Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Dit Firmalink i min signatur..Fed reklame, aminos mest synlige bruger

Side 2 ud af 5 (50 indlæg)
Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 16:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Claus

Jo det har du jo nok helt ret i, det var også mere lige en frisk ny tankegang ;-)

en anderledes ide.

Mikkel

Fra Roskilde
Tilmeldt 16. Jun 09
Indlæg ialt: 2317
Fra  PITOT Watches Aps Skrevet kl. 16:49

næste gang så lad være med at spørge, hvis du får nej nu fra amino,  det kunne du have undgået ved at gå stille med dørene og bare lave en aftale mellem dem så var interesseret i din signatur :-)

Watches inspired by fighter jets

Aviator Watches - Pilot Watches - Blue Angels Watch

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 19:25

Det ville give meste at lave et emme du blogger skriver nyheder om og sælger denne reklame plads , det er bedste ide du kan gøre for din forretning.

Derfor lav en super blog skriv og tjen penge

jeg bruger mest amino.dk for at søge råd og finde ud ad de problemer jeg har med at få min forretning op og køre

amino.dk er jo Danmarks bedste iværksættere forum , derfor det rette sted at søge

Har dog også selv givet nogle råd engang imellem , for vi hjælper jo hinanden

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 20:04
Gennemsnit 3,7 stjerner givet af 6 person

Friis Media:
Jeg kan tage dit firma med på tur rundt om på amino...Og gøre dig meget synlig blandt mange andre aminoer..

Ja så kommer det vel til at se sådan her ud når du skriver i fremtiden. Og det vil jo give en masse indlæg på Amino når man derved som ikke Plusser kan snylte sig frem Smile

Hvis signaturen har en værdi, så er det vel på tide du snart betaler for den eller? Cool

Køb ren argan olie her

Fra København
Tilmeldt 28. Dec 09
Indlæg ialt: 1827
Fra  TDOmedia Skrevet kl. 20:34
Gennemsnit 2,3 stjerner givet af 3 person

@Lagersalg

Hvorfor blander du mig ind i det?

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 20:42
Gennemsnit 2,3 stjerner givet af 3 person

Lagermand

Hvorfor betale for en signatur ? Den er gratis på alle forums...

Nogen gider ikke skrive indlæg og kan derfor ikke udnytte linkværdien i sådan en signatur, men jeg skriver løs om alt og intet så der kan hentes en del links..

Men hvis du læser side 1 igen, kan du se jeg stoppede dette igen

Er du bare medieliderlig siden du skal køre det videre og op, som en eller anden forstilling..

Lad det dog ligge og kom videre.. Jeg er videre..

god Søndag

Mikkel

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 20:43

Thomas De Oliveira:

@Lagersalg

Hvorfor blander du mig ind i det?

jeg må give Thomas ret i de der findes flere der ligger i 10 de har lidt mere linkværdi udad af alle deres indlæg

Har lært efter en fejl engang at jeg nu skriver fiktive navne eller skriver xxx i stedet for et navn , det synes jeg alle burde gøre , for dette forum skal ikke bruges til at bruge andre personers navne og lave grine med dem ,  vis man skal lave lidt sjov

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 20:49

Jeg ligger heldigvis ikke i top-10, men hvis jeg skulle vælge reklameplads ville en anden persons signatur på ingen måde være i mine tanker som noget af det oplagte sted at reklamere.

Der er simpelt hen for mange ting der kan gå galt, der skal trods alt kun EN "hjerneblødning" til fra personens side før man får en fandens masse negativ eksponering i stedet for positiv omtale.

En anden problematik jeg ser, er om man som annoncør får indflydelse på hvilke emner manden med reklamen i signaturen må/bør deltage i, og hvilke synspunkter vedkommende bør have til visse emner.

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 21:10
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Friis Media:
Er du bare medieliderlig siden du skal køre det videre og op, som en eller anden forstilling..

hmmm.. hvem søger konstant efter småpenge via et medie som Amino, som man kan tjene ved at samle flasker - dig eller mig?

Nu var mit indlæg mere ment som et forsøg på humor, da dig og Olivetti har flest indlæg.

Men anyway keep up the good work. og den dag du ikke ikke sviner dine medarbejdere til offentligt, ¨så kan det være mine indlæg til dig vil være mindre humoristiske..

Køb ren argan olie her

Fra København
Tilmeldt 28. Dec 09
Indlæg ialt: 1827
Fra  TDOmedia Skrevet kl. 21:21
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Lagersalg du kender jo udmærket godt loven, det har du jo tydeligt bevist her på Amino før.. Men jeg må godt nu indrømme du er en dygtig dreng da du har formået at komme forbi loven med et par ordændringer..

Håber din dag bliver bedre af det Yes

http://www.themis.dk/searchinclude/Lovsamling/Retsplejelovens_kapitel_57a.html

Side 2 ud af 5 (50 indlæg)