Så er avancen fra 4-16% (Corner eller hva de hedder, har faktisk en okay avance, når man ser på varegruppen generelt!) |
Fashion-Seller:Så er avancen fra 4-16%
Du mener vel 4-6 % og ikke 4-16% eller hvordan?
Så er avancen fra 4-16% (Corner eller hva de hedder, har faktisk en okay avance, når man ser på varegruppen generelt!) |
Du mener vel 4-6 % og ikke 4-16% eller hvordan? |
Jeg mener 4-16%, hvis det ik er nærmere 4-20%... Som skrevet, så er Corner og nogle af de andre billige cigaretter faktisk en okay business... |
Avancen på tobak er generelt meget lav, for en 20 stk pakke ligger fortjenesten på 0.98kr - 2.10kr.
Med venlig hilsen Bastian
|
LÆS nu hva jeg skriver! Det er ik så simpelt, som du sætter det op... Det afhænger af mærke, og discount cigaretterne, er faktisk en god forretning i forhold til varegruppen... |
Kære alle, Tak for jeres mange svar - så blev jeg kolgere. Ha' en god dag |
Mon ikke han bare har læst spørgsmålet og så svaret? |
Because Aps - Din partner i tøj valget. Vi har alt indenfor arbejdstøj, profilbeklædning, sikkerhedsko, reklameartikler og meget mere.
Han har citeret mit svar, så mon ik han os har læst det... Ellers |
Kan man ikke nægte at få denne service og få pakken til 12 kroner mindre? Det kan da ikke passe at man bliver tvunget til at få service - det er sgu da dårlig service. Jeg hader service ( der koster mig penge ) - det er sgu bare en form for camouflage for gebyr - og sådan er det bare. Jeg syntes at det ville være i orden hvis man fik bragt pakken ned til ens bord ( serveringen på et sølvfad ) - men at man selv skal stå i kø i 10-15 min og betale sådan en overpris for "selvbetjening" er sgu for langt ude.
|
Jeg arbejder som reklameopfinder, og jeg kører med 12.000 kr/t. Skal du have et lift med?