Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Dit Firmalink i min signatur..Fed reklame, aminos mest synlige bruger

Side 5 ud af 5 (50 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 28. Dec 09
Indlæg ialt: 1827
Fra  TDOmedia Skrevet kl. 20:46
Hvor mange stjerner giver du? :

@Lagersalg123

Nu er det ved at være et stykke tid siden jeg sidst har lavet disse ''meningsløse'' indlæg som du kalder dem. Efter jeg havde tænkt det hele godt igennem og taget en god snak med Thorborg fandt jeg udad at jeg skulle formulere mig anderledes og det har jeg prøvet på lige siden da.

Jeg synes du skal holde op med den hårde tone og se på de gode indlæg jeg også laver som dette, istedet for kun at have øjene åbne for negativitet.

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 20:46

Friis Media:
Hvorfor dog den mugne indstilling ?

Hej Mikkel

Jeg er ikke muggen, og slet ikke på dig, den har vi været igennem flere gange, hvis jeg var muggen ville jeg da aldrig købe noget af dig Smile

Men ingen skal uden at have undersøgt tingene sammenligne mig med en 14 årig og kvaliteten af de indlæg, så er jeg ligeglad med om hvem det er også om det er MT som jeg udemærket kender fra gamle dage. Og som du kan se er jeg fuldkommen ligeglad med om han fratager mig det ene og det andet, da min integritet er vigtigere end hans accept af teenagepladder på siden.

Jeg skal medgive at det er et fantastisk godt site, og jeg har da også på denne baggrund knyttet en del bekendtskaber som forhåbentligt munder ud i noget godt, men der kan også være tider hvor man som aktiv bruger bliver for træt af at se nonsens indlæg, og når adm. ikke gør noget, så skrives der, sådan er fora i dagens Danmark..

Hvis man generelt mener jeg skriver nonsens indlæg, så siger man det bare, så tænker jeg over det og enten beklager jeg eller ryster på hovedet. Men jeg er seriøst træt af at se Oliveras indlæg der spænder fra alt til intet og tilbage til intet, med undtagelse af hans podcast som han gør fint.

Friis Media:
Luk øjnen og tryk videre, så er der plads til alle..

Jeg ville hellere kunne blokere, så bliver jeg fri for at lukke øjnene Cool

Køb ren argan olie her

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3639
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 20:48

Nikolaj Astrup Madsen:
Det her må været årets tråd - Klasse humor!

Jeg stemmer nu stadig på ham der kaldte sig " SEO Ekspert " og lovede nr 1 placeringer på alle søgeord i verdenen. Han påstod at han ikke behøves en hjemmeside til sit firma, og nægtede at tale om seo og sine referencer.

Se det klasse !

Det her er egentlig bare under lavmålet

SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,-  per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.

Tilmeldt 30. Oct 09
Skrevet kl. 20:49

Thomas De Oliveira:

@Lagersalg123

Nu er det ved at være et stykke tid siden jeg sidst har lavet disse ''meningsløse'' indlæg som du kalder dem. Efter jeg havde tænkt det hele godt igennem og taget en god snak med Thorborg fandt jeg udad at jeg skulle formulere mig anderledes og det har jeg prøvet på lige siden da.

Jeg synes du skal holde op med den hårde tone og se på de gode indlæg jeg også laver som dette, istedet for kun at have øjene åbne for negativitet.

Jeg er ikke den eneste herinde der har den holdning, men jeg er åbenbart den eneste der tør skrive det. Resten er adresseret TIL Martin Thorborg,

Køb ren argan olie her

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12315
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 20:52
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Lagersalg123 - JEN:

Att.: Martin Thorborg begin_of_the_skype_highlighting     end_of_the_skype_highlighting

Jamen du sætter da bare mig på pause hvis det lyster dig. Jeg er den eneste der har sagt fra overfor den gang pladder der til tider skrives, og hvis du vil straffe mig for det, så herregud.

Jeg lever fint uden Amino, men jeg kan garantere dig for at Amino ikke lever fint af teenagere der spammer indlæg dagen lang med indholdsløst nonsens, det er ikke noget der tiltrækker i almindelighed.

Jeg skriver dette i en offentlig tråd, da jeg kan se du ikke mener det havde været mere hensigtsmæssigt at give henstillingen i i PB. Jeg synes generelt, når du drager mig ind i diskussionen, at du skal se på indholdene generelt i indlæggene og så vurdere ud fra dette.

Og seriøst, så har jeg jo før foreslået at man skulle kunne blokere for indlæg fra medlemmer hvis indlæg man ikke gad se eller læse, og din kommentar var at det ville gå ud over sammenhænget. Der mener jeg du tager fejl, for det jo kun den der vælger at blokere for en anden der ikke ser indlægget, og som skrevet tidligere fungerer det fint på Euroinvestor.

