Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Unik form for blogmarkering der har potentiale til at blive cult - skal du med på vognen?

Side 3 ud af 3 (28 indlæg)
Fra Ungarn
Tilmeldt 8. May 10
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 23:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Det her bliver så mit første indlægAmino. Så er lidt i tvivl om det er den rigtige måde at svare på. 

Har læst flere forskellige tråde herinde, og den her, er den første der har fået mig til at smile, og samtidig har gjort at jeg har tænkt anderledes over markedsføring. ikke at det revolutionere noget i min opfattelse som sådan, men en sjov og anderledes idé du kommer med. 

God vind med projektet

Anton

Fra København
Tilmeldt 9. Feb 10
Indlæg ialt: 1479
Skrevet kl. 23:47

Anton Bondesen:

Det her bliver så mit første indlæg på Amino. Så er lidt i tvivl om det er den rigtige måde at svare på. 

Arhhh, nu tror folk jo bare at har oprettet en profil og snakker med mig selv.

Anton Bondesen:

Har læst flere forskellige tråde herinde, og den her, er den første der har fået mig til at smile, og samtidig har gjort at jeg har tænkt anderledes over markedsføring. ikke at det revolutionere noget i min opfattelse som sådan, men en sjov og anderledes idé du kommer med. 

God vind med projektet

Anton

Jeg har også en anden spændende tråd du kan læse hvis det er!

http://www.amino.dk/forums/t/82779.aspx

Den idé er nok ikke så meget værd i den skrevene form, men nu har jeg tænkt lidt videre over det, og det er som om at det godt kunne passe ind i denne fremtidige skøre virilmarketingsblog.

Jeg tænker lidt på at om mine nogen af mine forskellige dates ( får naturligvis deres kontaktoplysninger af dem, telefon, email, adresse o.s.v  ) ikke kunne lokkes til at optræde som modeller med "tøj" der er produceret på et kunstrisk måde med Coca-Cola flasker.

Gennemsigtig BH , et bælte af Cola kapsler o.s.v

Det lyder sgu godt og passer faktisk meget godt ind i mine planer.

Jeg arbejder som reklameopfinder, og jeg kører med 12.000 kr/t. Skal du have et lift med?

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3639
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 18:13

Hej Michael

Der findes SÅ mange historier om folk der har haft endnu mere modgang end dig, og som er endt blandt de mest succesfulde. Godt nok ikke så mange af de historier i DK, da man sjældent går helt ned med flaget her. Men i USA for eksempel er utrolig mange historier om folk der har været helt skudt i sænk, hjemløse osv, som er endt som mangemillionærer i dollars.

En af dem jeg lige kan huske er historien om Sylvester Stallone. Han var også hjemløs, og var så fattig at han solgte sin eneste ven, hans hund Butkus, for 25 $, til en mand på gaden.

Da han havde fået solgt manuskriptet til Rocky, fandt han ham manden og købte hunden tilbage igen for 2000 $. Hunden Butkus er i øvrigt med i Rocky 1

SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,-  per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3639
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 18:15

Ps:

Det der er "hemmeligheden " for den slags mennesker, er at de vender deres sorg til styrke. De er SÅ desperate at de simpelthen bare går amok, de har alligevel intet at tabe. Den slags mennesker kan opnå alt, specielt når de begynder at se deres mål komme indenfor synsvinkel

SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,-  per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.

Fra København
Tilmeldt 9. Feb 10
Skrevet kl. 14:51

Jimi Hove:

Hej Michael

Der findes SÅ mange historier om folk der har haft endnu mere modgang end dig, og som er endt blandt de mest succesfulde. Godt nok ikke så mange af de historier i DK, da man sjældent går helt ned med flaget her. Men i USA for eksempel er utrolig mange historier om folk der har været helt skudt i sænk, hjemløse osv, som er endt som mangemillionærer i dollars.

En af dem jeg lige kan huske er historien om Sylvester Stallone. Han var også hjemløs, og var så fattig at han solgte sin eneste ven, hans hund Butkus, for 25 $, til en mand på gaden.

Da han havde fået solgt manuskriptet til Rocky, fandt han ham manden og købte hunden tilbage igen for 2000 $. Hunden Butkus er i øvrigt med i Rocky 1

Det er meget sjovt at du nævner det med film-manus  - for jeg sidder faktisk lige og er ved at skrive et lille udkast til en film, godt nok er jeg ikke nået så langt med det, men jeg sender dig en lille smagsprøve på det i løbet af dagen, eller i løbet af den nye uge på din PM.

Det kunne være dejligt hvis vi i fællesskab kunne komme lidt videre med filmen som jeg godt tør at love dig for kommer til at indbringer  over en million i dollars - og den har et forholdsvis avt-budget - i hvert fald kommer det ikke til at overstige 100.000 kroner.

Jeg arbejder som reklameopfinder, og jeg kører med 12.000 kr/t. Skal du have et lift med?

Tilmeldt 19. May 10
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 15:26
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Det er det dummeste jeg nogensinde har hørt. Hvorfor skulle man nogensinde besøge den side?

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 17:53

lazornoob:

Det er det dummeste jeg nogensinde har hørt. Hvorfor skulle man nogensinde besøge den side?

Du har simpelthen valgt at melde dig ind i forumet, for at smide denne kommentar, som du i øvrigt argumenterer rigtig godt for?

Jamen så tak for det jeg glæder mig til at flere af dine guldkorn.

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Fra København
Tilmeldt 9. Feb 10
Skrevet kl. 18:19

lazornoob:

Man kunne udvide siden med gentleman tips, *kropssprog, samtale emner o.s.v

*Jeg har hørt at hvis en kvinde lige retter på håret når man snakker med hende, så er det et muligt tegn på at hun viser interesse ( gør sig lækker ) - jeg ved ikke om det passer, men der er måske nok noget om snakken.

Det ligger lidt i min natur at være idérig, og der bliver temmelig sikkert også flettet nogen nye og anderledes forretningskoncepter ind i bloggen, så det er også en god idé for iværksættere at følge med i min blog. Nu har jeg f.eks set at der køre cykeltaxier rundt i København, men jeg tænkte på om det ikke kunne være lidt sjovt at kører folk gennem Strøget i en rullestol - bare for at tage et eksempel - man kunne gøre det sådan at pengene gik til de handicappede, og det koster måske 1 krone pr min.

Derudover vil jeg opfordre mine "kærester" til at skrive om mig på deres blog eller på deres facebook profil eller andet, det kunne bare være en lille kort notist om at de lige skrev "se min nye kæreste tøser" - eller en advarsel - "Hej tøser, pas på ham her, han er den strørreste player i Danmark!"

Jeg syntes ikke selv at denne form for blog er dum, og jeg tror godt at den kan blive en smule populær. Men jeg håber da stadige at jeg kan en eller to personer med på idéen - men ellers er der ikke så meget at gøre ved det end at jeg må få forbipasserede til at tage en lille snapshot, og gå hjem og udføre de andre opgaver alene, men det er også helt i orden med mig.

Side 3 ud af 3 (28 indlæg)