Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Selskaber stiftes - vi hjælper med kapitalen! www.danskeselskaber.dk

Side 3 ud af 3 (28 indlæg)
Fra Østbirk
Tilmeldt 24. Apr 07
Indlæg ialt: 467
Skrevet kl. 19:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Tonny Skov Pedersen:
Til sidst vil jeg dog bare anføre, at der kan stiftes et ApS for ca. kr. 2.000 og et A/S en smule højere, og det vel at mærke med fuldt indbetalt kapital. Hvad selskabsejeren herefter gør med kapitalen, det er jo op til vedkommende selv.

Allerede der blev jeg lost. Skal man ikke betale/have aktiver for 80.000 mere. (Vidste skat tog røven på mig ;)

Because Aps - Din partner i tøj valget. Vi har alt indenfor arbejdstøj, profilbeklædning, sikkerhedsko, reklameartikler og meget mere.

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 20:03

Thomas Lybek:
Typisk skal de ahve skylden. Nå men det er vist gennemdiskuteret.

Ja for der er endnu ikke kommet et eneste NM/MLM tilbud på bordet hvor alle ting blev lagt frem ALLE inklusive mulighederne for fortjeneste. Der skal altid holdes latterlige møder til ingen verdens nytte. For mig at se er måden at lave god NM/MLM på sådan at man fremlægger salgspriser, afregningsmodel, produktsortiment og så kan interesserede tilmelde sig for at lære NM/MLM salgsteknikker og muligher. Resten er nonsens.

Thomas Lybek:
Jeg må indrømme i er lidt hårde ved manden.

Når man forsøger at sælge den type produkter, så må der IKKE være slinger i valsen overhovedet! - og med den nye selskabslov der er kommet 1.3.2010, så er der MANGE nye ting at tage stilling til, hvorfor man ikke bare skal hoppe på den vogn.

Tonny fremhæver derudover nogle af problematikkerne, men de stopper langt fra der. Og som Tonny skriver, så kan der sættes tvivl om lovligheden i konceptet, men kan kun ses ved at ALT fremlægges.

Seriøst virker det som om, at det er for at tjene nogle lette penge.

Thomas Lybek:
Jeg aner absolut INTET om de regler i sidder og leger med,

Det er sandt Smile s¨derfor skal en som dig der synes det virker som et godt tilbud, være ekstra påpasselig når vi andre ikke spiser den. Tag det som en service leveret gratis af engagerede Aminoer.

Thomas Lybek:
Efterhånden synes jeg folk ser ned på enkeltmandsvirk

Det er jeg så ikke enig med dig i. Men for A/S delen kan du f.s.v. godt have ret, da der er øgede krav til både kapital og øvrige forhold, så derfor betragtes det som hovedregel mere solidt. Men pengene til stiftelse i et A/S kan være ligeså hurtigt ude som i ethvert andet selskab, og dette kan så tage helt op til 24 mdr. til aldrig at konstatere..så ingenting er sikkert i dag.

Thomas Lybek:
så giv manden en chance.

Jamen det er ham der vil sælge, så må han da bare frem med de reelle tal og konstruktionen. At det er godkendt af revisor og advokat kan enhver skrive. Hvis man skal være sikker så har man udtalelser fra E&S og/eller SKAT. Resten er som udokumenteret NM/MLM en fis i en hornlygte Smile

Køb ren argan olie her

Fra Østbirk
Tilmeldt 24. Apr 07
Skrevet kl. 21:04

DETTE SKAL IKKE VÆRE EN NM TRÅD, men læs denne side http://www.xocolovers.dk og hvis du føler du mangler nogen som helst svar ud over det, så spørger du bare... Netop fordi vi gerne vil prøve fortælle det hele. Men lidt tungt at læse så meget, men efter alle her på amino siger de vil vide det hele har vi lavet den. se også www.xocolovers.com hvis i er mere til engelsk.

Ellers ja så er jeg enig i vi skal have alle facts på bordet omkring sådan noget her. Det jeg mener er bare vi skal give ham en chance for selv at komme med dem inden vi "skriver ham i den userøse bog"

Men som jeg skrev er det bare min mening. Jeg synes det lød som et godt tilbud, men ville da undersøge det hele nærmere inden jeg sagde "JA TAK". (Men nu har jeg self betalt de dyre domme for at få det selskab jeg har idag.)

Because Aps - Din partner i tøj valget. Vi har alt indenfor arbejdstøj, profilbeklædning, sikkerhedsko, reklameartikler og meget mere.

