Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Markedsplads for håndværker-opgaver: Feedback ønskes

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Fra Odense
Tilmeldt 3. Jul 07
Indlæg ialt: 93
Fra  Lejegruppen ApS Skrevet kl. 01:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Lige en ting mere, når man så er blevet tilmeldt og der kommer en mail med et link man skal klikke på for at blive endeligt medlem, så er linket delt i to og man kan ikke trykke på det, men bliver nødt til at kopiere det op i sin browser, irriterende og der er måske nogle håndværkere som ikke er så meget på hjemmebane på nettet og derfor ikke umiddelbart lige kan finde ud af det...

Fra København
Tilmeldt 13. Apr 10
Indlæg ialt: 21
Fra  Salla.dk Skrevet kl. 09:21

Hej Lasse!
Tak for den konstruktive feedback. Fedt at du har gjort dig en del gode overvejelser over konceptet. Vi kender de udenlandske konkurrenter, og ja, så vidt vi ved er vi de første på det danske marked med dette koncept.

Lige et par svar på dine kommentarer:
1) dette er en stor udfordring, og vi har arbejdet meget med et internt privat besked-system, (som også kendes her fra Amino), der skal bruges til at afklare spørgsmål. Derudover kan udbyder og håndværker aftale at mødes og se på opgaven, før der afgives bud.

2) god idé. Vi kræver allerede mindst ét tlf. nr. fra begge parter.

3) Som det er nu, lukkes opgaven for nye bud, når en udbyder accepterer et bud. Men ja, du har helt ret, og muligheden for midlertidigt at deaktivere bud på en opgave, for senere at kunne reaktivere den, skal nok være endnu mere klar!

Fra Slagelse
Tilmeldt 9. Oct 06
Indlæg ialt: 2589
Fra  Tømrer - snedker virksomheden Koluda Byg Skrevet kl. 21:46

Umiddelbart virker den meget overskuelig og tiltalende for mig som tømrer, og har da også tilføjet os som håndværker på jeres side.

At der for en gang skyld kommer sådan en service, der ikke er til for at tørre håndværkere for penge, tager jeg sku hatten af for.

Jeg tror helt klart at konceptet vil få en succes, så snart det bliver mere synligt på nettet.

Fra Lynge
Tilmeldt 17. Nov 07
Indlæg ialt: 143
Fra  JH Service Skrevet kl. 22:53
Side 2 ud af 2 (14 indlæg)