Min holdning er at vi moderatorer må deltage i den daglige debat på lige fod med jer andre brugere.
Hej Anders.
Nu er al den "ballade" startet pga. noget jeg har skrevet, så jeg må også hellere uddybe.
Jeg synes naturligvis at du skal,må og bør skrive præcis hvad du vil, lige som alle os andre. Men med et "Amino Moderator" logo ved din profil, er du sandsynligvis også med til at sætte standarden for hvordan man kan og bør ytre sig herinde. Der kommer heldigvis nye bruger til hver dag, og det betyder også at tonen hele tiden vil ændre sig. Hvis de/vi ser at det er i orden for en moderator at "gå efter manden", er standarden sat. Og på den baggrund kan jeg frygte for Amino, som er et rigtig godt sted, at det langsomt vil løbe af sporet.
Og jeg skal så erkende at jeg ikke før i dag vidste at du bare er almidelig bruger, med mulighed for at rydde op. Et job du og de andre i øvrigt skal have ros for, for jeg har endnu ikke set skyggen af alt muligt spam m.m. Et Amino logo er for mig ensbetydende med at du er en del af Aminos stab. Så det har jeg lært i dag.
Jeg synes ikke personangreb og tilsvininger er i orden, da jeg overordnet er af den gammeldags holdning, at alle bør behandles med respekt, uanset om vi er enige eller uenige med hinanden.
Det var selvfølgelig ikke tilsvining af Preben, dem er der andre der står for. Men det der slog mig var at det var en ualmindelig skarp tone, som jeg blev en smule stødt over (ja ja, så blev jeg heller ikke mere stødt) pga. dit Amono logo. At der så ligger en del mere til grund for tonen, har jeg jo ingen mulighed for at vide.
Jeg er ikke tilhænger af at der skal være alle mulige regler for hverken Crew, Moderatorer eller almindelige brugere ud over at tingene bør foregå en en ordentlig tone.
Så selvfølgelig skal du og de andre give den gas, men I skal også have i baghovedet hvad et Amino logo signalerer for os der ikke har været her så længe.
Og som en krølle på halen, og for at vise hvor twisted jeg er i mit hoved, sad jeg og nikkede anerkendende af dit indlæg i går. Men det var lige præcis Amino logoet der gjorde at alligevel ikke brød mig så meget om det 
Andrè