Anders, hvorfor skriver du fra din firma profil? Det er ikke en diskussion jeg vil tage med dig. Og hvor kommer det iørigt fra at jeg har sagt det koster kassen? Hvis jeg har formuleret mig dårligt med prisen for aflivning beklager jeg her med. Og jeg kan da heller ikke se det er en særlig stor fakta i denne debat.. Men lad det lægge og hvis du har flere kommentarer er du meget velkommen til at skrive en PB. |
Thomas De Oliveira:Det er ikke en diskussion jeg vil tage med dig. Og hvor kommer det iørigt fra at jeg har sagt det koster kassen?
Hvis jeg har formuleret mig dårligt med prisen for aflivning beklager jeg her med. Og jeg kan da heller ikke se det er en særlig stor fakta i denne debat.. Men lad det lægge og hvis du har flere kommentarer er du meget velkommen til at skrive en PB.
Det er jo ikke en diskussion, men et forslag du kan tage til eftertanke. Når man udtaler sig om noget så kraftigt, som du gør (kalder folks handliner for idiotiske), så bør man også have undersøgt emnet for fakta. Når du siger, at det er meget, meget dyrt at aflive hunde, så koster det vel også kassen. Jeg siger ikke, at det ikke er dyrt, men spørger blot hvorvidt du selv har undersøgt det, før du har dannet dig dine holdninger og indlæg til det.
Det er jo relevant i forhold til dit podcasts budskab og dette tråd, så jeg vil da også lade andre kigge med over skulderen. Det er i øvrigt heller ikke et personligt angreb på dig på nogen måde, som det måske godt kunne virke, at du tolker det som.