Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nyt Network Marketing Firma

Side 1 ud af 6 (52 indlæg)
Fra Østbirk
Tilmeldt 5. May 10
Indlæg ialt: 54
Skrevet kl. 13:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle sammen

Jeg kommer herind for at henvende mig til de Network Folk som er inde på dette forum, og vil prøve at forklare det jeg ved så godt som muligt.

Der er startet et nyt Network Marketings selskab i Danmark (Vi er 17 forhandlere PT).
Det går officielt igang i næste uge, men jeg giver jeg muligheden for at komme med gratis nu. Og ja det er gratis at få en position. Men jeg vil prøve at fortælle det som jeg ved allerede nu.

Firmaet:

Firmaet er grundlagt af Helmut Spikker. Mange kender ham som den man der har grundlagt LR Health and Beuty systems i 1985. Han solgte sin del i LR for 5 år siden, og dengang skrev han under på han ikke ville røre ved Network Marketing i 5 år. De er nu gået og han har dermed startet dette nye koncept.

Produkterne:

Produkterne i denne virksomhed er her det bliver spændende. Der er alt fra Jeans, Parfume, Smykker, Kaffe, Dyre-artikler (foder til dyr samt tilbehør), og meget mere. De har åbnet op for at der vil til oktober blive åbnet for mobil, internet, m.m. Men som sagt det hele er meget nyt, men et pris eksempel på hvis man f.eks. vil satse på at handle med Jeans (både damer og herrer) koster en kollektion 2000,-. For de penge får du 20 par jeans og en trolli til at bevare dem i. Parfumen har 2 aspekter. Man kan lave sit eget Laboratorie hvor man har sine egne parfume olier og kan blande det som man lyster. På den måde skabe en parfume som passer til en selv, og kan sige der ikke er andre som har den :). Samtidig kan man få sit eget navn på Falconerne og kasserne så men laver sit eget design. Det er faktisk meget smart.. Og det er ned til 1 stk. :) Smykkerne er smykker fra firmaet Pierre Lang (hvis nogen kender den designer) og her kommer der også en pakke man kan vælge.

Der er også Aloevera som Helmut stadig har patent på fra LR som han tager med over i dette nye firma. Men det var lidt på produkt siden. bare fyr løs hvis der skulle være spørgsmål til dette.

Bonusplanen:

Som mange networkere er interesseret i er bonusplanen jo en vigtig del. Jeg vil dog sige den minder 80% af LR´s. Der er dog et par væsentlige  foreskelle. I LR får du først bonus når du har omsat (købt hos LR) for det som svarer til 250PV (ca. 1000 kr.) enten selv eller i organisationen. Her får du bonus fra den først krone du bruger. Køber du for 10 kr, så får du 3% tilbage. Ved godt 3% af 10 kr. ikke lige er formuen, men for at fortælle der kommer penge tilbage med det samme. I LR er der også krav om at man skal have 100 egen pv for at få sin bonus udbetalt, men her er der intet krav om at man skal købe for et vis antal kr. selv. Men indtil næste uge hvor alle tingene bliver oversat til dansk, og katalogerne er på gaden er denne hjemmeside god at læse på. Den indeholder en del af produkterne.

Spørgsmål:

Man stiller tit sig selv det spørgsmål om hvorvidt man skal skifte Selskab hvis man allerede er med i et, og hvorfor skulle man skifte hvis man er godt tilfreds, og jeg vil derfor stille lidt fordele op som man kan tænke lidt på:

  • Du må sælge til alle. Der er ikke begrænsninger på om du må sælge kun til private eller virksomheder. her er frit leje til at sælge til hvem man lyster. Ved at der er nogle selskaber som ikke ønsker at se deres produkter på hylderne ved. f.eks en beauty shop.
  • Ingen månedlig min. omsætning for at få bonus udbetalt.
  • Gratis opstart (dog har jeg fået af vide dette er i begrænset tidsperiode)
  • STORT produkt sortiment som rammer næsten alle mennesker.
  • Dette er starten af et selskab, så man løber ikke ind i problemer som "Det har jeg hørt om" "mine venner prøvede det og fik ingen succes" osv.

Ovenstående er grunden til jeg gik i gang. Jeg kan ikke se hvorfor jeg ikke ville have en gratis position i strukturen og mulighed for at sælge produkter til alle. Men som sagt dette er nyt og jeg kan derfor ikke sige så meget mere end det jeg ved. Men der er et online møde i aften kl. 20, hvor min upliner viser et dias show og fortæller hvad han har hørt siden igår.

Lidt om mig:

Jeg er en fyr på 26, som har arbejdet med Network Marketing i 5 år nu. Jeg har tidligere arbejdet i LR. Jeg bor sammen med min kæreste og min 2 dejlige børn på 3 år og en på 2 mdr. Jeg har en anden profil inde på amino, men for at holde tingene adskilt fra hinanden har jeg valgt at lave en profil til Network Marketing. Det skal ikke være nogen hemmelighed at jeg er Thomas Lybek, og hvis det ikke er tilladt at have 2 profiler på Amino skal jeg nok slette denne, og beklager, men det der med at læse betingelser igennem hver gang jeg opretter mig på et forum er ikke lige mig Stick out tongue

Men jeg håber det har været lidt interessant læsning, og i er velkommen til at smide spørgsmål her i tråden, eller over PM, så skal jeg svare så godt jeg kan. Men igen det hele er nyt, men jeg lover jeg vil undersøge sagen hvis jeg ikke kender svaret på jeres spørgsmål.

