Hej Jeg beklager, men Nu Skin har efterhånden også mange år bag sig, og der er absolut intet nyt at komme efter. Det er og bliver MLM virksomhed på godt og mest ondt. Bevares der findes personer, som virkelig kan få en fornuftig forretning ud af det, også uden at hærge familiemedlemmer, bekendte og naboer med alskens lovprisninger i.f.m. at blive forhandlere af produkterne. Nu Skin adskiller sig ikke fra andre MLM virksomheder, beklager. Jeg har tidligere i andre tråde her på Amino redegjort for mine erfaringer omkring disse foretagender, hvor jeg faktisk også er stødt ind i Nu Skin, hvor resultatet for vedkommende var katastrofalt såvel økonomisk som menneskeligt. Min personlige erfaring er efter mere end 25 år indenfor revisionsbranchen er jeg kun 2 gange stødt ind i personer, som har en fornuftig virksomhed med et reelt salg af produkter og et minimalt afkast fra nye forhandlere, så det hører absolut til sjældenhederne. Hilsen Tonny |
Hej Keld
Keld_J:De få der snakker negativt om mlm her på Amino (som regl er det de samme 10 personer) er ikke så vigtig for mig. Jeg kan se hvad der sker i mit team, og det bekræfter at der er nogen i Danmark, som kan se muligheder i stedet for begrænsninger.
Netop din bemærkning om mit "team" bekræfter jo, hvad vi hele tiden pointerer omkring MLM virksomhed.
Dine øvrige bemærkninger er meget bekendte, når MLM-folk argumenterer, idet de netop ikke forsøger at forsvare sin egen virksomhed (det er nok også håbløst), men derimod prøver at ændre fokus og fremsætte alle mulige og umulige sammenligninger fra andre erhverv.
Argumentationen holder bare ikke.
Hilsen
Tonny