Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad er avancen på salg af tobak

Side 2 ud af 3 (24 indlæg)
Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15050
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 13:59
Hvor mange stjerner giver du? :

MIKE_DK:

Skulle måske lige sige, at vi snakker normale priser - altså dem der trygt på pakken solgt via kiosk. (Går nok ikke at tage ekstra 12 kroner for at pille folien af :)

Så er avancen fra 4-16% (Corner eller hva de hedder, har faktisk en okay avance, når man ser på varegruppen generelt!)

Tilmeldt 16. Oct 07
Indlæg ialt: 82
Skrevet kl. 15:05

Fashion-Seller:
Så er avancen fra 4-16%

Du mener vel 4-6 % og ikke 4-16% eller hvordan?

Tilmeldt 24. Jun 07
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 15:07

MIKE_DK:

Fashion-Seller:
Så er avancen fra 4-16%

Jeg mener 4-16%, hvis det ik er nærmere 4-20%... Som skrevet, så er Corner og nogle af de andre billige cigaretter faktisk en okay business...

Fra København
Tilmeldt 25. May 06
Indlæg ialt: 801
Fra  House of Visions Skrevet kl. 15:14

Hej Mike

Cigaretter er stadig en okay forretning og selvom om avancen kan synes lille. Derimod er det et oplagt "salgsværktøj" til at lave mersalg med såsom drikkelse, take away food, kaffe, lighter endda rygestop produkter :-) m.m. . kun fantasien sætter grænsen. 

De bedste hilsner

Kim Kampp

Fra Vejle
Tilmeldt 18. Nov 09
Indlæg ialt: 625
Fra  NKH.dk Skrevet kl. 15:15

Fashion-Seller:

MIKE_DK:

Fashion-Seller:
Så er avancen fra 4-16%

Jeg mener 4-16%, hvis det ik er nærmere 4-20%... Som skrevet, så er Corner og nogle af de andre billige cigaretter faktisk en okay business...

Avancen på tobak er generelt meget lav, for en 20 stk pakke ligger fortjenesten på 0.98kr - 2.10kr.

Med venlig hilsen

Bastian

Tilmeldt 24. Jun 07
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 15:22

Bastian:

Avancen på tobak er generelt meget lav, for en 20 stk pakke ligger fortjenesten på 0.98kr - 2.10kr.

LÆS nu hva jeg skriver! Det er ik så simpelt, som du sætter det op... Det afhænger af mærke, og discount cigaretterne, er faktisk en god forretning i forhold til varegruppen...

Tilmeldt 16. Oct 07
Indlæg ialt: 82
Skrevet kl. 15:38

Kære alle,

Tak for jeres mange svar - så blev jeg kolgere.

Ha' en god dag

Fra Østbirk
Tilmeldt 24. Apr 07
Indlæg ialt: 467
Skrevet kl. 15:41

Fashion-Seller:
LÆS nu hva jeg skriver! Det er ik så simpelt, som du sætter det op... Det afhænger af mærke, og discount cigaretterne, er faktisk en god forretning i forhold til varegruppen...

Mon ikke han bare har læst spørgsmålet og så svaret?
Tror ikke han har læst alle de andres svar Embarrassed

Because Aps - Din partner i tøj valget. Vi har alt indenfor arbejdstøj, profilbeklædning, sikkerhedsko, reklameartikler og meget mere.

Tilmeldt 24. Jun 07
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 15:43

Thomas Lybek:

Fashion-Seller:

Mon ikke han bare har læst spørgsmålet og så svaret?
Tror ikke han har læst alle de andres svar Embarrassed

Han har citeret mit svar, så mon ik han os har læst det... Ellers Tongue Tied

Fra København
Tilmeldt 9. Feb 10
Indlæg ialt: 1479
Skrevet kl. 15:49

Thomas Lybek:

Fashion-Seller:
Diskoteker mm tjener væsentlig mere end et supermarked. Men prisen er jo os en anden!

Grund til at de på F.eks. diskoteker kan tage mere end den pålydende værdi er fordi de yder en service. De tager top folien af :) Det giver vi lige 12 kr. for :)

Kan man ikke nægte at få denne service og få pakken til 12 kroner mindre? Det kan da ikke passe at man bliver tvunget til at få service - det er sgu da dårlig service. Jeg hader service ( der koster mig penge ) - det er sgu bare en form for camouflage for gebyr - og sådan er det bare.

Jeg syntes at det ville være i orden hvis man fik bragt pakken ned til ens bord ( serveringen på et sølvfad ) - men at man selv skal stå i kø i 10-15 min og  betale sådan en overpris for "selvbetjening" er sgu for langt ude.

Jeg arbejder som reklameopfinder, og jeg kører med 12.000 kr/t. Skal du have et lift med?

Side 2 ud af 3 (24 indlæg)