Når du er træt af at se mere eller minder sjove bemærkninger, og dermed fremfører sanktioner, hvorfor lytter du så ikke når der er flere der tilkedngiver de er træt at teenage pladder?

Jeg vil gerne tage en seriøs snak med dig, men du skal ikke sidestille mit intellekt eller min intelligens med en 14 årigs.

Sø gør hvad du vil, og forær også gerne mit Plus medlemsskab til en der kan bruge det, bare ikke MikkelFriis eller Olivera.

Du må meget undskylde, men i de seneste debatter du har haft med Oliviera, så har jeg ikke kunnet set den store forskel på jer to.
Hvis du nu havde opført dig voksent, så havde du ignoreret ham, men du holder af at tirre ham og det gør ikke mit arbejde lettere.
Amino er for alle, også teenagere og ja, det er ikke altid let at holde debatterne seriøse, men tror mig, vi gør et forsøg.
Og mht. at skrive det i offentlighed, så var det lige det hurtigste og jeg kunne ikke komme i tanke om at i lige pludselig ville få ømme tæer over et "offentlig skænderi" ;-).

Du laver mange gode indlæg på Amino og det er jeg glad for, men ingen er uundværlig, hverken Amino eller dig.

Dbh Martin

Tilmeldt 22. Apr 10
Indlæg ialt: 1708
Skrevet kl. 20:53

Den her tråd er begyndt at kede mig.... Jeg synes de stridende parter skulle fjerne deres tampon og så se at komme videre i teksten - gaaaab.

Arbejder på at udvikle Danmarks bedste Klima-Portal, som naturligvis kører DoFollow ;)

Vil du være med?

Tilmeldt 30. Oct 09
Skrevet kl. 20:57

Martin Thorborg:
men ingen er uundværlig, hverken Amino eller dig.

Nej men når man nu er blevet lidt "hooked" så går bølgerne til tider højt. Jeg ignorerer fremover indlæg af den slags og fokuserer på de væsentlige og gode ting her, så kan det være inden næste Plus fornyelse der bliver plafs til lidt flere funktioner..

Fortsat god dag

Mvh/Jan

Køb ren argan olie her

Fra København
Tilmeldt 28. Dec 09
Indlæg ialt: 1827
Fra  TDOmedia Skrevet kl. 21:02

Lagersalg123 - JEN:

Thomas De Oliveira:

@Lagersalg123

Jeg er ikke den eneste herinde der har den holdning, men jeg er åbenbart den eneste der tør skrive det. Resten er adresseret TIL Martin Thorborg

Ja, men jeg går ud fra du skriver det for at hjælpe mig med at forbedre mine indlæg, og jeg vil rigtig gerne lærer noget af dig fordi du er en klog mand iforhold til hvad jeg har set her på Amino. Men hør nu efter hvad jeg siger, for at jeg kan forstå det og det skal hjælpe mig bliver du nød til at formulere det ''pænere'' jeg ved godt du ikke er meget for det, men prøv.. Jeg har indtilvidere lært meget godt af dig, og håber det bliver ved!

Håber du kan følge mig.

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12315
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 21:03

Lagersalg123 - JEN:

Martin Thorborg begin_of_the_skype_highlighting     end_of_the_skype_highlighting:
men ingen er uundværlig, hverken Amino eller dig.

Nej men når man nu er blevet lidt "hooked" så går bølgerne til tider højt. Jeg ignorerer fremover indlæg af den slags og fokuserer på de væsentlige og gode ting her, så kan det være inden næste Plus fornyelse der bliver plafs til lidt flere funktioner..

Fortsat god dag

Mvh/Jan

Hej Jan

Det er jeg glad for.
Tror mig, vi gør tingene så godt som vi kan. Men at styre et forum med 10.000 + daglige besøgene og prøve at gøre det sagligt og relevant for alle, det er ikke let.
Så sent som forleden dag, var der en bruger der truede med at lave hærværk på Amino, hvis han ikke sin vilje.
Så der er mange ting at tage sig af!
Vi er altid glade for forslag og "bruger Mute knappen" er noget jeg seriøst overvejer, så man kan undgå indlæg fra persone men ikke bryder sig om.

Dbh Martin 

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 21:22

Martin Thorborg:

Vi er altid glade for forslag og "bruger Mute knappen" er noget jeg seriøst overvejer, så man kan undgå indlæg fra persone men ikke bryder sig om.

Dbh Martin 

Yes Ville være et rigtig godt intiativ...

Mikkel

Side 5 ud af 5 (50 indlæg)