Oliveira og Lagersalg, jeg er ved at være grundig træt af jeres pladder. |
Friis Media:nej det er ikke gennemtænkt, bare en hurtig ide ;-)
Det var ment som friskt puds og tænk ud ad boxen.
- alle tænker ens, men lige denne måde er da ikke set ?
Nej jved ikke om jeg faktisk må, men tænkte det var mit lille hjørne ;-)
Jeg dropper tanken igen ;-)
mikkel
Er du ikke lidt fræk at tage æren for denne simple / skøre / tænke ud af boksen idé ( eller hvad man skal kalde det ). Det var sgu da mig dér forspurgte dig om at gøre mig en lille tjeneste, det ville klæde dig med lidt bedre manér og ærlighed.
Jeg er sgu bestemt heller ikke en engel selv - men det her stunt er altså for meget Friis. Der er stor forskel på at sige til folk at de er dumme eller grimme - men at tage folks "forretningsidéer" og sige at man selv er arkitektener er sgu for søllet.
http://www.lejentroll.dk/pm.html
Jeg håber ikke at det er sådan de fleste af mine kommende samarbejdespartner er - for jeg er ved at blive lidt nervøs for at jeg ikke kan stole på folk herinde, og ikke kan betro mig til nogen med mine mange vildere koncepter - mennesker er jo lidt forskellige, og nogen er lidt mere avanceret end andre, spørgsmålet er bare hvordan jeg lurer de personer af der er et par niveauer højere end Friis.
Friis - du skal bare lige vide at jeg ikke er sur på dig personligt, men hold kæft hvor har du givet mig nogen ting at tænke over. I mine øjene er jeg nu for alvor blevet mistroisk over for alle herinde - Jimi og Niels har begge sendt en anmodning om at blive "Amino-venner" med mig, som jeg har accepteret da jeg syntes at de lyder fornuftige.
Det får mig sgu næsten helt lyst til at gennemgå alle deres indlæg på Amino, og at gennemsøge hvad som helst der kan støves op om dem på google - det er virkelige sådan jeg har det lige nu, det skal du bare vide.
P.S
En Griss angriber kun forlæns og baglæns - et menneske angriber fra alle sider.