Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Intet dur for MIG!

Side 2 ud af 3 (30 indlæg)
Fra Slagelse
Tilmeldt 29. May 08
Indlæg ialt: 898
Skrevet kl. 22:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Et forslag:

Kontakt et nærliggende Væksthus - her er mit: http://www.startvaekst.dk/vhsjaelland.dk

Få en aftale med en af deres konsulenter Face to face. Sæt ham/hende ind i dine frustrationer, forhindringer, bekymringer mm.

Mødet kan forhåbentlig give dig afklaring og retning, for det er ikke bare lige at starte som selvstændig. Men for at vide, hvad du skal, er du nød til informationsmæssigt, at være bedre klædt på. Derfra kan du træffe valg. Og valget er dit Confused

Held og lykke Wink

Maibritt Isberg Andersen

Sygeplejerske, protreptiker og COACH

Fra København
Tilmeldt 23. Oct 08
Indlæg ialt: 1165
Fra  Ildsjæl v/ Tommy Krabbe Skrevet kl. 22:10
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej,

Når man tænker, at "intet dur for MIG!" så tænker man som pessimisten. Der er ikke noget galt ved at være pessimist, når det handler om store projekter, hvor man skal bevare realisme. Men når man stater noget op har man brug for sin optimisme. I denne video forklarer jeg lidt om forskellen mellem pessimisten og optimisten - eller som jeg kalder det her "englen og djævlene".

Du kan evt. bruge fem min. på at se det - jeg håber, at det kan hjælpe lidt udover de mange andre gode råd i tråden:

&feature=player_embedded">

&feature=player_embedded#!

Pøj pøj,

Tommy

Hej med dig :-)

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3639
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 22:44

Hej website

Jeg kan anbefale flere af de gode råd herinde. Specielt Tommy Krabbe kan jeg godt lide.

Angående ideer kan jeg anbefale at du taler med Michael her fra tråden. Han er den mest innovative jeg har set her på Amino , i al den tid jeg har været her

Men det jo bare min smag

Du har dog inspireret mig til et blogindlæg om hvorfor jeg egentlig laver rengøring i mit firma. Det er lige skrevet for 10 minutter siden ud i et hug.

Jeg håber ikke at der er nogen der ser det som spam af Amino (men der er der jo nok ). Men her er indlægget :

Hvorfor laver jeg rengøring ?

SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,-  per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.

Fra Odense
Tilmeldt 17. Jun 07
Indlæg ialt: 280
Skrevet kl. 22:51
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

website:

Hvad i alverden. Jeg har mange gange gjort tanker om starte virksomhed, men så droppet ideen efter en mrd.

Jeg har haft mange ideer og alle ider droppet jeg efter lidt tid(for pludselig synes jeg der er mange konkurenter bla bla og andre undskyldninger)

Hvad gør jeg ?

Du kontakter mig eller nogle af de andre dygtige folk herinde, så tager vi en snak om det. Det skal i relation til mig ikke koste dig en rød reje...

Jeg vil gerne lukke dine øjne op - for det er det eneste du har brug for lige nu.

Jeg kan fortælle dig, at intet er umuligt - og at jeg selv har været "spærret" inde i en tryg (læs: røvkedelig) verden af studier, lidt hobby-business (nuvel, giver helt godt i muldvarpen) og kedelige ansættelsesforhold.

På blot 3 måneder har jeg opbygget mig et fantastisk netværk, skabt enorme resultater for mine nye kunder, mangedoblet min indkomst pr. mandetime, fået en hel del skide gode bekendte, enkelte gode venner (sådan rigtige venner) og set en helt ny verden (hvor livet er en leg!!).

Du skal forstå at give... (løs/hør evt. http://overt.dk/blog/2010/04/genvej-til-succes-giv-din-viden-vaek-gratis/).

Du skal forstå vigtigheden af netværk.

Du skal kende til synergi-effekter - ja 1+1 giver faktisk 3 nogle gange!

