De er gået på røven efter at have tabt rigtig mange penge i DK ;D |
mvesth:Bring Citymail hed det ;)
Lukkede de ikke den danske forretning i efteråret? Altså brevdelen
De er gået på røven efter at have tabt rigtig mange penge i DK ;D |
Lukkede de ikke den danske forretning i efteråret? Altså brevdelen |
Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk
Det er også min pointe. Jeg ved godt at Post Danmark er forpligtet til at bringe breve ud, men så kan de jo lige så godt få det optimale ud af det. Grunden til at pakkerne kommer fra DHL når du bestiller i udlandet, er jo ganske enkelt at Post Danmark ikke er at finde i udlandet, så det er logisk dine pakker ikke kommer derfra. I Danmark begynder der jo også at komme flere som vil distribuere pakker, og med Post Danmarks i forvejen ret imponerende logistik, posthuse osv.. Så vil jeg bare mene at de har en del fordele, hvis de begyndte at ligge fokus på pakkeforsendelser? Især hvis de kunne tilbyde erhvervskunder nogle fordelagtige aftaler, fremfor de andre som distribuere pakker. |
Øøøøhhhh? DHL = Deutche Post og de samarbejder med PD, ligesom alle andre nationale postvæsner gør... DHL Express, som er kurer delen af Deutsche Post, de levere ud selv, men så er pakken sendt med kurer! |
Det var ikke specifikt til DHL, jeg mente bare at det er logisk nok at en pakke fra USA ikke bliver distribueret af Post Danmark hele vejen. Der kunne lige så godt have stået GLS eller noget andet :) |
Jamen hvis pakken sendes med kurer, så er det dem, som ligeledes deler dem ud... Sender du pakken fra f.eks USA med United Postal Service (ik UPS), så er det PD, som deler pakken ud... |
Det er jeg helt med på, men det er jo ikke PD som henter den i USA. Og det var egentlig bare min pointe :-)
|
Det er simple dårlig ledelse, at de har ikke kunnet tage mere markedsandele med deres ellers utrolige distributionsnetværk. Der er ingen penge i breve, men der imod en masse i pakker. Jeg kan ikke forstå at der er plads til FedEx, UPS, GLS, danske fragtmænd osv. når PD alligevel har postbude alle steder. |
Nej men hvorfor skulle de os det? Det har jo ingen indflydelse på hverken udbringning eller andet... |