Arhhh, nu tror folk jo bare at har oprettet en profil og snakker med mig selv.
Jeg har også en anden spændende tråd du kan læse hvis det er! http://www.amino.dk/forums/t/82779.aspx Den idé er nok ikke så meget værd i den skrevene form, men nu har jeg tænkt lidt videre over det, og det er som om at det godt kunne passe ind i denne fremtidige skøre virilmarketingsblog. Jeg tænker lidt på at om mine nogen af mine forskellige dates ( får naturligvis deres kontaktoplysninger af dem, telefon, email, adresse o.s.v ) ikke kunne lokkes til at optræde som modeller med "tøj" der er produceret på et kunstrisk måde med Coca-Cola flasker. Gennemsigtig BH , et bælte af Cola kapsler o.s.v Det lyder sgu godt og passer faktisk meget godt ind i mine planer. |
Hej Michael
Der findes SÅ mange historier om folk der har haft endnu mere modgang end dig, og som er endt blandt de mest succesfulde. Godt nok ikke så mange af de historier i DK, da man sjældent går helt ned med flaget her. Men i USA for eksempel er utrolig mange historier om folk der har været helt skudt i sænk, hjemløse osv, som er endt som mangemillionærer i dollars.
En af dem jeg lige kan huske er historien om Sylvester Stallone. Han var også hjemløs, og var så fattig at han solgte sin eneste ven, hans hund Butkus, for 25 $, til en mand på gaden.
Da han havde fået solgt manuskriptet til Rocky, fandt han ham manden og købte hunden tilbage igen for 2000 $. Hunden Butkus er i øvrigt med i Rocky 1
Bliv gratis medlem