Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Super Billige iPhones!

Side 2 ud af 6 (54 indlæg)
Tilmeldt 22. Apr 10
Indlæg ialt: 1708
Skrevet kl. 22:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Ha ha.... Jamen jeg indrømmer gerne jeg ikke er den hurtigste knallert på molen. Så jeg kan ærligt talt ikke finde ud af om der er tale om 3G eller 3GS. I dit oprindelige indlæg skriver du 3GS og angiver endda en størrelse (32GB) som kun findes i 3GS.

Men da du blev spurgt om hvorfor de er så billige henviser du så til at det er indlysende, hvorfor 3G iPhones er billige.... Så bær over med mig: Er det 3G eller 3GS? :)

Arbejder på at udvikle Danmarks bedste Klima-Portal, som naturligvis kører DoFollow ;)

Vil du være med?

Fra Horsens
Tilmeldt 19. Feb 10
Indlæg ialt: 127
Skrevet kl. 22:29

3G er billig fordi der er kommet en 3GS og en 3GS falder i pris når næste model kommer... Så hvorfor mon disse er så billige ?? ;)

Fra Aalborg
Tilmeldt 13. Jan 09
Indlæg ialt: 47
Skrevet kl. 22:29

Hov, det overså jeg lige :)

Mvh. Morten

Tilmeldt 22. Apr 10
Indlæg ialt: 1708
Skrevet kl. 22:31

flexlog:

3G er billig fordi der er kommet en 3GS og en 3GS falder i pris når næste model kommer... Så hvorfor mon disse er så billige ?? ;)

Tak fordi du gad skære det ud i pap for mig Geeked

Arbejder på at udvikle Danmarks bedste Klima-Portal, som naturligvis kører DoFollow ;)

Vil du være med?

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15050
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 22:37

Fama:

Ha ha.... Jamen jeg indrømmer gerne jeg ikke er den hurtigste knallert på molen. Så jeg kan ærligt talt ikke finde ud af om der er tale om 3G eller 3GS. I dit oprindelige indlæg skriver du 3GS og angiver endda en størrelse (32GB) som kun findes i 3GS.

Men da du blev spurgt om hvorfor de er så billige henviser du så til at det er indlysende, hvorfor 3G iPhones er billige.... Så bær over med mig: Er det 3G eller 3GS? :)

Det er 3GS, glemte lige et S i farten i det ene indlæg...

Svaret er simpelt fordi 4G snart kommer på markedet...

Tilmeldt 19. Aug 08
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 22:47

Hej

Er de lovlige?     skal kunne garanteres?

Jeg er intresseret i en måske flere ,

du skrive de er r unlocked? er iphonen nøjagtig som man køber dem i butikkerne og menuen  og manualen på dansk?

Hvem er du, da jeg skal evt. overføre penge til dig så jeg ved du ikke render med pengene

mvh.

Arildslund

mail cefa@cefa.dk

Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 2966
Skrevet kl. 22:48
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Arildslund:

Hej

Er de lovlige?     skal kunne garanteres?

Jeg er intresseret i en måske flere ,

du skrive de er r unlocked? er iphonen nøjagtig som man køber dem i butikkerne og menuen  og manualen på dansk?

Hvem er du, da jeg skal evt. overføre penge til dig så jeg ved du ikke render med pengene

mvh.

Arildslund

mail cefa@cefa.dk

Det kan altså betale sig at læse tråden og som han skriver i starten af hans post

Vi har været så heldige, at få fingrene i et parti ægte unlocked iPhones.

Fås i Sort eller Hvid. Fordeling ca 60/40.
3GS 32 GB, og de er unlocked.
Ægte med 2 års international Apple garanti.

:)

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15050
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 22:50

Arildslund:

Og et klik i signaturen eller på profilen kan vel besvare, hvilket firma du køber dem af ;D

Velkommen til Amino ;D

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 23:05

Jeg er muligvis interesseret i nogle stykker, men jeg er også nød til at vide om de har dansk menu. Men det må jeg vente med til på mandag :o)

Derudover må du også gerne undersøge hvad der sker når man opdaterer dem. Er det garanteret at de heller ikke der går tilbage til en evt. tidligere simlås (ved godt du skriver de ikke er låste, men de kan jo være låst op), og vil de bibeholde en evt. dansk menu?

Ér klar over at du ikke kan svare før mandag, men da det er et sindssygt godt tilbud såfremt ovenstående ellers er i orden, må keg bare vente i spænding :o)

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Side 2 ud af 6 (54 indlæg)