Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

GLS - billigt men useriøst

Side 1 ud af 3 (26 indlæg)
Tilmeldt 14. Jan 09
Indlæg ialt: 186
Skrevet kl. 00:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

Har sendt lidt pakker på det seneste via. GLS Pakkeshop for at spare lidt i forhold til Post Danmark, men det er vist ved st være sidste gang efter følgende eksempler:

Jeg sender en pakke med en mobil jeg har solgt fra mit arbejde der har GLS som pakkefirma, som en B2C pakke. Modtageren var så ikke hjemme da GLS var der med pakken, og vedkommende ser så tilfældigvis at den ligger i en busk. Jeg troede ellers at man skulle kvittere for pakkerne.

Anden gang er nogle spil som bliver pakket ind i 2 lag boblekuvert og sendt fra Blockbuster som C2C pakke om torsdagen. Kan så se på tracking at den er blevet leveret og underskrevet mandag, men underskriften passer ikke med modtageren, som jeg kontakter og bekræfter at pakken ikke er kommet frem. Tirsdag kommer pakken så frem hvor GLS self. har splittet et af coverne på spillene af.

Næste gang bliver det med Post Danmark, hvor jeg ud af de ca. 100-150 breve (stor- og maxibreve) jeg har sendt og modtaget indenfor det seneste år er der ikke et der er forsvundet, men et maxibrev/minipakke blev sendt fra England den 5. december 09 og efter en efterlysning af brevet den 22. december kom den så endelig 31/12 med de ting som skulle være solgt som julegaver, smart.

Men desværre er Post Danmark utroligt langsomme til at få omdelt breve fra England, og kan tage op til en uge hvorimod pakker tager ca. 2-3 hverdage. Nu hjælper det jo heller ikke på det at vi midt i Hjørring kun får post tirsdag-torsdag-lørdag.

UPS er indtil videre det bedste pakkefirma jeg har fået sendt med. En pakke blev sendt fra syd-Tyskland som "Economy" mandag aften klokken 21, og tirsdag eftermiddag stod de med den heroppe i Nordjylland, uden en eneste bule eller skræmme.

Tilmeldt 14. Jan 09
Skrevet kl. 22:45

Skal lige sige at hvis en privatperson ikke er hjemme, så bliver pakken efterladt ved bopælen uden informationer i fx. postkassen.

Så hvis de lover "Modtagerkvittering" så er det løgn, og det er langt fra første gang dette er sket.

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15010
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 23:06
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Nu skal du ik tirre Aminos "PANTER" Wink

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

https://shop.cosmos-co.eu/da/

Fra Samsø
Tilmeldt 18. Oct 05
Indlæg ialt: 1479
Skrevet kl. 10:41

routes4you:

Skal lige sige at hvis en privatperson ikke er hjemme, så bliver pakken efterladt ved bopælen uden informationer i fx. postkassen.

Så hvis de lover "Modtagerkvittering" så er det løgn, og det er langt fra første gang dette er sket.

Det kunne vel også bare være en venlig gestus fra chaufføren, så du slap for at skulle hente pakken et andet sted..

mvh  Geeked

Tilmeldt 14. Jan 09
Skrevet kl. 10:44

Jeg sendte en mobil for 1 år siden med GLS, som beskrevet i første indlæg, blev pakken bare gemt i en busk, uden besked til modtager, og vedkommende så den først nogle dage efter.

De kunne i det mindste lægge en seddel i postkassen.

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 10:48

Vi havde en vibrerende pakke i sorteringen... Sjove tanker..

Fra Samsø
Tilmeldt 18. Oct 05
Skrevet kl. 10:50

routes4you:

Jeg sendte en mobil for 1 år siden med GLS, som beskrevet i første indlæg, blev pakken bare gemt i en busk, uden besked til modtager, og vedkommende så den først nogle dage efter.

De kunne i det mindste lægge en seddel i postkassen.

Selvfølgelig kan man ikke bare lægge en pakke under en busk, da den kan blive våd, hvis det regner eller sner.

Pakken bør mindst placeres indendørs evt. i et skur og som du selv er inde på, et brev i postkassen hvis der er en sådan.

Alt andet er sjusk og sjuskede ansatte kan man altid finde i alle virksomheder.

Jeg kan bare ikke forstå, hvorfor du først 1 år efter episoden med mobilen ytrer din utilfredshed.

mvh  Geeked 

Tilmeldt 14. Jan 09
Skrevet kl. 10:56

Har havde håbet at det var et engangstilfælde, men da det ikke var det, så skulle den også lige med i oplevelsespakken.

Fra Samsø
Tilmeldt 18. Oct 05
Skrevet kl. 11:06

routes4you:

Har havde håbet at det var et engangstilfælde, men da det ikke var det, så skulle den også lige med i oplevelsespakken.

Hvad gør, at netop du er uheldig ??

Sender du pakkerne for synlige med indhold eller ??

Det er ikke standarten for GLS, for ville de ikke være Danmarks næststørste aktør idag.

mvh  Geeked

Fra Samsø
Tilmeldt 18. Oct 05
Skrevet kl. 11:11

routes4you:

Hejsa

Har sendt lidt pakker på det seneste via. GLS Pakkeshop for at spare lidt i forhold til Post Danmark, men det er vist ved st være sidste gang efter følgende eksempler:

Jeg sender en pakke med en mobil jeg har solgt fra mit arbejde der har GLS som pakkefirma, som en B2C pakke. Modtageren var så ikke hjemme da GLS var der med pakken, og vedkommende ser så tilfældigvis at den ligger i en busk. Jeg troede ellers at man skulle kvittere for pakkerne.

Tyggede lidt på dit første indlæg..

Hvordag kan du sende en pakke direkte til en privatkunde via en Pakke Shop ??

Pakker fra Pakke Shop skal afhentes i kundens nærmeste Pakke Shop mod gehørig legimation og underskrift før den udleveres herfra

Kan ikke få det til at stemme med " ligger i en busk "

Forklaring ville være sjov at se..

mvh  Geeked

Side 1 ud af 3 (26 indlæg)