@Lagersalg123 Nu er det ved at være et stykke tid siden jeg sidst har lavet disse ''meningsløse'' indlæg som du kalder dem. Efter jeg havde tænkt det hele godt igennem og taget en god snak med Thorborg fandt jeg udad at jeg skulle formulere mig anderledes og det har jeg prøvet på lige siden da. Jeg synes du skal holde op med den hårde tone og se på de gode indlæg jeg også laver som dette, istedet for kun at have øjene åbne for negativitet.
|
Friis Media:Hvorfor dog den mugne indstilling ?
Hej Mikkel
Jeg er ikke muggen, og slet ikke på dig, den har vi været igennem flere gange, hvis jeg var muggen ville jeg da aldrig købe noget af dig
Men ingen skal uden at have undersøgt tingene sammenligne mig med en 14 årig og kvaliteten af de indlæg, så er jeg ligeglad med om hvem det er også om det er MT som jeg udemærket kender fra gamle dage. Og som du kan se er jeg fuldkommen ligeglad med om han fratager mig det ene og det andet, da min integritet er vigtigere end hans accept af teenagepladder på siden.
Jeg skal medgive at det er et fantastisk godt site, og jeg har da også på denne baggrund knyttet en del bekendtskaber som forhåbentligt munder ud i noget godt, men der kan også være tider hvor man som aktiv bruger bliver for træt af at se nonsens indlæg, og når adm. ikke gør noget, så skrives der, sådan er fora i dagens Danmark..
Hvis man generelt mener jeg skriver nonsens indlæg, så siger man det bare, så tænker jeg over det og enten beklager jeg eller ryster på hovedet. Men jeg er seriøst træt af at se Oliveras indlæg der spænder fra alt til intet og tilbage til intet, med undtagelse af hans podcast som han gør fint.
Friis Media:Luk øjnen og tryk videre, så er der plads til alle..
Jeg ville hellere kunne blokere, så bliver jeg fri for at lukke øjnene