Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nyt Network Marketing Firma

Side 3 ud af 6 (52 indlæg)
Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 01:16
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Thomas Lybek:

Vil dog godt indrømme jeg ikke siger til mine folk de skal henvende sig til en revisor i starten. Men når de opnår en vis form for indtægt snakker vi da om deres behov. Kan de selv finde ud af bogføring af salg og provision, eller skal der hjælp til. Jeg hjælper folk igang med det grundlag af at dette er starten på en selvstændig forretning som alt andet. Du kan købe produkter og sælge dem, og som ekstra feature kan du ansætte sælgere til at hjælpe med at omsætte produkter. Og når man driver virksomhed skal der hjælp til når man ikke kan overskue det mere.

 

 Man kan lige så godt fra start af bruge en revisor og lade sig CVR registrerer derved kan man fra start af have styr på regnskab og vis det giver underskud opdages det hurtigere for der er styr på tingene

Held og lykke med forretning

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14994
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 01:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Thomas Lybek:

Fashion-Seller:
Det er noget af en roddet landhandel... Hvordan kan de dog styre så følsomme brancher, når de både vil sælge eget brand og private label?

Det er her jeg melder mig svar skyldig men så snart jeg ved hvordan de kører det skal jeg nok skrive svaret herinde (Går ud fra du tænker på parfumer)

Tænker både modetøj, parfumer og kosmetik... Det lyder lidt vildt, at de kan styre det på alle planer, og ned i så små minimums antal...

Men det lyder da spændende, og for første gang, må jeg faktisk sige, at noget har fanget min interesse fra MLM branchen...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra Østbirk
Tilmeldt 24. Apr 07
Indlæg ialt: 467
Skrevet kl. 01:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikael christiansen:

Thomas Lybek:

Vil dog godt indrømme jeg ikke siger til mine folk de skal henvende sig til en revisor i starten. Men når de opnår en vis form for indtægt snakker vi da om deres behov. Kan de selv finde ud af bogføring af salg og provision, eller skal der hjælp til. Jeg hjælper folk igang med det grundlag af at dette er starten på en selvstændig forretning som alt andet. Du kan købe produkter og sælge dem, og som ekstra feature kan du ansætte sælgere til at hjælpe med at omsætte produkter. Og når man driver virksomhed skal der hjælp til når man ikke kan overskue det mere.

 

 

 Man kan lige så godt fra start af bruge en revisor og lade sig CVR registrerer derved kan man fra start af have styr på regnskab og vis det giver underskud opdages det hurtigere for der er styr på tingene

Held og lykke med forretning

Hvis man har lyst og råd til at bruge en revisor og få CVR fra starten af er det jo frit for fight hvis man ønsker det. Men igen så er det meget minimal der skal udregnes i starten. Men godt input, og kunne være jeg skulle ligge mere vægt på det under præsentation.

Because Aps - Din partner i tøj valget. Vi har alt indenfor arbejdstøj, profilbeklædning, sikkerhedsko, reklameartikler og meget mere.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 01:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Simon Thomassen:

Tonny Skov Pedersen:
Jeg ved pt. ikke, hvordan dette skal opfattes, ej heller om det er bedre end dårligere end LR Cosmetics, men jeg håber da, at det er væsentligt bedre, da LR jo var et elendigt projekt.

LR har da været en KÆMPE succes. Ved du egentlig noget om NM?

Sikke et spørgsmål, men du er vel MLM.

Der er jo nok en grund til, at mange LR folk er faldet af eller gledet over i eks. ACN eller noget helt tredie.

Tonny

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 01:42
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Fashion-Seller:

Simon Thomassen:

Tonny Skov Pedersen:
Jeg ved pt. ikke, hvordan dette skal opfattes, ej heller om det er bedre end dårligere end LR Cosmetics, men jeg håber da, at det er væsentligt bedre, da LR jo var et elendigt projekt.

LR har da været en KÆMPE succes. Ved du egentlig noget om NM?

Her må jeg give Simon ret!!!

LR er da blandt nogle af de største og mest respekterede indenfor MLM...

MVH
Valentino

Hej "Valentino"

Det kan da udmærket være, men det behøver jo ikke være en guldgrube for alle eller ....

Hvorvidt stor er en parameter at måle på eller ej, ved jeg i hvert fald ikke, men respekteret er nok et mere subjektivt indtryk eller opfattelse, som jeg så ikke deler.

Hilsen

Tonny

Fra Østbirk
Tilmeldt 24. Apr 07
Indlæg ialt: 467
Skrevet kl. 01:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Fashion-Seller:

Thomas Lybek:

Fashion-Seller:
Det er noget af en roddet landhandel... Hvordan kan de dog styre så følsomme brancher, når de både vil sælge eget brand og private label?

Det er her jeg melder mig svar skyldig men så snart jeg ved hvordan de kører det skal jeg nok skrive svaret herinde (Går ud fra du tænker på parfumer)

 

Tænker både modetøj, parfumer og kosmetik... Det lyder lidt vildt, at de kan styre det på alle planer, og ned i så små minimums antal...

Jeg tror det kommer til at blive sådan at det backoffice man får fra firmaet fungerer ligesom en webshop med dine forhandler priser. Og under de ting som kan "custom" bygges er der nogle detaljer som skal udfyldes. Men igen vi ser først backoffice i næste uge hvor den danske del går i luften.

