Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

De Oliveira cast - så sælg da katten!

Side 5 ud af 8 (75 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 28. Dec 09
Indlæg ialt: 1827
Fra  TDOmedia Skrevet kl. 22:18
Hvor mange stjerner giver du? :

@Simon Tørring

Tusind tak for dine ord, det gør mig virkelig glad at høre!

Simon Tørring:
Udover det, så tror jeg, du bliver nødt til at betragte ejeren af hundene som en købmand, i denne situation. Jeg går ud fra, at hun prøver at sælge dig en hund, og så er det altså ikke særligt rentabelt at, et eller andet sted sige "hvis du kommer igen om en måneds tid, så sælger vi dem for halv pris".

Jamen jeg kan ikke andet end at være helt enig med dig... Men der hvor jeg synes det bliver barsk og faktisk dyremishandling er når man dråber et dyr fordi man ikke kan få de penge for det som man gerne vil have.. Mit DeOliveiraCast handlede om denne ene episode hvor ejeren fortæller at de vil have 3500 pr. stk. fordi de skal dække udgifterne ind så er det da fuldstændig idiotisk at gå ud og betale en dyrelæge det dobbelte for at få dem aflivet.. Det er dyremishandling i MINE øjne!

Fra København
Tilmeldt 28. Dec 09
Fra  TDOmedia Skrevet kl. 22:21

Simon Tørring:
Og den idiot, der giver alle dine indlæg 1 stjerne er en idiot og en vatpik, og de hører sgu med, når man er så sej, som du helt ærligt er!

He he, ja og som jeg også har skrevet tidligere er der ikke andet at gøre end at grine af det Big Smile

Fra København
Tilmeldt 28. Dec 09
Fra  TDOmedia Skrevet kl. 22:23

MikkelFriis:

Star x 5

Fedt du tager tæsk og ros på samme måde Yes

Mikkel

Tusind tak Mikkel, det gør mig glad at høre!

''Man må tage det sure med det søde'' Stick out tongue

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 22:23
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Måske et 0 der giver en stjerne da det er det nærmeste vedkommende kommer på sig selv..

Mikkel

Fra København
Tilmeldt 28. Dec 09
Fra  TDOmedia Skrevet kl. 22:27

MikkelFriis:

Måske et 0 der giver en stjerne da det er det nærmeste vedkommende kommer på sig selv..

Mikkel

Mon ikke også han har indset det nu siden jeg næsten kun får 5 stjerner Confused Big Smile

Tilmeldt 10. Nov 09
Skrevet kl. 22:31

Jeg har kastet et par 5ère efter dig Angel

Fra København
Tilmeldt 28. Dec 09
Fra  TDOmedia Skrevet kl. 22:38

MikkelFriis:

Jeg har kastet et par 5ère efter dig Angel

Tusind tak og i lige måde Yes

Jeg tror snart jeg køber plus, så kan jeg se hvem der giver mig hvilke stjerner...

Tilmeldt 10. Nov 09
Skrevet kl. 22:44

Jeg tror bare du skal regne med det er nogen der ikke kan li din personlighed hvis det er ved mange indlæg.

Jeg skriver selv hvad der passer mig og får mange negative stjerner, ta det i stiv arm og fortsøt som du er

mikkel

Fra København
Tilmeldt 28. Dec 09
Fra  TDOmedia Skrevet kl. 22:58

MikkelFriis:

Jeg tror bare du skal regne med det er nogen der ikke kan li din personlighed hvis det er ved mange indlæg.

Jeg skriver selv hvad der passer mig og får mange negative stjerner, ta det i stiv arm og fortsøt som du er

Du har fuldstændig ret, og sådan bliver jeg også ved. Hvis folk har et problem med min personlighed er det jo deres problem, ikke mit..

Fra Odense NV
Tilmeldt 8. Jan 10
Indlæg ialt: 260
Skrevet kl. 23:59

Thomas De Oliveira:

Jamen jeg kan ikke andet end at være helt enig med dig... Men der hvor jeg synes det bliver barsk og faktisk dyremishandling er når man dråber et dyr fordi man ikke kan få de penge for det som man gerne vil have.. Mit DeOliveiraCast handlede om denne ene episode hvor ejeren fortæller at de vil have 3500 pr. stk. fordi de skal dække udgifterne ind så er det da fuldstændig idiotisk at gå ud og betale en dyrelæge det dobbelte for at få dem aflivet.. Det er dyremishandling i MINE øjne!

Dyremishandling er når et dyr lider fysisk eller psykisk overlast af en given handling. Det synes jeg ikke rigtig, man kan sige er tilfældet her. Det er mere et spørgsmål om hvorvidt det er en etisk korrekt handling af ejeren. 

Har du helt konkret fundet en dyrelæge, der vil opkræve 7000,- for at aflive en hund? Det lyder godt nok dyrt, hvis du spørger mig. Men som sagt: det kan I sidste ende betale sig for dem, at aflive de pågældende hunde - ellers havde de ikke gjort det i første omgang, for selvfølgelig tænker de selv over hvorledes, de kan få den største omsætning Smile

Side 5 ud af 8 (75 indlæg)