Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvem har også haft mangel på leads?

Side 1 ud af 3 (27 indlæg)
Fra Køge
Tilmeldt 16. Aug 09
Indlæg ialt: 90
Skrevet kl. 18:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle.

Jeg ville bare høre, hvor mange af jer, der på et eller andet tidspunkt er løbet ind i udfordringen med at være løbet tør for leads at præsentere vores mlm forretning for?

De fleste starter jo med at lave deres navneliste med 100+ navne og går så igang med at booke møder ud fra den. Men under vejs har jeg da selv oplevet, at have følelsen af at listen svinder ind og man ligesom har været sit netværk igennem og ikke ønsker at blive ved med at jagte dem..... og hvad så??

Hvem har ellers oplevet dette og hvad blev jeres løsning på problemet?

Ser frem til at høre om jeres erfaringer, Lasse.

http://www.facebook.com/lasse.borg1

Fra Gram
Tilmeldt 8. Jan 07
Indlæg ialt: 352
Skrevet kl. 12:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lasse

Jeg synes ikke at jeg har oplevet problemet at mangle leads, man synes måske at man manglede nogle kvalificerede leads.

Netværk, netværk, netværk - jeg har gjort meget ud af at netværke, komme ud og møde nye mennesker til foredrag, netværksmøder o.lign.

OG så skal man kvalificere ikke "dømme/udelukke" - fordi min erfaringer at du aldrig ved hvem der har interesse i muligheden for forretning, det finder du ud af ved at tale med folk, og mest af alt lytte, og stil de spørgsmål, som er nødvendige for at finde ud af om det er det rigtige tidspunkt for dem, til at kigge nærmere på en anden mulighed for indtjening.

Det kommer også an på hvorledes kompensationsplanen er opbygget, og hvor mange mennesker du har brug for , for at have en god indtjening. OG så selvfølgelig målet for ønsket indtjening.

OG om du får vedvarende/loyale kunder eller du skal ud at skabe nye kunder hele tiden, og/eller sælge mere til de nuværende.

Fra Køge
Tilmeldt 16. Aug 09
Indlæg ialt: 90
Skrevet kl. 17:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lillian.

Tak for dit indlæg, taget til efterretning.

God dag, Lasse

http://www.facebook.com/lasse.borg1

Fra Hobro
Tilmeldt 24. Nov 09
Indlæg ialt: 568
Skrevet kl. 22:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Jo, jeg har i tidligere selskaber ikke haft leads i perioder. Men måske mest fordi man ikke arbejder 100 % hele tiden. Der dukker nye op ind imellem, men kun hvis man er vågen. Hvis man har fokus på andre ting så som job eller lign. så kommer der ikke nye til.

Men det har også noget med om folk kan se ideen, med det man arbejder med. Så er der nogen der kommer selv. Hvilket jeg især har oplevet med mit nyeste eventyr.

Keld

Fra Hillrød
Tilmeldt 19. Apr 10
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 09:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvorfor tager MLM firmaer ofte kun fat i privat personer, kan i ikke også tage fat på virksomheder?

/Thomas

Fra Østbirk
Tilmeldt 24. Apr 07
Indlæg ialt: 467
Skrevet kl. 10:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Synes ikke jeg løber tør for leads. Jeg får som regel kun gang i en 3 - 4 stykker som er gode, og arbejder videre med dem. Hellere skabe succes for 4 personer end ingen succes for 20.

 

Thomas Plesen:

Hvorfor tager MLM firmaer ofte kun fat i privat personer, kan i ikke også tage fat på virksomheder?

/Thomas

Der er nogle virksomheder som ikke ønsker at se deres produkter på hylderne hos butikkerne. Men min kæreste har da tidligere leveret julegaver til virksomheder med produkter fra LR.

Mig selv har fat i nogle hoteller, moteller, og kroer som køber min chokolade for at give med til kaffen.

Så for mig så jo

Because Aps - Din partner i tøj valget. Vi har alt indenfor arbejdstøj, profilbeklædning, sikkerhedsko, reklameartikler og meget mere.

Fra Hillrød
Tilmeldt 19. Apr 10
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 10:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Thomas

Tak for svaret - men, det åbner jo op for en masse leads for jer mlm, hvis det kun er når det er decideret butikker - blot en ide.

 

Dbh.

Thomas

Fra København Ø
Tilmeldt 30. Aug 08
Indlæg ialt: 1601
Skrevet kl. 11:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Er der nogensinde et egentligt produkt som når ud til forbrugeren, når vi taler MLM? Jeg kender ingen, som nogensinde har rørt/smagt/følt på et produkt, som sælges af en MLM-virksomhed.

Det virker ærlig talt som én stor gang pølsesnak og hvervekampagner, uden noget reelt indhold. En varm kartoffel, som bliver solgt videre fra toppen, gennem en masse led, til bunden.

Fra Østbirk
Tilmeldt 24. Apr 07
Indlæg ialt: 467
Skrevet kl. 11:33
Hvor mange stjerner giver du? :

BZR:

Er der nogensinde et egentligt produkt som når ud til forbrugeren, når vi taler MLM? Jeg kender ingen, som nogensinde har rørt/smagt/følt på et produkt, som sælges af en MLM-virksomhed.

Det virker ærlig talt som én stor gang pølsesnak og hvervekampagner, uden noget reelt indhold. En varm kartoffel, som bliver solgt videre fra toppen, gennem en masse led, til bunden.

ALLE de virksomheder jeg kender til har et produkt som kommer ud til kunderne. Alle forhandlere handler direkte med hovedfirmaet og IKKE igennem andre forhandlere.

Dette er den typiske samligning som man bruger når man forklarer gennemgangen.
Dette er taget ud fra et firma som sælger Kosmetik, Parfumer, og Aloe Vera. Nogen kender det nok, men jeg vælger at lade firmanavnet være usagt. (Der hvor der står salg skal der stå NM salg)

Håber den giver mening, men der er ALTID et produkt indblandet. Hvis der ikke er det skal man ikke røre ved det.

Håber det gav dig svar

 

Because Aps - Din partner i tøj valget. Vi har alt indenfor arbejdstøj, profilbeklædning, sikkerhedsko, reklameartikler og meget mere.

Fra Hillrød
Tilmeldt 19. Apr 10
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 12:03
Hvor mange stjerner giver du? :

BZR: lidt voldsom konklusion synes jeg - har da selv købt både tupperware og noget juice og cremer med jævne mellemrum

Der er vel lige så mange produkter der når ud til forbrugerne som i så mange andre virksomheder, der starter op osv.. Det jeg dog ikke forstår ved MLM er alt hemmelighedskræmmeriet og den ensidige måde at kigge på det. Altid baseret på at forhandlere er private mennesker og sjældent en kombination

Ligeledes ser man dog heldigvis mere sjældent, at det der kommer disse udtalelser om at man kan være rig på en uge eller to - ligesom jeg jævnligt ser det ved folk der reklamere for affiliate

/thomas

 

Side 1 ud af 3 (27 indlæg)