Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

GLS - billigt men useriøst

Side 1 ud af 6 (59 indlæg)
Tilmeldt 14. Jan 09
Indlæg ialt: 186
Skrevet kl. 00:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

Har sendt lidt pakker på det seneste via. GLS Pakkeshop for at spare lidt i forhold til Post Danmark, men det er vist ved st være sidste gang efter følgende eksempler:

Jeg sender en pakke med en mobil jeg har solgt fra mit arbejde der har GLS som pakkefirma, som en B2C pakke. Modtageren var så ikke hjemme da GLS var der med pakken, og vedkommende ser så tilfældigvis at den ligger i en busk. Jeg troede ellers at man skulle kvittere for pakkerne.

Anden gang er nogle spil som bliver pakket ind i 2 lag boblekuvert og sendt fra Blockbuster som C2C pakke om torsdagen. Kan så se på tracking at den er blevet leveret og underskrevet mandag, men underskriften passer ikke med modtageren, som jeg kontakter og bekræfter at pakken ikke er kommet frem. Tirsdag kommer pakken så frem hvor GLS self. har splittet et af coverne på spillene af.

Næste gang bliver det med Post Danmark, hvor jeg ud af de ca. 100-150 breve (stor- og maxibreve) jeg har sendt og modtaget indenfor det seneste år er der ikke et der er forsvundet, men et maxibrev/minipakke blev sendt fra England den 5. december 09 og efter en efterlysning af brevet den 22. december kom den så endelig 31/12 med de ting som skulle være solgt som julegaver, smart.

Men desværre er Post Danmark utroligt langsomme til at få omdelt breve fra England, og kan tage op til en uge hvorimod pakker tager ca. 2-3 hverdage. Nu hjælper det jo heller ikke på det at vi midt i Hjørring kun får post tirsdag-torsdag-lørdag.

UPS er indtil videre det bedste pakkefirma jeg har fået sendt med. En pakke blev sendt fra syd-Tyskland som "Economy" mandag aften klokken 21, og tirsdag eftermiddag stod de med den heroppe i Nordjylland, uden en eneste bule eller skræmme.

Tilmeldt 14. Jan 09
Skrevet kl. 22:45

Skal lige sige at hvis en privatperson ikke er hjemme, så bliver pakken efterladt ved bopælen uden informationer i fx. postkassen.

Så hvis de lover "Modtagerkvittering" så er det løgn, og det er langt fra første gang dette er sket.

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15050
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 23:06
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Nu skal du ik tirre Aminos "PANTER" Wink

Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 2966
Skrevet kl. 23:09

Fashion-Seller:

Nu skal du ik tirre Aminos "PANTER" Wink

hahahaha jeg ventede på du kom på banen fashion..  :D

Fra Slagelse
Tilmeldt 16. Feb 08
Indlæg ialt: 385
Skrevet kl. 23:12

Ha Ha Ha hvor godt skrevet

Tilmeldt 14. Jan 09
Skrevet kl. 23:12

Nu er jeg ikke med mere Tongue Tied

Fra Slagelse
Tilmeldt 16. Feb 08
Indlæg ialt: 385
Skrevet kl. 23:15

søg på benny lanther så skal du bare se

Tilmeldt 14. Jan 09
Skrevet kl. 23:19

Hehe. Jamen jeg vil da glæde mig så :D

Har faktisk lige sendt en mail til GLS om hvordan man nægter modtagelse af en pakke, som bare bliver smidt i indkørslen.

Fra Samsø
Tilmeldt 18. Oct 05
Indlæg ialt: 1479
Skrevet kl. 10:41

routes4you:

Skal lige sige at hvis en privatperson ikke er hjemme, så bliver pakken efterladt ved bopælen uden informationer i fx. postkassen.

Så hvis de lover "Modtagerkvittering" så er det løgn, og det er langt fra første gang dette er sket.

Det kunne vel også bare være en venlig gestus fra chaufføren, så du slap for at skulle hente pakken et andet sted..

mvh  Geeked

Fra Samsø
Tilmeldt 18. Oct 05
Indlæg ialt: 1479
Skrevet kl. 10:43

Funnysex.dk:

søg på benny lanther så skal du bare se

DØD mands minder, hvad giver det dig ??

mvh   Geeked

Side 1 ud af 6 (59 indlæg)