Ha en fortsat god dag Big Smile

Tilmeldt 22. Apr 10
Indlæg ialt: 1708
Skrevet kl. 13:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Arbejder på at udvikle Danmarks bedste Klima-Portal, som naturligvis kører DoFollow ;)

Vil du være med?

Fra Østbirk
Tilmeldt 5. May 10
Indlæg ialt: 54
Skrevet kl. 13:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Fama:

NWA Marketing - Straight Outta Compton? Cool

Ja jeg så også det mindede om et eller andet wrestlings navn :)

Fra Østbirk
Tilmeldt 5. May 10
Indlæg ialt: 54
Skrevet kl. 14:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Fik lige link til denne side for 3 minutter siden:

http://www.diætkur.dk/62-nwa%20info.htm

Den siger også lidt. :) og hvis man klikker på NWA DK og skriver sig ind der kan man få en gratis position. (Reference er NWA) Man kan også bare tage kontakt til mig og jeg fremsender et skema.

Fra Østbirk
Tilmeldt 24. Apr 07
Indlæg ialt: 467
Skrevet kl. 16:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Tagger mig lige med her :)

Because Aps - Din partner i tøj valget. Vi har alt indenfor arbejdstøj, profilbeklædning, sikkerhedsko, reklameartikler og meget mere.

Fra København
Tilmeldt 4. Aug 06
Indlæg ialt: 1286
Skrevet kl. 18:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Thomas

Det overrasker mig da at du først har fået dit link for 3 min. siden, for jeg fik for flere dage siden din kollega's masse spam hvor linket var med, så det er da overraskende hvis han ikke har sendt til dig også :-)

Og måske er det bare mig, men hvad er en gratis position, det var ligesom den besked der blev sendt rundt i april måned med launch 1. maj... Hvad søren er det man får og opnår som ikke er tilfældet ellers?

Jeg er måske allerede tændt af pga. den spam metode der bruges, men vil da følge med i udviklingen.

Mvh.

Martin

Fra Østbirk
Tilmeldt 5. May 10
Indlæg ialt: 54
Skrevet kl. 19:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Martin

Martin Slot:
Det overrasker mig da at du først har fået dit link for 3 min. siden, for jeg fik for flere dage siden din kollega's masse spam hvor linket var med, så det er da overraskende hvis han ikke har sendt til dig også :-)

Jeg modtog mit link der, og ved ikke rigtig hvem der ellers skulle have linket. Men jeg fik mit og bruger det som et værktøj til at sende informationer ud til folk som gerne vil høre mere.

Martin Slot:

Og måske er det bare mig, men hvad er en gratis position, det var ligesom den besked der blev sendt rundt i april måned med launch 1. maj... Hvad søren er det man får og opnår som ikke er tilfældet ellers?

En gratis position er en position i netværket hvor man har mulighed for at sælge produkter og evt. tilbyde konceptet til mulige nye partnere. Denne position koster intet at oprette og ligeledes kan man oprette nye partnere gratis op. På den måde kan de se forretningen indefra og derfra vudere om det er noget de vil fortsætte med. Hvis ikke kan de bare lade positionen være og ingen skade er sket.

I andre selskaber går du glip af mange insider tilbud hvis du ikke er opstartet som forhandler/partner, og for at blive det skal du have købt din startpakke.

Jeg håber det giver dig svar på dine spørgsmål, ellers er du velkommen til at uddybe dem.

Fra Østbirk
Tilmeldt 5. May 10
Indlæg ialt: 54
Skrevet kl. 21:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hov nu er PM slået til. Undskylder ulejligheden.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 02:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej med jer

Nu er I nok klar over, at jeg ikke er særlig begejstret for MLM eller NMSurprise

Nu har jeg så kigget lidt på dette nye "vidunder", så jeg kiggede lidt på den noget upåagtede Pierre Lang og fandt så, at dette nu ejes af NWA (Hvem ellers?)

http://www.pierre-lang.com/pierrelang_web/history.htm

Citat fra 2010: "Pierre Lang is taken over by the German direct-sales entrepreneur Helmut Spikker" 

Vedr. Re-Vita se link http://www.re-vita.com/en/information

Ja, så må vi se, hvorvidt dette projekt kan blive en succes, et er sikkert og det er, at det er og bliver MLM og NM, så nu mangler vi kun erfaringerne hermed.

 

Jeg ved pt. ikke, hvordan dette skal opfattes, ej heller om det er bedre end dårligere end LR Cosmetics, men jeg håber da, at det er væsentligt bedre, da LR jo var et elendigt projekt.

Så til dem om overvejer at deltage, kan jeg kun sige, at de skal holde øjne og ører åbne, da der er så mange projekter og "varer" i dette NM foretagende, at det kan blive meget uoverskueligt bare at deltage.

Hilsen

Tonny

 

Tilmeldt 7. Mar 10
Indlæg ialt: 126
Fra  Dan-net.dk Skrevet kl. 09:26
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Tonny Skov Pedersen:
Jeg ved pt. ikke, hvordan dette skal opfattes, ej heller om det er bedre end dårligere end LR Cosmetics, men jeg håber da, at det er væsentligt bedre, da LR jo var et elendigt projekt.

LR har da været en KÆMPE succes. Ved du egentlig noget om NM?

Side 1 ud af 6 (52 indlæg)