Lad os da bevare indlægget for eftertiden........ |
Henrik Krogh:Lad os da bevare indlægget for eftertiden........
= Symbol på den efterhånden berømte kat ;D ![]()
Debat
Lad os da bevare indlægget for eftertiden........ |
|
Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.
Hej Nu ved jeg godt, at du ikke vil deltage i debatten længere, men jeg har virkelig et problem med at gennemskue denne model, ligesom jeg også vil sætte et stort spørgsmål på, hvorvidt det overhovedet er lovligt? Der tales om kontantlån og gældsbreve, men det fremgår ikke klart, hvor midlerne til stiftelsen rent faktisk befinder sig, og ikke mindst hvem der hæfter herfor i forbindelse med stiftelsen. Endelig kan jeg heller ikke se, at en renteberegning overhovedet skulle komme i betragtning, idet der jo reelt aldrig er tale om et decideret lån, som indskydes i selskabet. Til sidst vil jeg dog bare anføre, at der kan stiftes et ApS for ca. kr. 2.000 og et A/S en smule højere, og det vel at mærke med fuldt indbetalt kapital. Hvad selskabsejeren herefter gør med kapitalen, det er jo op til vedkommende selv. Hilsen Tonny |
Allerede der blev jeg lost. Skal man ikke betale/have aktiver for 80.000 mere. (Vidste skat tog røven på mig ;) |
Because Aps - Din partner i tøj valget. Vi har alt indenfor arbejdstøj, profilbeklædning, sikkerhedsko, reklameartikler og meget mere.
Hvis du nu læser alle besvarelser i tråden igen, og kigger på de enkelte personer, som har svaret... Synes du så helt ærligt selv, at min kommentar har ramt ved siden af? Revisorer, tidligere skattemedarbejder, lagersalg med all around viden osv... Jeg synes det er sjovt, at alle når samme konklussion... |
Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.
Hej Thomas Jeg tror du læser mit indlæg, som vis herre læser biblen??? Selvfølgelig skal kapitalen være til stede, men du kan da ikke forhindre selskabsejerene i at tage et aktionærlån, lovligt eller ej. Dette absolut ikke nogen anbefaling, men trods alt bedre end trådstarters løsning, hvor selve stiftelsen er meget tæt på om ikke helt ulovlig. Hilsen Tonny |
Oh ok... Så er jeg med igen. Fashion: |
Because Aps - Din partner i tøj valget. Vi har alt indenfor arbejdstøj, profilbeklædning, sikkerhedsko, reklameartikler og meget mere.