Allerede der blev jeg lost. Skal man ikke betale/have aktiver for 80.000 mere. (Vidste skat tog røven på mig ;) |
Thomas Lybek:Typisk skal de ahve skylden. Nå men det er vist gennemdiskuteret.
Ja for der er endnu ikke kommet et eneste NM/MLM tilbud på bordet hvor alle ting blev lagt frem ALLE inklusive mulighederne for fortjeneste. Der skal altid holdes latterlige møder til ingen verdens nytte. For mig at se er måden at lave god NM/MLM på sådan at man fremlægger salgspriser, afregningsmodel, produktsortiment og så kan interesserede tilmelde sig for at lære NM/MLM salgsteknikker og muligher. Resten er nonsens.
Thomas Lybek:Jeg må indrømme i er lidt hårde ved manden.
Når man forsøger at sælge den type produkter, så må der IKKE være slinger i valsen overhovedet! - og med den nye selskabslov der er kommet 1.3.2010, så er der MANGE nye ting at tage stilling til, hvorfor man ikke bare skal hoppe på den vogn.
Tonny fremhæver derudover nogle af problematikkerne, men de stopper langt fra der. Og som Tonny skriver, så kan der sættes tvivl om lovligheden i konceptet, men kan kun ses ved at ALT fremlægges.
Seriøst virker det som om, at det er for at tjene nogle lette penge.
Thomas Lybek:Jeg aner absolut INTET om de regler i sidder og leger med,
Det er sandt s¨derfor skal en som dig der synes det virker som et godt tilbud, være ekstra påpasselig når vi andre ikke spiser den. Tag det som en service leveret gratis af engagerede Aminoer.
Thomas Lybek:Efterhånden synes jeg folk ser ned på enkeltmandsvirk
Det er jeg så ikke enig med dig i. Men for A/S delen kan du f.s.v. godt have ret, da der er øgede krav til både kapital og øvrige forhold, så derfor betragtes det som hovedregel mere solidt. Men pengene til stiftelse i et A/S kan være ligeså hurtigt ude som i ethvert andet selskab, og dette kan så tage helt op til 24 mdr. til aldrig at konstatere..så ingenting er sikkert i dag.
Thomas Lybek:så giv manden en chance.
Jamen det er ham der vil sælge, så må han da bare frem med de reelle tal og konstruktionen. At det er godkendt af revisor og advokat kan enhver skrive. Hvis man skal være sikker så har man udtalelser fra E&S og/eller SKAT. Resten er som udokumenteret NM/MLM en fis i en hornlygte