|
Helt enig, det bliver nok gætværk for det meste. Jeg mener dog ikke vi her skal kikke på den omsætning der er genereret, og når jeg siger den skal ligge mellem 75 og 100, så er det heller ikke det udgangspunkt. Istedet bør vi kikke på hvad det ville koste at skabe noget lign., for værdien af at shoppen har ligget der 6 måneder betyder ikke så meget. Så kik på hvad shoppen er værd, hvad det har kostet at ligge varer op m.m. Der er intet galt i shops med lav avance, de skal bare omsætte for mange mange penge, gerne bygge på genkøb og SEO |
Kan godt følge dig noget ad vejen Boysen - Men
Hvis du har skabt en butik ( her taler jeg generelt) , som ikke kan generere et overskud, og som en potientiel køber ikke kan se mulighederne i , ja så spille det ingen rolle om så butikken er nok så flot, og om du har bruge 10.000 timer , ja det hjælper ikke på prisen - den er fortsat nul.
Jeg siger langtfra at det er tilfældet her - men prisen afspejles nu engang de faktiske tal + de muligheder køber ser i den.
Egentlig vil jeg hellere købe en grim og ufærdig butik som alligevel kan generere et overskud ( der må jo være godt potientiale) - end en superflot butik som ikke kan generere overskud .
Alt andet lige en den flotte jo vanskeligere at optimere på.
Mvh
Jesper
Bliv gratis medlem