Jeg sendte en mobil for 1 år siden med GLS, som beskrevet i første indlæg, blev pakken bare gemt i en busk, uden besked til modtager, og vedkommende så den først nogle dage efter.
De kunne i det mindste lægge en seddel i postkassen.
Jeg sendte en mobil for 1 år siden med GLS, som beskrevet i første indlæg, blev pakken bare gemt i en busk, uden besked til modtager, og vedkommende så den først nogle dage efter.
De kunne i det mindste lægge en seddel i postkassen.
Selvfølgelig kan man ikke bare lægge en pakke under en busk, da den kan blive våd, hvis det regner eller sner.
Pakken bør mindst placeres indendørs evt. i et skur og som du selv er inde på, et brev i postkassen hvis der er en sådan.
Alt andet er sjusk og sjuskede ansatte kan man altid finde i alle virksomheder.
Jeg kan bare ikke forstå, hvorfor du først 1 år efter episoden med mobilen ytrer din utilfredshed.
Har sendt lidt pakker på det seneste via. GLS Pakkeshop for at spare lidt i forhold til Post Danmark, men det er vist ved st være sidste gang efter følgende eksempler:
Jeg sender en pakke med en mobil jeg har solgt fra mit arbejde der har GLS som pakkefirma, som en B2C pakke. Modtageren var så ikke hjemme da GLS var der med pakken, og vedkommende ser så tilfældigvis at den ligger i en busk. Jeg troede ellers at man skulle kvittere for pakkerne.
Tyggede lidt på dit første indlæg..
Hvordag kan du sende en pakke direkte til en privatkunde via en Pakke Shop ??
Pakker fra Pakke Shop skal afhentes i kundens nærmeste Pakke Shop mod gehørig legimation og underskrift før den udleveres herfra
Kan ikke få det til at stemme med " ligger i en busk "
Jeg ville ALDRIG sende en pakke med GLS. Og hver gang jeg modtager en
pakke fra GLS, er den ofte godt ødelagt. Manden der kommer ind af døren
kender intet til service, kundekontakt, øjenkontakt eller alm pli. Og
nogle gange de kommer med pakker på vores kontor, så er de slet ikke til
os, men til andre i bygningen.De smider dem midt på kontor gulvet og
løber ud af døren uden at sige hvergen goddag eller farvel.
Har sendt lidt pakker på det seneste via. GLS Pakkeshop for at spare lidt i forhold til Post Danmark, men det er vist ved st være sidste gang efter følgende eksempler:
Jeg sender en pakke med en mobil jeg har solgt fra mit arbejde der har GLS som pakkefirma, som en B2C pakke. Modtageren var så ikke hjemme da GLS var der med pakken, og vedkommende ser så tilfældigvis at den ligger i en busk. Jeg troede ellers at man skulle kvittere for pakkerne.
Tyggede lidt på dit første indlæg..
Hvordag kan du sende en pakke direkte til en privatkunde via en Pakke Shop ??
Pakker fra Pakke Shop skal afhentes i kundens nærmeste Pakke Shop mod gehørig legimation og underskrift før den udleveres herfra
Kan ikke få det til at stemme med " ligger i en busk "
Forklaring ville være sjov at se..
mvh
Hvad? Hvis man som privat sender en pakke via. Pakke Shop bliver den da leveret på modtagers adresse? Det har den da været alle de gange jeg har sendt via. Pakke Shop. Skal lige sige at B2C pakken ikke blev sendt via. Pakke Shop, men blev afhentet af GLS på adressen.
Mht. "busk" var ikke helt rigtigt, men her er hvad modtager skrev:
"Jeg har fået den....!!!! Måske kom den endda i går, for jeg opdagede pludselig den stod lidt gemt i nærheden af min hovededør...."
Jeg ville ALDRIG sende en pakke med GLS. Og hver gang jeg modtager en
pakke fra GLS, er den ofte godt ødelagt. Manden der kommer ind af døren
kender intet til service, kundekontakt, øjenkontakt eller alm pli. Og
nogle gange de kommer med pakker på vores kontor, så er de slet ikke til
os, men til andre i bygningen.De smider dem midt på kontor gulvet og
løber ud af døren uden at sige hvergen goddag eller farvel.
GLS chauffører har en rute hver dag, som er MEGET MEGET stram. De har ikke fri før ruten er slut. Tid er penge, og som skrevet, ruten er så presset at der kun er meget lidt tid på hvert stop.
Derfor er det i chaufførens interesse bare at kaste tingene ind ad døren, og hurtigt komme videre.
Jeg kører for et kurrer selskab hvor jeg til tider henter pakker før en en kunde, som skal til GLS's distrubutionscentre. Det er en oplevelse! Pakkerne kastes rundt. Og ALT er hektisk, virker uoverskueligt, og er generelt bare et stort virvar.
En gang skulle jeg levere et læs pakker på et af deres centre, ingen havde rigtig tid til at tage sig af det, så jeg skulle bare stille dem ovre i et hjørne og en mand i farten skrev hurtigt under, uden at vide hvad han modtog. Gad godt vide om de pakker nogensinde kom videre.
Jeg har også dårlige erfaringer med GLS. Jeg bor i Helsingborg så jeg skulle afhente mine pakker i Blockbuster i Helsingør. Da det var rimelig tungt så tog jeg bilen over med færgen for at opdage at de samme dag havde sendt det tilbage (det skal lige siges at fristen udløb dagen efter).
De måtte sende chaufføren tilbage med pakken mens jeg ventede.
Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....