Det går vel egentlig meget godt, ikke? Så hvorfor ikke fortsætte lidt endnu? Du mister ikke nogen penge på fejlslagne beslutninger og det er vel ikke specielt dårligt? Nu er jeg selv typen, der ikke ønsker at løbe en unødig risiko og hellere vil investere i projekter, der har en stor sansynlighed for at blive til en succes og hvor investeringen er begrænset før der er "break even". Nu har alle de andre sagt, at du bare skal komme i gang. Jeg tror, at grunden til at du ikke reagerer er, at du tænker: "Ja, den er god med jer - Men med HVAD?" Jeg tror, at du skal bruge tiden til at tænke gevaldigt over een ting: Er du en iværksætter der har lyst til at være selvstændig og bare mangler den helt rigtige idé eller er du skræmt af risikoen for at begå fejl og kaste dig ud i noget forkert? I første tilfælde vil jeg anbefale, at du oplister alle dine bedste kvalifikationer her i tråden, så er jeg sikker på, at mange kan komme med input til, i hvilken retning du kan bevæge dig og få succes som iværksætter. Skriv også gerne, hvad der driver dig (eller hvad du tror vil drive dig) og hvor meget du har til at starte op for. Er du derimod skræmt af at tage selvstændige beslutninger, så var et 8 - 16 job måske mere trygt for dig? Venlig hilsen, Christian |
Jeg vil - imodsætning til de fleste andre - sige lad vær!
Hvis du ikke brænder 100 % for dine ideer så lad vær... Du vil ikke få den ønskede succes hvis du ikke kan brænde 100 % for din ide... De fleste af os herinde har haft rigtig mange ideer og grebet det alderbedste og ført dem ud i livet.
Vent til den helt rigtige ide kommer og så grib den og før den ud i livet.