Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Intet dur for MIG!

Side 1 ud af 3 (30 indlæg)
Tilmeldt 31. Aug 07
Indlæg ialt: 279
Skrevet kl. 20:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad i alverden. Jeg har mange gange gjort tanker om starte virksomhed, men så droppet ideen efter en mrd.

Jeg har haft mange ideer og alle ider droppet jeg efter lidt tid(for pludselig synes jeg der er mange konkurenter bla bla og andre undskyldninger)

Hvad gør jeg ?

¤¤ Lad os tage en lille snak om dit helbred og det problemer du har **
Skriv pm

Tilmeldt 1. Sep 08
Indlæg ialt: 1468
Skrevet kl. 20:38
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Dropper alle undskyldningerne Smile

Alt efter din økonomiske situation, kan du købe en coach/mentor eller få rådgivning fra en tredjepart. Spørg hvad de synes osv. 

Det er ikke altid en god idé, men til tider er det.

Fra Helsingør
Tilmeldt 23. Nov 06
Indlæg ialt: 992
Fra  Hvorfor kan man ikke slette sin virksomhed fra Indeks? Skrevet kl. 20:41

Få fingeren ud og flyt fusserne!

Det er normalt af nogle projekter ikke går som de skal. Men det er ikke nogen en fejl. Den eneste fejl du kan begå, at det som du gør nu, at gøre ingen ting.

Start lige nu - ikke om 10 min - men lige nu. Start med at skrive de ting ned du vil lave, gå ikke i seng før du har lavet en beskrivelse af dit første projekt. I morgen tidlig begynder at at spørge her på amino om konkrete ting du skal have hjælp med. Og så kører du der fra.

Men start nu! - Ellers synger du samme sang om 20 år.

Held og lykke!

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 20:42

Hvad gør jeg ?

Holder fri, tager et job hvis ikke du har et eller glemmer det indtil:

Du kan møde op på et Amino arrangement hvor du kan møde andre iværksættere der måske kan vejlede dig eller få dig peget i den rigtige retning.

Med det du skriver, der er du ikke klar til den verden endnu.

Køb ren argan olie her

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:44

Simon:

Dropper alle undskyldningerne Smile

Alt efter din økonomiske situation, kan du købe en coach/mentor eller få rådgivning fra en tredjepart. Spørg hvad de synes osv. 

Det er ikke altid en god idé, men til tider er det.

Hej

Jeg er helt enig med SimonYes

Få sat skub i idéerne og tag fat i en eks. en revisor med noget gratis opstartshjælp eller også værksthusene, hvis du har brug for en vurdering af dine idéer.

At der er mange andre på markedet, behøver jo ikke at betyde, at det er håbløst, det kan faktisk være, at du har præcis den løsning, som efterspørges.

Det er kun dig selv, der sætter grænser for, hvad du kan. Du kan bare kigge lidt rundt på alle iværksætterne herinde på Amino, som nok også vil genkende situationen, og bevares det er ikke altid nemt og kan kræve nogle forsøg, men hvis det er det du virkelig brænder for, så har du fået svaret.

Tænk som Nikolaj og Piloterne: "Sidder på en raket nu" Cool

Hold dig ikke tilbage, der er rigtig mange hjælpsomme mennesker, især herinde.

Hilsen

Tonny

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 20:44

Køb blok og kuglepen

Skrivdine ideer ned..

Hvordan kan du sælge det samme som de andre, bare serveret på en ny måde..

kender selv tanken med at give op...lyt evt. til thorborg.tv vildt inspirende og  motiverende

mikkel

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3639
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 20:55

Det kan være du ikke er den fede idèmand. Det er ikke helt så nemt. Men så måske du kan slå dig sammen med en der kan få gode ideer ? Måske den gode idè er lige om hjørnet ? Måske du skal tage et velkendt produkt og bare give god service og slå dine konkurrenter ?

Her er et super indlæg af Thomas Rosenstand , skrevet på Lars Bachmann`s blog om hvordan man komme frem i verdenen, selvom man måske ikke har en super fed idè :

http://www.larsbachmann.dk/1-selvfoelgelig-kan-du-vaere-bedst.html

SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,-  per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.

Fra Bredsten
Tilmeldt 3. Dec 09
Indlæg ialt: 989
Fra  FlexPOS Aps Skrevet kl. 20:56

website:

Hvad i alverden. Jeg har mange gange gjort tanker om starte virksomhed, men så droppet ideen efter en mrd.

Jeg har haft mange ideer og alle ider droppet jeg efter lidt tid(for pludselig synes jeg der er mange konkurenter bla bla og andre undskyldninger)

KOM I GANG
"det eneste man kan miste er penge" citat lars larsen

find noget du kan lide at ha med at gøre og beskeftige dig med.
sæt dig ind i tingende og gå i gang, det tager lidt tid at lære alle krogende af markede.

jeg arbejder selv i et meget lille marked i DK, hvor der er meget få spillere,
det TAGER TID men alt kan lade sig gøre. ellers må man lave plads til sig selv.

og TÆNK for gud skyld ud af boxen, vær ikke bange for at være anderledes, eller hænge dig selv ud, for igen hvad kan du miste ?

hvis det er øKoen der presser, så overvej følgende, at finde freelance/side opgaver der kan give dig lidt økonomisk stabilitet i opstart fasen.

/JIP

Fra København
Tilmeldt 9. Feb 10
Indlæg ialt: 1479
Skrevet kl. 21:32

website:

Hvad gør jeg ?

Bor du i Københavnsområdet?

Jeg spørger fordi at jeg har to projekter jeg skal starte op som er enorm spændende og sjove som kræve fysisk tilstedeværelse.

Jeg arbejder som reklameopfinder, og jeg kører med 12.000 kr/t. Skal du have et lift med?

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 21:45

har du ikke nogle interessere ?

for vis du brænder for det man laver , bliver det ens hobby , det arbejder man laver ,

Derved skal det nok lykkes for dig, for så gider man arbejde løs dag og nat og en dag har du succes forretning .

Vis ingen interessere og ideer , bliver det svært , for du mangler kampviljen for det lykkes , vis ingen interesse har for hvad du går i gang med bliver det meget svært

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 1 ud af 3 (30 indlæg)