Du skal sparre med andre - få en mentor. Uden mine sparringspartnere (som også er blevet mine kunder og mine businesspartnere) var jeg aldrig nået så langt på så kort tid.

Men jeg forstår hvad du mener - for jeg havde det nemlig ligesom dig engang...

Køb dit juletræ på nettet, leveret til døren og afhentet efter jul...

Fra Odense
Tilmeldt 17. Jun 07
Skrevet kl. 22:56
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jimi Hove:

Jeg håber ikke at der er nogen der ser det som spam af Amino (men der er der jo nok ). Men her er indlægget :

Hvorfor laver jeg rengøring ?

Vrøvl - det er ikke spam... det er ildsjæl.

Hvordan kan du tro, at du ved at give kan spamme tråden? Spændende læsning - nu ved vi (eller i hver fald dem af os der har læst det) lidt mere om dig. Og at du brænder for det du laver...

Det kan spørgeren af denne tråd helt sikkert også lære noget af... :) 

(PS: Du vil få mange flere kommentarer og reaktioner på din blog, hvis du fjerner forhindringen for at smide en - her hentyder jeg til, at man skal være logget ind. Hvorfor dog gøre det sværere end højst nødvendigt?) 

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 23:06

Tak skal du have Martin :-)

Dig og Tommy er faktisk 2 af dem jeg bedst kan lide herinde, så godt at se dig i tråden også.

Jeg fik nu et indlæg anmeldt for ca 2 timer siden, da jeg havde linket til en af mine egne sider, og jeg fik en opsang fra Amino. Er ærlig talt lidt rystet over det, men lad nu det ligge.

Jeg skal have fjernet det der med at man skal have en wordpresskonto for at kunne kommentere. Jeg synes ikke at have set i det i kontrolpanelet i wordpress. Måske det er et plugin jeg skal bruge ?

Nå, jeg vil ikke hijacke websites tråd med mine wordpress spørgsmål

SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,-  per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.

Fra Odense
Tilmeldt 17. Jun 07
Skrevet kl. 23:10

Mange tak Jimi :)

Jimi Hove:
Nå, jeg vil ikke hijacke websites tråd med mine wordpress spørgsmål

Helt enig - det er off topic - start en ny tråd, så løser vi dit WP-problem her på Amino.

Fra København
Tilmeldt 9. Feb 10
Indlæg ialt: 1479
Skrevet kl. 23:40

Jimi Hove:

Angående ideer kan jeg anbefale at du taler med Michael her fra tråden. Han er den mest innovative jeg har set her på Amino , i al den tid jeg har været her

Jeps, jeg er prikken over i'et - yeah I ved ham dér klassesklovn der er total syg i pæreren. Ej, helt ærligt jeg kan faktisk ikke tåle at blive rost til skyerne på den måde - det gribler ned ad ryggen af mig.

Jeg arbejder som reklameopfinder, og jeg kører med 12.000 kr/t. Skal du have et lift med?

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 23:50

Det jo bare min smag Michael. Der er sikkert masser du synes du er en nar. Så nu kan du få det helt rart inden i igen :-)

Nå, nu handler det om at få "website" videre

Fra København
Tilmeldt 9. Feb 10
Indlæg ialt: 1479
Skrevet kl. 00:10

Jimi Hove:

Det jo bare min smag Michael. Der er sikkert masser du synes du er en nar. Så nu kan du få det helt rart inden i igen :-)

Nå, nu handler det om at få "website" videre

Jeps, der er nok en del der syntes at jeg er en nar - og det er også dem jeg vil narre i den sidste ende, så kan de lære det. På en måde er der lidt Gus Hansen over det - for folk de tror at jeg ikke kan finde ud af spillet og ryster på hovedet af mine moves der går imod alt hvad de har læst i deres bøger.

Jeg håber faktisk at website bor i Københavnsområdet - for jeg kunne virkeligt godt tænke mig at samarbejde med ham med et par gode projekter.

Jeg arbejder som reklameopfinder, og jeg kører med 12.000 kr/t. Skal du have et lift med?

Side 2 ud af 3 (30 indlæg)