Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vil du være med til at opstarte en idéportal sammen med mig?

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 9. Feb 10
Indlæg ialt: 1479
Skrevet kl. 18:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg læste i dag dette emne 1 idé om dagen det var lidt af en tilfældighed at jeg blev gjort opmærksom på emnet da der blev linket til det via et andet emne som var oppe på forum forsiden i dag som jeg klikkede mig ind på.

Min baggrundstanke er at skabe mere opmærksomhed omkring denne her  "1 idé om dagen", eller retter og sagt prøve at få folk til at komme ud med alle deres idéer i stedet for bare at sidde og gemme på dem selv.

Jeg kunne godt tænke mig at finde en samarbejdspartner der har lysten til at forstørrer det omtale indlæg ( 1 idé om dagen ) om til en idéportal.

Jeg kan til at starte med at fortælle at jeg selv får skide mange gode idéer hele tiden, og jeg har aldrig tænkt videre over det at lave forretninger ud dem, altså at blive iværksætter - det er bare nogen idéer der automatisk dukker op i hovedet, der findes sikkert mange fornuftige forklaringerne på det, en af dem er måske bare at man er irriteret over at det for dårligt der ikke findes ditten eller datten.

Jeg søger en programmør ( det er ikke en betalingsopgave ) der har lyst til at opbygge selve portalen, jeg vil så bidrage med daglige forretningsidéer for at få noget indhold på siden for ligesom at fortælle de besøgende at der altså ikke er noget farligt i at sprede sine forretningsidéer ud.

Det kommer nok til at gå meget langsomt i starten ( 1-2 år ) hvor det primært er mig der deler ud af af mine idéer, målet er på længere sigt at få brugerne til selv at tilføje deres forretningidéer inde på portalen efterhånden som de indser det smarte i at dele idéerne i et åbent forum.

Jeg har tænkt mig portalen skal være gratis at benytte - men hvor der er mulighed for at doner penge til projektet via paypal eller andre betalingssystemer. Det kunne jo godt være at en eller anden gik hen og fik omsat en af de gratis idéer til en millionforretning og lige syntes at ville sige tak for idéen med en pose penge.

Jeg bor på Nørrebro i København og jeg ønsker en programmør-samarbejdspartner der bor i nærheden så vi kan banke hovederne sammen. Det er meget vigtigt for mig at vores samtaler ikke går over msn eller email o.s.v - jeg syntes at der bliver gået for meget tabt i den kommunikationsform, eller også er det bare mig der ikke er så vant til at formulere mine budskaber via den måde.

Jeg har et fuldtidjob ved siden af - men udover det har jeg normalt ikke andet at give mig til. Vi kan arbejde på projektet hjemme hos mig, eller hos dig fra klokken 16 til klokken 01.

P.S

I er velkommen til at stille mig sprøgsmål hvis der er nogen ting i gerne vil have svar på!

Jeg arbejder som reklameopfinder, og jeg kører med 12.000 kr/t. Skal du have et lift med?

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)