Fashion-Seller:
Men det lyder da spændende, og for første gang, må jeg faktisk sige, at noget har fanget min interesse fra MLM branchen...

Det er netop det som der er godt ved en virksomhed som denne. Nogle siger "lyder lyder fedt" eller " det kunne godt fange mig", og det er her man som regel siger "jamen så skal du bare købe denne start pakke til eks. 625kr (for at holde det til LR Stick out tongue), og så får du adgang til backoffice og forretningen. Nu kan vi sige "jamen så udfylder du bare lige disse detaljer om dig, og så får vi lige fat i et partner nummer til dig. Så kan du logge ind og se hvilken linje af varer der interesserer dig". Jeg klappede i mine små hænder da jeg hørte det.

Because Aps - Din partner i tøj valget. Vi har alt indenfor arbejdstøj, profilbeklædning, sikkerhedsko, reklameartikler og meget mere.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 01:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Thomas

Når man nu er heldig at rende ind i en NM person, som rent faktisk forsøger at føre en fornuftig dialog, så synes jeg da også, at det er spændende, hvad dette kan føre til.

Derfor bliver jeg også lettere irriteret, når nogen af dine kollegaer begynder at føre sig frem, og stille spørgsmål ved min viden om dette emne.

Thomas Lybek:
Vil faktisk gerne spørge dig om en tjeneste. Når nu det er gratis at være med i denne forretning. Kan jeg så ikke få lov til at give dig en position, så du selv kan få lov til at se denne forretning indefra. DU SKAL IKKE KØBE NOGET ELLER FORETAGE noget udover at se hvad det hele går ud på. Det vil betyde meget for mig hvis du kan hjælpe på den måde. + du vil blive mere rustet til at sætte dig ind i NM verdenen næste gang en kunde henvender sig til dig.

Jeg vil på den baggrund gerne tage mod din invitation, som jeg i det mindste opfatter som værende både positiv og seriøs, hvilket er baggrunden for min accept.

Jeg skal nok forsøge at være åben overfor det, jeg erfarer i denne forbindelse. Det kan jo være jeg for en gangs skyld bliver glædeligt overrasket over en MLM eller NM virksomhed/konstruktion.

Du er velkommen til at sende en PB eller en mail, så kan vi drøfte, hvordan og hvorledes.

Hilsen

Tonny

Fra Østbirk
Tilmeldt 5. May 10
Indlæg ialt: 54
Skrevet kl. 01:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Tonny Skov Pedersen:

Fashion-Seller:

Simon Thomassen:

Tonny Skov Pedersen:
Jeg ved pt. ikke, hvordan dette skal opfattes, ej heller om det er bedre end dårligere end LR Cosmetics, men jeg håber da, at det er væsentligt bedre, da LR jo var et elendigt projekt.

LR har da været en KÆMPE succes. Ved du egentlig noget om NM?

Her må jeg give Simon ret!!!

LR er da blandt nogle af de største og mest respekterede indenfor MLM...

MVH
Valentino

Hej "Valentino"

Det kan da udmærket være, men det behøver jo ikke være en guldgrube for alle eller ....

Hvorvidt stor er en parameter at måle på eller ej, ved jeg i hvert fald ikke, men respekteret er nok et mere subjektivt indtryk eller opfattelse, som jeg så ikke deler.

Hilsen

Tonny

Så lige jeg stadig snakkede som Because på denne computer :)

Men Tonny du har ret i at respekteret er et subjektivt indtryk som for det meste deles af de folk som har en positiv oplevelse med (i dette eksempel) LR. Jeg vil dog våge den påstand at uanset branche er der nogen der fejler. Dog vil der i NM branchen være flere eksempler på folk som ikke får succes da der også er flere som går i gang med NM end "normale" virksomheder. Du sidder i en stilling hvor du har den nødvendige viden til at hjælpe folk ud af de uheldige situationer de havner i rent økonomisk, og jeg tror derfor du hører flere dårlige historier end de gode. Og så er det klart at det ikke lige frem er den positive indstilling der præger dig omkring LR :)

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14994
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 01:52
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Tonny Skov Pedersen:

Det kan da udmærket være, men det behøver jo ikke være en guldgrube for alle eller ....

Hvorvidt stor er en parameter at måle på eller ej, ved jeg i hvert fald ikke, men respekteret er nok et mere subjektivt indtryk eller opfattelse, som jeg så ikke deler.

Jeg synes du lægger nogle ord i munden på mig, som jeg ALDRIG har nævnt eller sagt!!!

Er det måske en guldgruppe at være revisor for alle? Eller nu er ordet revisor jo efterhånden et gennempullet ordspil mellem tal-gøjlere og seriøse mennesker... Men nå ja Hr. Stein snød jo klassens big guys, og samme big guys vil ik tage deres ansvar... Så ja revisor er åbenbart en guldgruppe, da man kan fejle, og stadig rage kundernes indbetalinger til sig uden at rynke det mindste, så længe man bare kan sige følgende sætning:" Jamen det er de andres skyld fordi..."
Ups der gik vi vidst lidt of topic eller?

Og hvornår har man respekt for tal-gøjlere, som kan fejle uden at tage deres skide ansvar?

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 01:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Fashion-Seller:
Og hvornår har man respekt for tal-gøjlere

Ja, så kom det grimme fjæs da fremNo

 

Side 3 ud af 6 (52 indlæg)