Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad hulen kan jeg sælge min webshop for?

Side 2 ud af 3 (26 indlæg)
Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 14:07
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Nicolai

Hvis jeg skal ud og lave en lign. shop, finde leverandører, ligge varerne op og meget mere, kommer jeg aldrig i nærheden af dette for 30-50000 kr. Vi skal mere omkring de 75-100000 kr. 

Pas på du i din "træthed" ikke kommer til at sælge shoppen for billigt. Det fortryder du helt sikkert senere.

Jeg driver flere shops og vi kan tage en snak om at jeg hjælper dig mens du sælger siden. Så du kan få det lidt på afstand mens du sælger siden. Blot et tilbud.

Fra Næstved
Tilmeldt 24. Jun 09
Indlæg ialt: 345
Fra  YAH.DK Skrevet kl. 14:20

Hej Nicolai,

Hvor meget i shoppen er automatiseret?

Opdaterer i f.eks. priser og lagerstatus manuelt hver dag eller er i online med leverandøren, bliver der automatisk genereret en ordre der kan sendes direkte til leverandøren?

Så vidt jeg kan se opretter i varerne manuelt og tilføjer produktinfo selv - er det ikke korrekt?

Med venlig hilsen 

Michael Boenstedt

Yah! Gratis auktioner på nettet

www.yah.dk

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15050
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 14:20

Boysen:

Hvis jeg skal ud og lave en lign. shop, finde leverandører, ligge varerne op og meget mere, kommer jeg aldrig i nærheden af dette for 30-50000 kr. Vi skal mere omkring de 75-100000 kr. 

Pas på du i din "træthed" ikke kommer til at sælge shoppen for billigt. Det fortryder du helt sikkert senere.

Jeg driver flere shops og vi kan tage en snak om at jeg hjælper dig mens du sælger siden. Så du kan få det lidt på afstand mens du sælger siden. Blot et tilbud.

Er helt enig med Boysen her!

Og hvilket tilbud du lige disker op med til sidst ;D

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 14:27
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Fashion-Seller:
Og hvilket tilbud du lige disker op med til sidst ;D

Jeg kender bare alt for meget den følelse af at tingene nogle gange hænger en langt ud af halsen :), og jeg har selv dummet mig tidligere ved at sælge ting for billigt, som så fortrydes senere. 

Jeg sender og pakker dagligt, og kan jeg hjælpe en amino til at komme godt ud af situationen, jaså koster min tid intet. 

Tilmeldt 1. Sep 08
Indlæg ialt: 1468
Skrevet kl. 14:30

Mit forslag er at du får nogen ungarbejdere ned.. du kender sikkert nogen.

Tænk hvor meget aflastning du kan få ved at have 2 timers daglig hjælp, af kompetente unge, der selv kan traf valg, kundeservice m.m.

( 20 dage á 2 timer = 40 * 65 kr. = 2600 kr./mdr )

Og så kan du drive shoppen videre, og slippe for at sælge. Blot en idé.

__

I øvrigt tror jeg en god idé ville være at for hver kamera, kunne man se et billede det havde taget. Jeg sidder og er ved at købe et digital kamera, men ved ikke hvor gode de er, udover prisen. 

Fra Århus
Tilmeldt 25. Mar 08
Indlæg ialt: 384
Skrevet kl. 14:37

Hvem som bare havde 500-600 unikke besøgende om dagen.. Så tror jeg næsten jeg kunne leve af min shop :-)

30-50.000 lyder MEGET billigt.. Der er mange muligheder for at tjene penge på din shop med tilbehør osv.. Så jeg ville ikke sælge for  meget under 100.000kr.

Fra København
Tilmeldt 1. Dec 09
Indlæg ialt: 698
Skrevet kl. 14:43

Super fed shop, kunne nok godt tænke mig at købe, hvis  jeg havde tid til det... Men har andre projekter . Jeg vil dog mene at 30.000-50.000 er ALT for billigt, til sådan en god forretning, især når det er blevet sommer, og man køber kamera og andet inden man tager på ferie, (Jeg køber altid linser og sådan inden jeg rejser så jeg har noget at "lege med") og den er i opstart fase. Og i forhold til dine konkurenter ser den behaglig ud.. i stedet for det kolde design der kan dukke op andre steder. Yes

Jeg vil skyde på at alt på den gode side af 100-150.000 ville være fornuftigt, og på den anden side har du jo brugt tid på at tilføje produkter, (Hvor kender jeg det fra:D) .. så det var mit indput .. 

Hej og lykke ! 

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 14:46

Husk dine besøg er guld værd !.

Du har lagt arbejde i sådan en shop, du arbejder vel ikke gratis ?

Du har skabt et navn, det koster tid og tanker, det koster også penge ik ?

Hold din pris omkring de 100,000 måske lidt under/lidt over

Mikkel

Fra DK- Struer
Tilmeldt 26. Dec 06
Indlæg ialt: 2831
Fra  Ifindu.dk Skrevet kl. 15:36

en god tommelfingerregel ved firma-handler:

1 års netto-fortjeneste + værdien af de aktiver der er.

Ved en webshop, er værdien jo varelageret, og så selve shoppens udvikling, som kan siges at være butikkens inventar.

Hvis en shopejer har valgt at få lavet en milliondyr webshop, som ikke kan mere end en open-source shop, er værdien selvfølgelig ikke lig med udviklingsprisen.

Her vil udgangspunktet være hvad en designer skal bruge af tid på en open-source shop, på at få den til at ligne det nuværende design.

Så kan du også kigge på den seo-mæssige del af din shop, hvor ligger den på google i forhold til konkurrenterne, ligger den godt placeret, må det anses for at kunne honoreres i salgsprisen.

Kommer alle kunderne derimod fra Adwords-annoncering, vil kundestrømmen stoppe i samme øjeblik du stopper adwordskampagnerne, og dermed er værdien af seo lig med nul.

Jeg håber du kan bruge disse estimater til beregning af din salgspris.

Få hjælp til at det tekniske omkring Web og Grafisk -  https://icode.dk

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 15:42

Hvis vi regner lidt på dine egne opl. så siger de:

3 mio x 6,5% avance = 195.000

adwords: 450 x 360 = -162.000

netto 32.000,- i overskud FØR alle øvrige omkostninger, så netto kan jeg ikke se andet end at det foreløbig ( som du også selv nævner) er en minus forretning.

Hertil skal så lægges rigtig meget tid til opdatering, pakning, forsendelser osv. osv

Det kender vi alle ?

Så hvordan i lige kommer frem til min. 100.000,- det ved jeg ikke.

Mvh

Jesper

Side 2 ud af 3 (26 indlæg)