Hej Peter, |
Peter Lauge:Jeg syntes det er meget at give små 1000,- om året for dette site. Det koster ikke særlig meget at drive og udvikle et site som dette, med mindre de har leaset store biler m.v. :-)
Og så syntes jeg der er mange fejl her og der. Hver gang jeg har opdatret min profil få jeg en fejl besked. Og når jeg poster en få jeg også tit en fejl.
:-)
Vi er seks fuldtidsansate (to udviklere, to sælgere, en koordinator og en direktør), en deltidsbogholder, en deltids supportmedarbejder og en deltids udvikler, Martin kunne nok også godt tænke sig lidt payback for hans investeringer, Martins kone laver support. Udover den udvikling vi selv laver, outsourcer vi en del til 1902 i Filippinerne. Så som du kan se er der en del lønomkostninger.
Leje af server og database koste også (SQL Server er ikke billig
).
Og så tager jeg min cykel på arbejde hver dag (har ikke fået overbevist Martin om at jeg skal have en privatchauffør
).
Så du kan sikkert selv sjusse dig frem til en form for tal for vores faste omkostninger.
Ang. fejl skriv venligst itl support@amino.dk eller mig hvis det er af meget teknisk karakter, så kigger vi på det.
Bliv gratis medlem