Jeg syntes at det er spændende at se hvordan folk de ændre sig igennem livet - jeg vil lige smide nogen billeder op af mig selv og håber at I gør det samme. Jeg er meget nysgerrig - og jeg er på udkig efter samarbejdspartnere der er eksperimentelle i deres personlighed ( et billed siger mere end 1000 ord plejer man at sige ) Men udover det syntes jeg også bare at det kunne være hyggeligt at se på nogen fotos af dem man er på forum sammen med. Go go go - gå nu for i satan i gang med at gå i Addmegooo / hatemegooo ( det er en slags ny reklame "opfinde / tankespind" jeg snart vil dele med Jer ( amigos ) på mit http://www.lejentroll.dk ) amok for en gangs skyld ( egenlig bare en skør tanke og de har det sjovt nok med at blive ret indbringende ) Her er nogen billeder af mig! ( jeg elsker mig selv - jeg tror at jeg er psykopat / sociapat ( kan godt lide at være social i hvert fald ) - men en af de venlig af slagsen -skulle jeg at hilse at sige fra mig selv ) Det var det - nu er det din tur - muhhhahahahha...
|
Nederen glemte lige et af mine bedste billeder ( det var gode tider ) - hold da helt kæft jeg var langt ude den gang.
Jeg boede dengang ude i et skur ( kolonihavehus ) - ingen luksus overhovedet - sådan levet jeg i omkring et år - det var faktisk rent fedt at leve på den måde - der var totalt syret at gå rundt i byen og lede efter tomme flasker og får at tjene lidt penge til en pakke toastbrød - den periode glemmer jeg aldrig - den er indprintet i min hukommelse til min dags ende.