næste gang så lad være med at spørge, hvis du får nej nu fra amino, det kunne du have undgået ved at gå stille med dørene og bare lave en aftale mellem dem så var interesseret i din signatur :-)
Jeg kan tage dit firma med på tur rundt om på amino...Og gøre dig meget synlig blandt mange andre aminoer..
Ja så kommer det vel til at se sådan her ud når du skriver i fremtiden. Og det vil jo give en masse indlæg på Amino når man derved som ikke Plusser kan snylte sig frem
Hvis signaturen har en værdi, så er det vel på tide du snart betaler for den eller?
Hvorfor betale for en signatur ? Den er gratis på alle forums...
Nogen gider ikke skrive indlæg og kan derfor ikke udnytte linkværdien i sådan en signatur, men jeg skriver løs om alt og intet så der kan hentes en del links..
Men hvis du læser side 1 igen, kan du se jeg stoppede dette igen
Er du bare medieliderlig siden du skal køre det videre og op, som en eller anden forstilling..
jeg må give Thomas ret i de der findes flere der ligger i 10 de har lidt mere linkværdi udad af alle deres indlæg
Har lært efter en fejl engang at jeg nu skriver fiktive navne eller skriver xxx i stedet for et navn , det synes jeg alle burde gøre , for dette forum skal ikke bruges til at bruge andre personers navne og lave grine med dem , vis man skal lave lidt sjov
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows
Jeg ligger heldigvis ikke i top-10, men hvis jeg skulle vælge reklameplads ville en anden persons signatur på ingen måde være i mine tanker som noget af det oplagte sted at reklamere.
Der er simpelt hen for mange ting der kan gå galt, der skal trods alt kun EN "hjerneblødning" til fra personens side før man får en fandens masse negativ eksponering i stedet for positiv omtale.
En anden problematik jeg ser, er om man som annoncør får indflydelse på hvilke emner manden med reklamen i signaturen må/bør deltage i, og hvilke synspunkter vedkommende bør have til visse emner.
Er du bare medieliderlig siden du skal køre det videre og op, som en eller anden forstilling..
hmmm.. hvem søger konstant efter småpenge via et medie som Amino, som man kan tjene ved at samle flasker - dig eller mig?
Nu var mit indlæg mere ment som et forsøg på humor, da dig og Olivetti har flest indlæg.
Men anyway keep up the good work. og den dag du ikke ikke sviner dine medarbejdere til offentligt, ¨så kan det være mine indlæg til dig vil være mindre humoristiske..
Lagersalg du kender jo udmærket godt loven, det har du jo tydeligt bevist her på Amino før.. Men jeg må godt nu indrømme du er en dygtig dreng da du har formået at komme forbi loven med et par ordændringer..