Michael Richard Warren Olsen aka Wonderboy:
DoctorQ.dk - kan godt vente lidt 2012, men det er en tegneserie om dansk terrorisme ( på en plat / hyggelige måde) - samt en meget fed eksta dimension. ( * * * * * )
Hej Michael.
Det kan godt være det lyder dumt, og det er det måske også. Men i Danmark er vi nået til et punkt, hvor du skal passe rigtig meget på med lige nøjagtig den idé. Som sagt ved jeg det lyder dumt, men jeg kender folk der har måtte rive 3 -4 år ud af deres liv, og vide at de i rigtig mange år må leve under konstant overvågning, pga. noget som er så vanvittigt at man slet ikke fatter det. Deres liv er smadret, og de har ingen chance for at komme i gang igen, hvis de vil fortsætte med at leve i Danmark.
Jeg har ikke lyst til at uddybe det, og det er heller ikke for at starte en debat om emnet. Men den skal du tænke rigtig godt igennem, inden du fører den ud i livet.
Hej "igang".
Bare rolig det er rimligt gennemtænkt. Jeg roder mig ikke ud i noget Muhammed-tegning halløj.
Du kan læse en lille kort beskrivelse om hvad Doctor Q går ud på her:
Bare vent og se - om et års tid når jeg har tjent en masse penge så går http://www.doctorq.dk amok.
Det er en tegneserie der handler om en gal / genial dansk videnskabsmand der laver "terrorisme" i Danmark.
Sprænger postkasser i luften, smider shampoo i Storkespringvandet, halshugger den lille havfrue, pisse på dame WC'et - og alt muligt andet.
Det er på en måde en slags branding af Danmark ( som et lille uskyldigt land der ikke sker så meget i ) - udover tegneserien går jeg også med nogen tanker om at lave nogen virale videoer serier som folk kan morer sig over som der ikke er instrueret på forhånd.
Det kunne feks være at Doctor Q og hans håndlangere prøver at kaste med vandballoner efter luftballoner.
Men, det projekt er som sagt også lidt ude i fremtiden.
Jeg har kun et budget på 30.000 kroner så jeg skal lige holde tungen lige i munden og få det bedste ud af de midler jeg har til rådighed.
Det er så fedt at være mig.
http://www.amino.dk/forums/p/87233/573051.aspx#573051
Som du sikkert kan forstille dig så er det altså bare tale om "dansk hygge terrorisme" - det er sådan noget der skal gøre at vi dansker skal være endnu mere lykkelige / sætte pris på at vi heldigvis har det godt i forhold til så mange andre lande hvor der sker masser af terror med masser af døde og såret til følge.
Det er ikke ment som en parodi af noget, men bare en lille historie om hvor godt og trygt det er at være i Danmark. Ham dér Doctor Q går rundt og laver forskellige former for "Terror" - som f.eks at hacke sig ind i PBS / kreditkortsystemet og hver gang der bliver købt en Tuborg så scorer han og hans slæng 15 øre som skal bruges på at finanser et nyt terrorangreb. Det kunne f.eks være at pengene skal bruges til at købe en sukker fabrik - men Doctor Q putter fint salt i sukkerposerne - og alle de hyggelige kage/slik-elskere får dårlig mave - muhahahaha.
Det er i den stil det skal være.
Med hensyn til din idéportal, er jeg ret sikker på at du ikke svaner ideer. Men hvis det er noget du kommer til at arbejde videre med, har jeg en masse ideer liggende rundt omkring i skufferne, der kun er grovskitser der måske og måske ikke kan blive til noget. Så hvis du kommer rigtigt i gang med det projekt, og (meget mod forventning) skulle mangle ideer at lege videre med, er du meget velkommen til at skrive til mig. Så kan jeg nok finde dem frem fra skufferne :o)
Du må meget hjertens gerne sende mig dine idéer til mig ( og andre må også gerne sende idéer til mig ) - det er altid dejligt at blive fodret med nogen nye tanker. Det kan godt være at jeg ikke kan bruge den direkte til min idéportal ( det er nemlig ment på den måde at disse forretningsidéer skal være ment til
"kapitalsvage" mennesker med et budget på mellem 0-100.000 kroner ), men så kan det måske være at jeg kan bruge tankegangen til en Doctor Q terror - eller måske lave en form for kunstværk ud af det - det er blandt andet derfor jeg er i gang med at "oprettet" disse lidt forskellige former for firmaer - det er sådan at hvis den ene ting ikke passer ind i det ene koncept så kan det med lidt god vilje passe ind i en af de andre "bokse" - og på den måde komme mine forskellige tanker igennem nogen led - det er en form for "samlebåndsarbejde / affaldssortering" - hvis det ikke passer ind i det ene, så passer det måske ind i det andet, eller det trejde.
Det er i hvert fald min filosofi.