IværksætterDNA i Århus er et kreativt og anderledes event med fokus på iværksætteri og nytænkning.
Programmet spænder fra luftakrobatik med AirCombat til peptalk med Telmore-stifteren Frank Rasmussen. Se meget mere på hjemmesiden - se adresse lidt længere nede i tråden Tak d'herre!
Du finder Amino på stand 43 i DGI Huset, Århus - se standplanen her! Standen bemandes af glade Amino'er - og der er som altid plads til én til! Så kom ned og sig hej til os og lad os få en herlig dag i den jyske hovedstad.
Har du lyst til at hjælpe lidt til på standen - eller har du måske selv en stand på IværksætterDNA? - ja, så smid et indlæg i her i tråden. Det bliver supergodt!!
Jeg har allerede lovet at hjælp til på Aminos stand
Så jeg er naturligvis klar og glæder mig til en fantastisk dag sammen med en masse rare og spændende mennesker.
John
OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management. Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23 Find mig på LinkedIn
Jeg har allerede lovet at hjælp til på Aminos stand
Tak, John! Det bliver jo "Dream Team" fra Iværksættermessen i Køge, der genopstår
Michael Grove, Skals PC har været tovholder og sørger for alle de praktiske ting (MAD!) og Simon Zeeberg kommer ræsende hele vejen fra Djævleø'en med roll-ups, Amino-krus og højt humør.
Er der ikke et par stykker mere, der kan hjælpe et par timer, så alle kan komme en tur rundt og opleve alle de fede ting på festivallen?
OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management. Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23 Find mig på LinkedIn