Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Post DK i millardunderskud, surprise?

Side 3 ud af 4 (31 indlæg)
Tilmeldt 5. Jun 12
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 20:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Ved godt det ikke lige er oppe i tiden - men jeg savner breve.... Jeg glemmer ting uden breve - og jeg er for sjusket til at få printet alt ud eller skrevet ned. Det betyder at jeg kommer anstigende midt i forældremøde - fordi der sørme stod på forældreintra at det liiige var rykket en time frem - at jeg glemmer at min datter skal til pige fodboldturnering i weekenden, og bliver ringet op om hvor vi bliver af... Glemmer at svare venner på mails om vi skal ses på lørdag.... glemmer at printe fakturaen ud fra en leverandør...osv. osv.

Må tage mig sammen Tongue Tied

Fra Hørsholm
Tilmeldt 19. Oct 05
Indlæg ialt: 451
Fra  NoTanShop.com Skrevet kl. 20:38

Eller vigtige mails der ender i spam filteret. Det er endnu ikke lykkes mig at få et fysisk brev puttet i mit spam filter :-)

Fra Hinnerup
Tilmeldt 26. Oct 05
Indlæg ialt: 707
Skrevet kl. 21:05

Tim (NoTanShop):

Eller vigtige mails der ender i spam filteret. Det er endnu ikke lykkes mig at få et fysisk brev puttet i mit spam filter :-)

Har ikke mistet så mange mails i mit spamfilter, som i postdanmarks sjuskefilter.

Fra København
Tilmeldt 28. Nov 08
Indlæg ialt: 2564
Fra  Chili Security Denmark ApS Skrevet kl. 23:16

Fashion-Seller:

Casper Blom:

Det er jeg helt med på, men det er jo ikke PD som henter den i USA. Og det var egentlig bare min pointe :-)

Nej men hvorfor skulle de os det? Det har jo ingen indflydelse på hverken udbringning eller andet...

Det er jo sagen uvedkommende hvorfor PD skulle begynde på det, min pointe var bare at PD ikke distribuerer ud i hele verden.

Det var fordi der blev skrevet dette:

mvesth:

mvesth:

... Derudover kan det også virke underligt, som I også pointere, at nethandelen ikke opvejer deres tab.. Men når jeg handler på nettet, og især fra udlandet, er det tit DHL og andre lign. selskaber der levere varen til mig, hvilket betyder Post Danmark ikke får noget omsætning ud af dette..

Så var det bare for at pointere, at Post DK altså logisk nok ikke henter pakkerne i USA, og det er DHL som fx. Leverer dem.

Men vi er enige, så ingen grund til at diskutere det :b

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15069
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 23:33

Casper Blom:

Det er jo sagen uvedkommende hvorfor PD skulle begynde på det, min pointe var bare at PD ikke distribuerer ud i hele verden.

Det var fordi der blev skrevet dette:

mvesth:

mvesth:

... Derudover kan det også virke underligt, som I også pointere, at nethandelen ikke opvejer deres tab.. Men når jeg handler på nettet, og især fra udlandet, er det tit DHL og andre lign. selskaber der levere varen til mig, hvilket betyder Post Danmark ikke får noget omsætning ud af dette..

Så var det bare for at pointere, at Post DK altså logisk nok ikke henter pakkerne i USA, og det er DHL som fx. Leverer dem.

Men vi er enige, så ingen grund til at diskutere det :b

Tror du har misforstået det indlæg, for der står jo tydeligt, at DHL levere pakkerne, når de kommer fra udlandet...

Så er pakkerne jo sendt med kurer service, og ik et det nationale postvæsen...

Så derfor giver din pointe ingen mening, da DHL heller ik henter pakker i DK hos PD eller pakker i USA hos United Postal Service...

Fra København
Tilmeldt 28. Nov 08
Indlæg ialt: 2564
Fra  Chili Security Denmark ApS Skrevet kl. 23:38

Ah, så har du ret, det er mig som har misforstået det.

Så blev jeg klogere en lørdag aften, tusind tak Smile

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15069
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 23:49

Casper Blom:

Ah, så har du ret, det er mig som har misforstået det.

Så blev jeg klogere en lørdag aften, tusind tak Smile

Så gav det hele mening i sidste ende ;D

Fra København
Tilmeldt 1. Dec 09
Indlæg ialt: 698
Skrevet kl. 23:50

Suprise ?? (nej)

Hvis man taler erhvervs aftaler så er gls 100 gange beder.

Jeg har fra oktober til januar sendt pakker med post dk = 25.000 kr. 

20 januar til nu med gls= 16.500 

så der er jo en grund til at de er ved at gå på røven det er PRISEN.. 

hilsner 

Fra Samsø
Tilmeldt 18. Oct 05
Indlæg ialt: 1479
Skrevet kl. 06:51

Helle - houseofkids.dk:

Ved godt det ikke lige er oppe i tiden - men jeg savner breve.... Jeg glemmer ting uden breve - og jeg er for sjusket til at få printet alt ud eller skrevet ned. Det betyder at jeg kommer anstigende midt i forældremøde - fordi der sørme stod på forældreintra at det liiige var rykket en time frem - at jeg glemmer at min datter skal til pige fodboldturnering i weekenden, og bliver ringet op om hvor vi bliver af... Glemmer at svare venner på mails om vi skal ses på lørdag.... glemmer at printe fakturaen ud fra en leverandør...osv. osv.

Må tage mig sammen Tongue Tied

Rigtig...moderne modtagelse er pr. mail.

Du kan også spare en masse papir og ringbind ved at have alle dine dokumenter stående på din pc.

Alle andre dokumenter kan du scanne ind også..

Du kan organisere papirerne, som du gør med ringbindsmapperne og så er det meget nemmere at finde overskrifter eller indhold når man søger.

Man skal bare lige huske at tage daglige backup eller få et automatisk backup fra Keepit.dk for ganske få kroner årligt.

Det er fremtiden idag, så bare klø på.

mvh   Geeked

Fra Høng
Tilmeldt 5. Dec 05
Indlæg ialt: 1004
Skrevet kl. 15:26

Jakub Slusarek:

Hvis man taler erhvervs aftaler så er gls 100 gange beder.

Jeg har fra oktober til januar sendt pakker med post dk = 25.000 kr. 

20 januar til nu med gls= 16.500 

så der er jo en grund til at de er ved at gå på røven det er PRISEN.. 

Det svarer lidt til at sige, der falder ligeså meget sne i juli som i december og januar og februar...

Dit grundlag er meget løst og kan ikke bruges som sammenligningsgrundlag.

Derimod ville din statistik over pakker inddelt på vægt, distance og antal give mening.

mvh

Mogens

Easy Webhost

Side 3 ud af 4 (31 indlæg)