Han skal være velkommen! |
Jo jo, men sparer han ikke noget?
Han skal være velkommen! |
Jo jo, men sparer han ikke noget? |
Mvh/Kjeld
Har du set den nye alu løbecykel fra Puky?
Du må gerne købe fragtfrit hos mig vi finder nok en løsning ellers lukker jeg da bare når jeg skal betale min regning på fragt.
|
Mine hjemmesider: Fodboldtøj - Tryk på t-shirts
Du tror, at du får fragten med gratis eller hva? Jeg foretrækker at betale for det, jeg får, og ik for at andre kan spare fragten. Dvs køber jeg en ting, så betaler jeg for den + fragten. Køber jeg flere så betaler jeg for dem + fragten osv... Så ved jeg hva jeg får, og dermed tror jeg alle bliver mest glade... |
jeg vil ikke sige at fragtfrit er en af de højeste parametre når jeg køber på nettet, men hvis jeg kan få 2 identiske varer til samme pris, så tjekker jeg da på hvilken der har bedst omdømme hvis begge er lige troværdige (og de ikke lukker inden de sender osv) så kommer fragten ind i billedet. |
Med Venlig Hilsen
Kasper Franz
"" Jeg fornemmer lidt, at jeg er i undertal her og det er jo fair nok. Elsker bare at købe fragt- og gebyrfrit.....Det drejer sig jo ikke om at narre nogen til at købe noget til overpris, men at fastholde kunder gennem nogle gode parametre. Hvis vi alle går efter tilbud og cykler rundt, bliver det noget rod....Michael"" Men det er jo netop det du ikke gør - den er blot lagt ind i varens pris. Mikkel: Det er jo ikke Petfoodnord der "bider noget tab i sig" - Nej det er kunderne der afhenter som betaler for fragten for de andre kunder+ en generel merpris for produktet. mvh Jesper
|
...jeg elsker sarkasme på mine seriøse indlæg. |
Nej! Jeg siger bare at et parameter som fragtfrit ihvertfald får mig til at komme igen. |
Okay. Men vil du hellere betale f.eks 100 kr mere for varen og få den fragtfrit, end betale varens pris og "nøjes" med 75 kr i fragt? EDIT: Andre må selvfølgelig os gerne svare her... |
Jeg kan godt nogle gange finde en trøje uden at komme op på ex. kr. 500,- for at få den fragtfrit. Det ender så i sidste ende med, at jeg klikker væk fordi jeg ikke gider betale fragt. Ergo har jeg spildt tiden og webshoppen er gået glip af en kunde, som nok var kommet igen. Selvfølgelig gider jeg ikke betale mere for en vare, men prøver blot at synliggøre om en generel regel om fragtfrit i sidste ende kan betale sig for en webshop. Michael |