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15050
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 21:10

Thomas Lybek:

Det jeg mener er bare vi skal give ham en chance for selv at komme med dem inden vi "skriver ham i den userøse bog"

Hvis du nu læser alle besvarelser i tråden igen, og kigger på de enkelte personer, som har svaret... Synes du så helt ærligt selv, at min kommentar har ramt ved siden af?

Revisorer, tidligere skattemedarbejder, lagersalg med all around viden osv... Jeg synes det er sjovt, at alle når samme konklussion...

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:12

Thomas Lybek:

Tonny Skov Pedersen:
Til sidst vil jeg dog bare anføre, at der kan stiftes et ApS for ca. kr. 2.000 og et A/S en smule højere, og det vel at mærke med fuldt indbetalt kapital. Hvad selskabsejeren herefter gør med kapitalen, det er jo op til vedkommende selv.

Allerede der blev jeg lost. Skal man ikke betale/have aktiver for 80.000 mere. (Vidste skat tog røven på mig ;)

Hej Thomas

Jeg tror du læser mit indlæg, som vis herre læser biblen???

Selvfølgelig skal kapitalen være til stede, men du kan da ikke forhindre selskabsejerene i at tage et aktionærlån, lovligt eller ej. Dette absolut ikke nogen anbefaling, men trods alt bedre end trådstarters løsning, hvor selve stiftelsen er meget tæt på om ikke helt ulovlig.

Hilsen

Tonny

Fra Østbirk
Tilmeldt 24. Apr 07
Skrevet kl. 21:17

Tonny Skov Pedersen:

Thomas Lybek:

Tonny Skov Pedersen:

Hej Thomas

Jeg tror du læser mit indlæg, som vis herre læser biblen???

Selvfølgelig skal kapitalen være til stede, men du kan da ikke forhindre selskabsejerene i at tage et aktionærlån, lovligt eller ej. Dette absolut ikke nogen anbefaling, men trods alt bedre end trådstarters løsning, hvor selve stiftelsen er meget tæt på om ikke helt ulovlig.

Hilsen

Tonny

Oh ok...  Så er jeg med igen.

Fashion:
Behøver såmen ikke at læse det igen. Jeg kan sagtens se folk ikke vil acceptere at alle regler ikke bliver lagt på bordet. Synes bare man skal starte med at spørge ind til benet, inden man siger ting som kan virke nedladende. Men jeg er bare forkert anlagt på det punkt. Er altid den venlige som ikke vil støde nogen. Derfor jeg har andre folk i rykker-afdelingen ;)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:17

Thomas Lybek:

DETTE SKAL IKKE VÆRE EN NM TRÅD, men læs denne side http://www.xocolovers.dk og hvis du føler du mangler nogen som helst svar ud over det, så spørger du bare... Netop fordi vi gerne vil prøve fortælle det hele. Men lidt tungt at læse så meget, men efter alle her på amino siger de vil vide det hele har vi lavet den. se også www.xocolovers.com hvis i er mere til engelsk.

Ellers ja så er jeg enig i vi skal have alle facts på bordet omkring sådan noget her. Det jeg mener er bare vi skal give ham en chance for selv at komme med dem inden vi "skriver ham i den userøse bog"

Men som jeg skrev er det bare min mening. Jeg synes det lød som et godt tilbud, men ville da undersøge det hele nærmere inden jeg sagde "JA TAK". (Men nu har jeg self betalt de dyre domme for at få det selskab jeg har idag.)

Hej

Har skam læst de omtalte sites, og kommenterede dem i realiteten også rimeligt positivt i starten, men efter oplevelsen i anden tråd omkring en gang "bondefangeri" af værste skuffe, så er min tillid til denne NM/MLM på et absolut minimum.

Nej, jeg orker ikke at læse de samme sites igen, det giver for øjeblikket ikke nogen mening. Hvordan NM problematikken blev blandet i denne tråd, undrer da mig temmelig meget.

Hilsen

Tonny

Fra Østbirk
Tilmeldt 24. Apr 07
Skrevet kl. 21:20

Tonny Skov Pedersen:
Nej, jeg orker ikke at læse de samme sites igen, det giver for øjeblikket ikke nogen mening. Hvordan NM problematikken blev blandet i denne tråd, undrer da mig temmelig meget.

Kan ikke lige se hvem der nævnte det men var vidst en som samlignede trådstarters indlæg med NM.

Det er også helt iorden at du ikke vil læse det hele. Det er også en stor mundfuld. Det var bare til lagersalg som efterspurgte NM firmaer som lagde alle kortene på bordet. Og angående det bondefangeri er jeg stadig ked af han ikke har skrevet herinde at alt er blevet løst af mig og simon. (selv om det nok ikke ville ændre jeres syn)

Side 3 ud af 3 (28 indlæg)