Det her bliver så mit første indlæg på Amino. Så er lidt i tvivl om det er den rigtige måde at svare på. Har læst flere forskellige tråde herinde, og den her, er den første der har fået mig til at smile, og samtidig har gjort at jeg har tænkt anderledes over markedsføring. ikke at det revolutionere noget i min opfattelse som sådan, men en sjov og anderledes idé du kommer med.
God vind med projektet Anton |
Anton Bondesen:Det her bliver så mit første indlæg på Amino. Så er lidt i tvivl om det er den rigtige måde at svare på.
Arhhh, nu tror folk jo bare at har oprettet en profil og snakker med mig selv.
Anton Bondesen:
Har læst flere forskellige tråde herinde, og den her, er den første der har fået mig til at smile, og samtidig har gjort at jeg har tænkt anderledes over markedsføring. ikke at det revolutionere noget i min opfattelse som sådan, men en sjov og anderledes idé du kommer med.
God vind med projektet
Anton
Jeg har også en anden spændende tråd du kan læse hvis det er!
http://www.amino.dk/forums/t/82779.aspx
Den idé er nok ikke så meget værd i den skrevene form, men nu har jeg tænkt lidt videre over det, og det er som om at det godt kunne passe ind i denne fremtidige skøre virilmarketingsblog.
Jeg tænker lidt på at om mine nogen af mine forskellige dates ( får naturligvis deres kontaktoplysninger af dem, telefon, email, adresse o.s.v ) ikke kunne lokkes til at optræde som modeller med "tøj" der er produceret på et kunstrisk måde med Coca-Cola flasker.
Gennemsigtig BH , et bælte af Cola kapsler o.s.v
Det lyder sgu godt og passer faktisk meget godt ind i mine planer.