Network Marketing er kommet for at blive her kan man komme igang uden den store risiko og hvis du gider at Uanset hvor meget der siges så er det en kendsgerning at der gøres gode og store forretninger rund omkring. All the best - med dit forretningsområde uanset hvad det så er !
|
Hej Martin
Martin Slot:Følger du da med i udviklingen? Så en kæmpe stigning i aktiekurs på ca. 1 år er bare tilfældigt?
Hvad beklager du? At du har en mening der er anderledes end min? Det skal du da have lov til at have.
Hvor mange kunder har du haft som har lukket deres firmaer ned? Hvor store økonomiske konsekvenser har det haft for disse (hvis vi bare tager aps'ere, så har de vel som min. tabt 125t)
Menneskelige konsekvenser er selvfølgelig set både i MLM og traditionel virksomhed, og det er selvfølgelig rigtig skidt, men hører man efter når de erfarne folk forsøger at hjælpe en, så presser man ikke voldsomt på overfor nogen, hverken familie, venner, bekendte eller andre.
Denne form for argumentation er typisk MLM, hvor man i stedet for at forsvare et produkt eller et forretningsområde søger at angribe andre.
Det et jeg beklager, ved du udmærket godt betyder, at jeg absolut ikke er overbevist om hverken produkternes fantastiske evner eller virksomhedsformen.
Det at drage en sammenligning mellem traditionel virksomhed og MLM holder ikke, idet den traditionelle virksomhed har nogen helt klare forudsætninger for at kunne overleve. Derimod er MLM kunsten at få et "pyramidespil" til at blive anerkendt ved at sælge et produkt. Det er kun fåtallet, som rent faktisk lykkedes med et få en virksomhed ud af anstrengelserne. I realiteten er der faktisk mange MLM virksomheder, som indenfor de første 3 år bliver underkendt af SKAT, som værende hobbyvirksomhed uden udsigt til overskud.
Du vil blive overrasket over, hvor mange tidligere MLM folk, som har søgt hjælp hos mig, men som du også selv er inde på, hvorfor skal man dog bruge en revisor til en MLM virksomhed? Det skal man heller ikke, slet ikke før en opstart, ganske enkelt fordi de økonomiske konsekvenser og beregning, som revisoren lægger på bordet vil afholde de fleste fra at deltage. Det er derfor ikke i MLM folks interesse at få inddraget revisorer eller andre regnskabskyndige i denne fase.
Jeg kan kun erkende, at du efterhånden har lært, hvordan man skal argumentere for en MLM virksomhed, men det går næppe i et forum som dette.
Min erfaring betyder følgelig intet i denne forbindelse, jeg synes bare, det er rigtig synd og ærgeligt for de mennesker, som mest af alt er blevet "bondefanget".
Jeg har i tidligere tråde været inde på, især de menneskelige omkostninger ved at deltage i MLM virksomhed, så den tror jeg lige at jeg vil lade ligge. Alternativt kan du søge på andre tråde med MLM eller NM virksomhed.
Hilsen
Tonny