Ved godt det ikke lige er oppe i tiden - men jeg savner breve.... Jeg glemmer ting uden breve - og jeg er for sjusket til at få printet alt ud eller skrevet ned. Det betyder at jeg kommer anstigende midt i forældremøde - fordi der sørme stod på forældreintra at det liiige var rykket en time frem - at jeg glemmer at min datter skal til pige fodboldturnering i weekenden, og bliver ringet op om hvor vi bliver af... Glemmer at svare venner på mails om vi skal ses på lørdag.... glemmer at printe fakturaen ud fra en leverandør...osv. osv.
Det er jeg helt med på, men det er jo ikke PD som henter den i
USA. Og det var egentlig bare min pointe :-)
Nej men hvorfor skulle de os det? Det har jo ingen indflydelse på
hverken udbringning eller andet...
Det er jo sagen
uvedkommende hvorfor PD skulle begynde på det, min pointe var bare at PD
ikke distribuerer ud i hele verden.
Det var fordi der blev
skrevet dette:
mvesth:
mvesth:
... Derudover kan det også virke underligt, som I også pointere, at
nethandelen
ikke opvejer deres tab.. Men når jeg handler på nettet, og især fra
udlandet, er det tit DHL og andre lign. selskaber der levere varen til
mig, hvilket betyder Post Danmark ikke får noget omsætning ud af dette..
Så var det bare for at pointere, at Post DK altså logisk nok ikke
henter pakkerne i USA, og det er DHL som fx. Leverer dem.
Men vi
er enige, så ingen grund til at diskutere det :b
Det er jo sagen uvedkommende hvorfor PD skulle begynde på det, min pointe var bare at PD ikke distribuerer ud i hele verden.
Det var fordi der blev skrevet dette:
mvesth:
mvesth:
... Derudover kan det også virke underligt, som I også pointere, at nethandelen ikke opvejer deres tab.. Men når jeg handler på nettet, og især fra udlandet, er det tit DHL og andre lign. selskaber der levere varen til mig, hvilket betyder Post Danmark ikke får noget omsætning ud af dette..
Så var det bare for at pointere, at Post DK altså logisk nok ikke henter pakkerne i USA, og det er DHL som fx. Leverer dem.
Men vi er enige, så ingen grund til at diskutere det :b
Tror du har misforstået det indlæg, for der står jo tydeligt, at DHL levere pakkerne, når de kommer fra udlandet...
Så er pakkerne jo sendt med kurer service, og ik et det nationale postvæsen...
Så derfor giver din pointe ingen mening, da DHL heller ik henter pakker i DK hos PD eller pakker i USA hos United Postal Service...
Ved godt det ikke lige er oppe i tiden - men jeg savner breve.... Jeg glemmer ting uden breve - og jeg er for sjusket til at få printet alt ud eller skrevet ned. Det betyder at jeg kommer anstigende midt i forældremøde - fordi der sørme stod på forældreintra at det liiige var rykket en time frem - at jeg glemmer at min datter skal til pige fodboldturnering i weekenden, og bliver ringet op om hvor vi bliver af... Glemmer at svare venner på mails om vi skal ses på lørdag.... glemmer at printe fakturaen ud fra en leverandør...osv. osv.