Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Min sunde morgenmad - prøv det

Side 2 ud af 3 (28 indlæg)
Fra Vanuato
Tilmeldt 24. Apr 09
Indlæg ialt: 1458
Fra  Kaffes Skrevet kl. 15:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Kim Kampp:
prøv det i 10 dage og du bliver afhængig

Nej det gør man ikke :-)

Men spis bare en helt normalt varieret kost, dyrk lidt sport - så behøver man slet ikke alle de andre tricks med mindre man bare elsker den smag som du her har frembragt og det er jo også muligt.

Min kæreste har en kandidatgrad i humanernæring så alt hvad jeg indtager er gennemanalyseret men vi tager stadigvæk ikke kosttilskud eller andet.

De bedste kaffe hilsner
Søren

Tilmeldt 2. Jul 08
Indlæg ialt: 2814
Skrevet kl. 15:32
Hej har du flere af sådanne opskrifter så må du da gerne smide dem op :) Er den tilfældig sammensat eller er det en velovervejet opskrift med hvad hvert grøntsag/frugt giver?
Fra København
Tilmeldt 25. May 06
Indlæg ialt: 801
Fra  House of Visions Skrevet kl. 15:51

Søren:

Jeg bliver afhængig af effekten, nu er det ikke ment som den store kostvejledning - blot et velment tips og en super opskrift på en smoothie, som giver mig en masse energi og en god måde at spise grøntsager på, hvor de hverken bliver kogt eller stegt, - hvilket er rigtigt sundt som din kæreste sikkert har fortalt dig. Men rigtig fedt for dig, at i spiser varieret kost og, at du har en ekspert så tæt på din side.

Hvorfor jeg kombinerer det med hvedegræs /msm er fordi at det har en god rensende effekt på min krop og giver mig en hurtigere restitution efter motion.

Anders:

Benytter mig meget af at blende og juice og lever, hvis jeg selv skal sige det rimelig sundt. Opskriften har er blot et resultat af dette og falder nu i min smag med nogle grøntsager, som jeg normalt ikke ville benytte eller sætte sammen. Vil poste nogle flere opskrifter o.l. i fremtiden i forbindelse med et lille blog/shop projekt om dette www.natureline.dk/blog

De venligste hilsner

Kim Kampp

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15083
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 16:02
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Det der er alt for sundt til min krop... Den ville gå helt i baglås!
Desuden har jeg heldigvis ik behov for at tabe mig... Mit stofskifte er så højt, at det nærmere er svært at tage på hehe

Iøvrigt ligner det noget, som kommer ud af måsen på en baby ;D

Velbekomme!

Fra Vanuato
Tilmeldt 24. Apr 09
Fra  Kaffes Skrevet kl. 16:06

Kim Kampp:

Jeg bliver afhængig af effekten, nu er det ikke ment som den store kostvejledning - blot et velment tips og en super opskrift på en smoothie, som giver mig en masse energi og en god måde at spise grøntsager på, hvor de hverken bliver kogt eller stegt, - hvilket er rigtigt sundt som din kæreste sikkert har fortalt dig. Men rigtig fedt for dig, at i spiser varieret kost og, at du har en ekspert så tæt på din side.

Hvorfor jeg kombinerer det med hvedegræs /msm er fordi at det har en god rensende effekt på min krop og giver mig en hurtigere restitution efter motion.

Så længe det ikke skader så er det jo op til en selv om det virker - men nu forsøger du jo heller ikke at sælge noget med dit indlæg.

Jeg holder mig kun til det som videnskaben siger omkring kost og ernæring  ellers går der hurtigt MLM i anprisninger af diverse kost tilskud.

Men fedt at høre at det fungere for dig og der er sikkert mange der trænger til flere grønsager

- og naturligvis en Cocio sundheds drik :-D

De bedste kaffe hilsner
Søren

Fra København
Tilmeldt 25. May 06
Indlæg ialt: 801
Fra  House of Visions Skrevet kl. 16:32

Sikke en krop :-)

Synes nu selv det er en fantastisk farve, specielt hvis man sætter den i forhold til eksempelvis lasagne

Som ligner en teenagers">"> ufrivillige morgenmads (opkast) søndag morgen, men vi spiser det jo stadig :-)

Søren: Så blev vi da enige om, at grøntsager er sundt ">

De venligste hlsner

Kim

Fra Vanuato
Tilmeldt 24. Apr 09
Fra  Kaffes Skrevet kl. 16:39

Kim Kampp:
Søren: Så blev vi da enige om, at grøntsager er sundt

Det tror jeg da ikke vi har været uenige om - det er jo bevist :-)

Fra Sjælland
Tilmeldt 3. Oct 08
Indlæg ialt: 1462
Skrevet kl. 17:27

Det ser godt nok sundt ud, men jeg bli´r altså lige nød til at kommentere det med farven, som du selv kommer ind på.

Det ligner ufattelig meget det som man finder i et rensdyrs mave når man har skudt dyret kort tid efter at det har spist. Nu har jeg pløkket en del rensdyr gennem tiderne og det er nu hvad det ligner :)

Du snakker osse lidt om motion, det har jeg godt hørt lidt om, og set på film, det er jo det rene science fiction ;)

Det ser spændende ud. Jeg er selv igang med at prøve et råd fra robotten chris MacDonald, med at drikke grøn thé hver morgen. Jeg er dog langtfra et helsedyr, så det er ikke nemt at motivere mig selv.

@Kim, hvordan er du kommet frem til lige de ingredienser, og hvad er det for noget olie du kommer i?

Mvh. Rune.

Tilføj mig på Twitter

Fra København
Tilmeldt 14. Jan 10
Indlæg ialt: 78
Skrevet kl. 17:48

Det ser nu ganske interessant ud - omend jeg tror jeg springer over, en varieret kost gennem dagen skulle nok gøre op for det, og så ellers en omgang motion :-)

Har selv lige skiftet mine havregryn og mælk ud med sødmælks yoghurt.

1L - 900 kcal - så har man sgu en god start på dagen med massere af energi, og så er det jo super hurtigt at få ned.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 18:10

tror nu jeg smider flere kilo ved løbe mine 15-20 km løbetur hverdag , med kan også spise frugt uden at presse det jeg synes det er langt lækkere Smile

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 2 ud af 3 (28 indlæg)