

- alle tænker ens, men lige denne måde er da ikke set ?

Nej jved ikke om jeg faktisk må, men tænkte det var mit lille hjørne ;-)

Jeg dropper tanken igen ;-)

mikkel

Er du ikke lidt fræk at tage æren for denne simple / skøre / tænke ud af boksen idé ( eller hvad man skal kalde det ). Det var sgu da mig dér forspurgte dig om at gøre mig en lille tjeneste, det ville klæde dig med lidt bedre manér og ærlighed.

Jeg er sgu bestemt heller ikke en engel selv - men det her stunt er altså for meget Friis. Der er stor forskel på at sige til folk at de er dumme eller grimme - men at tage folks "forretningsidéer" og sige at man selv er arkitektener er sgu for søllet.

http://www.lejentroll.dk/pm.html 

Jeg håber ikke at det er sådan de fleste af mine kommende samarbejdespartner er - for jeg er ved at blive lidt nervøs for at jeg ikke kan stole på folk herinde, og ikke kan betro mig til nogen med mine mange vildere koncepter  - mennesker er jo lidt forskellige, og nogen er lidt mere avanceret end andre, spørgsmålet er bare hvordan jeg lurer de personer af der er et par niveauer højere end Friis.

Friis - du skal bare lige vide at jeg ikke er sur på dig personligt, men hold kæft hvor har du givet mig nogen ting at tænke over. I mine øjene er jeg nu for alvor blevet mistroisk over for alle herinde - Jimi og Niels har begge sendt en anmodning om at blive "Amino-venner" med mig, som jeg har accepteret da jeg syntes at de lyder fornuftige.

Det får mig sgu næsten helt lyst til at gennemgå alle deres indlæg på Amino, og at gennemsøge hvad som helst der kan støves op om dem på google - det er virkelige sådan jeg har det lige nu, det skal du bare vide.

P.S

En Griss angriber kun forlæns og baglæns - et menneske angriber fra alle sider.

Jeg arbejder som reklameopfinder, og jeg kører med 12.000 kr/t. Skal du have et lift med?

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 17:14
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Ja du spurgte om plads i min signatur..

jeg tænkte den så videre..

mikkel

Tilmeldt 15. Nov 05
Indlæg ialt: 1420
Fra  Danske Trailløbere Skrevet kl. 17:44
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Det her må været årets tråd - Klasse humor!

Tilmeldt 10. Nov 09
Skrevet kl. 17:47
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Jeg har hørt en der snakker om at udnytte muligheder og se muligheder i alt ;-)

Jeg så en mulighed i Wonderboys besked ;-) Der er sikkert også en der opfandt mobilen og tænke de selv kunne

Mikkel

Fra København
Tilmeldt 9. Feb 10
Skrevet kl. 18:06

Nikolaj Astrup Madsen:

Det her må været årets tråd - Klasse humor!

Yeah. Man burde lave en TV / bog-serie / udgivelse om det. Vi har jo storset alle de klassiske elementer ( intriere, jalosi, penge , magt, liderlighed o.s.v ) der skal til for at for at gøre det spændende at få folk til at følge med.

Fra København
Tilmeldt 9. Feb 10
Skrevet kl. 18:14

Friis Media:

Jeg har hørt en der snakker om at udnytte muligheder og se muligheder i alt ;-)

Jeg så en mulighed i Wonderboys besked ;-) Der er sikkert også en der opfandt mobilen og tænke de selv kunne

Mikkel

At jeg ikke tilbød dig penge for at indsætte en kode i din signatur, betyder ikke at jeg ikke havde tænkt denne tanke. Jeg anså dig bare som en venlig person der ville gøre mig denne tjeneste gratis, og tilgengæld få noget tilsvarende retur. 

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 20:23
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 6 person

Att.: Martin Thorborg

Jamen du sætter da bare mig på pause hvis det lyster dig. Jeg er den eneste der har sagt fra overfor den gang pladder der til tider skrives, og hvis du vil straffe mig for det, så herregud.

Jeg lever fint uden Amino, men jeg kan garantere dig for at Amino ikke lever fint af teenagere der spammer indlæg dagen lang med indholdsløst nonsens, det er ikke noget der tiltrækker i almindelighed.

Jeg skriver dette i en offentlig tråd, da jeg kan se du ikke mener det havde været mere hensigtsmæssigt at give henstillingen i i PB. Jeg synes generelt, når du drager mig ind i diskussionen, at du skal se på indholdene generelt i indlæggene og så vurdere ud fra dette.

Og seriøst, så har jeg jo før foreslået at man skulle kunne blokere for indlæg fra medlemmer hvis indlæg man ikke gad se eller læse, og din kommentar var at det ville gå ud over sammenhænget. Der mener jeg du tager fejl, for det jo kun den der vælger at blokere for en anden der ikke ser indlægget, og som skrevet tidligere fungerer det fint på Euroinvestor.

Når du er træt af at se mere eller minder sjove bemærkninger, og dermed fremfører sanktioner, hvorfor lytter du så ikke når der er flere der tilkedngiver de er træt at teenage pladder?

Jeg vil gerne tage en seriøs snak med dig, men du skal ikke sidestille mit intellekt eller min intelligens med en 14 årigs.

Sø gør hvad du vil, og forær også gerne mit Plus medlemsskab til en der kan bruge det, bare ikke MikkelFriis eller Olivera.

Køb ren argan olie her

Tilmeldt 10. Nov 09
Skrevet kl. 20:36

Hvorfor dog den mugne indstilling ?

Kom nu frem med det positive og se gennem fingrene, med div. indlæg!

Jeg synes selv du er meget hård i mange af dine indlæg, men jeg bladre videre og tænke mit for mig selv..Mener faktisk der står et sted amino er for alle, de fleste ved da dette er for alle både dem på 12 år og dem på 80 år..

Alle mennesker er forskellige og heldigvis for det, jeg gad ikke være som så mange andre herinde, men også andre jeg rigtig gerne ville være i båd med..

Luk øjnen og tryk videre, så er der plads til alle..

Mikkel

Side 4 ud af 5 (50 indlæg)