Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg er træt af...

Side 5 ud af 5 (45 indlæg)
Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 19:12
Hvor mange stjerner giver du? :

God pointe Nina, nyhedsbrevene er simpelthen blevet for overfladiske. 

Et tiltag i disse nyhedsbrev, kunne være en personlig historie fra en amino, det kunne være en succes historie, en fiasko eller en skæv vinkel. 
Når jeg modtager et nyhedsbrev vil jeg har mere end et RSS FEED og skal jeg læse det skal det have indhold! 

Fra København
Tilmeldt 9. Feb 10
Indlæg ialt: 1479
Skrevet kl. 19:38

Jakodan.dk:

Jeg synes hurtigt, man glemmer reklamerne, og måske er jeg mærkeligt indrettet, men jeg ser dem faktisk slet ikke..

Du er ikke den eneste dér har det på den måde, jeg er også ret god til at overse / ignore reklamer på nettet og alle mulig andre steder.

http://newz.dk/farven-roed-er-usynlig-for-surfere 

Jeg arbejder som reklameopfinder, og jeg kører med 12.000 kr/t. Skal du have et lift med?

Fra Kolding
Tilmeldt 8. Mar 07
Indlæg ialt: 1577
Fra  Jakodan A/S Skrevet kl. 19:46

Boysen:

God pointe Nina, nyhedsbrevene er simpelthen blevet for overfladiske. 

Et tiltag i disse nyhedsbrev, kunne være en personlig historie fra en amino, det kunne være en succes historie, en fiasko eller en skæv vinkel. 
Når jeg modtager et nyhedsbrev vil jeg har mere end et RSS FEED og skal jeg læse det skal det have indhold! 

Præcis- før i tiden var der altid en eller anden sjov historie Thorborg havde hørt eller et eksempel fra epusher eller lign.

Det behøver jo ikke være den helt store journalistik - det kunne fx bare være 10 velovervejede spørgsmål, man på skift stillede forskellige iværksættere her inde fra vedr fx deres baggrund, hvorfor de har valgt deres branche, hvordan de er kommet i gang osv. Hvis der i hvert nyhedsbrev var 1 præsentation af en amino, uden at det på nogen måde var en reklame for virksomheden, blot en præsentation - så ville det være meget sjovere at læse! Og så må der for min skyld godt være reklamer også.

Wonderboy: Sjovt link.. som der står bliver man nok lidt reklameblind, hvis man er vant til at se på dem-

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 19:46

Tak Michael, så har du lige gjort mine hjemmesider fuldstændige usynlige Wink

Fra København
Tilmeldt 9. Feb 10
Indlæg ialt: 1479
Skrevet kl. 19:50

Boysen:

Tak Michael, så har du lige gjort mine hjemmesider fuldstændige usynlige Wink

Det du meget undskylde kan du tilgive mig  Broken Heart

Jeg arbejder som reklameopfinder, og jeg kører med 12.000 kr/t. Skal du have et lift med?

Side 5 ud af 5 (45 indlæg)