Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg er træt af...

Side 4 ud af 5 (45 indlæg)
Fra Vadum
Tilmeldt 7. Nov 05
Indlæg ialt: 862
Skrevet kl. 18:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak, khansen - lad os lige komme tilbage til emnet her!

Jeg har INTET imod at dette er et kommercielt foretagende og at Martin efterhånden gerne vil have lidt indtægt på projektet.

Min anke går på, at hvis det kommercielle og reklamefinasierede tager overhånd, så holder jeg op med at komme med gode råd og vejledning og bruger i stedet min tid på andre fora.

Hvis det kun er mig, der opfatter det sådan, så er det noget problem. Men hvis der er mange andre med de samme fornemmelser (og det synes jeg det ser ud til af denne tråd), så graver Amino sin egen grav på denne måde, og det synes jeg ville være både synd og skam.

Jeg håber blot at vi med disse indlæg kan være med til at der i det mindste blive gjort nogen overvejelser og afvejelser blandt beslutningstagerne, så kursen er et bevidst valg.

Fra København V
Tilmeldt 6. Mar 07
Indlæg ialt: 572
Skrevet kl. 19:03

Ja, velkommen til scrollerland. Sådan har jeg det også. Og det mest irriterende, du kan værken tage en tissepause eller sætte kaffe over, som f.eks. reklame-tv lægger op til. Der har for øvrigt været en undersøgelse der viser, at når reklamerne vises i fjernsynet, er der pres på kloaksystemet. Nå, spøg til side.

Jeg vil give dig ret i, at reklamerne har taget overhånd på Amino og der skal scrolles en del. Amino+ er så en mulighed for at slippe for dem.
Jeg tænker der må da være andre løsninger på at tjene pengene. På nogle netsamfund vælger man en gratis version og så at betale et medlemsskab for yderlige servicer. Amino + er sikkert tænkt som dette. Forstår så bare ikke, at reklamerne som jeg opfatter som støj skal være tildelt så masivt til ikke betalene medlemmer. Det er lidt den omvendte verden. Jo mere dyt, båt, dynamolygte der er på et sitet, des mindre indbydendende er det. Er det måde at score kunder på i butikken...
Jeg ville jo nok have priotere at lægge mere vægt på ydelserne og få dem til at blive så atraktive, at flere ville ønske at være med der.
Balancen mellem at genere brugerne/reklameindtægter, kontra ydelser/service for betaling er jo en prioteringsag og at Amino vælger reklamerne så højt og massivt, må være fordi Amino+ ikke er attrativt nok endnu.
Mit ønske ville være at Amino lavede en ompriotering, men det kommer måske...

Med venlig hilsen Hulahoppigen/Yvon

Tilmeldt 3. Nov 05
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 22:33

Efter at have grublet lidt mere over denne tråd er jeg også kommet frem til at anderledes prioritering kunne være vejen frem, men kan samtidig sagtens forstå hvordan 1000 gode intentioner kan føre et site i denne retning.

Hvis teknik, servere og grafik stiller så store krav til indtjening (jeg vurderer 200.000,- /md. i omsætning, sammenlignet med tilsvarende sites jeg kender økonomien på), så er fokus rykket fra networking-tilbud til drift....og det betyder vel at Amino ligeså godt sælge skruer og møtrikker, eller andet produceret på samlebånd

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15050
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 22:53
Fra Vadum
Tilmeldt 7. Nov 05
Indlæg ialt: 862
Skrevet kl. 23:27

@Fashion-Seller

Jeg valgte at ignorere dit sidste indlæg, for jeg forstod ikke dit argument.

Mener du at det er i orden at bruge krisen som argument for at vold-sælge sine produkter i dette forum, i stedet for at give seriøs vejledning?

I så fald vil jeg da lige gøre opmærksom på, at både jeg og flere andre har fået adskillige kunder/opgaver ved at yde en seriøs gratis service. Det kan rent faktisk betale sig at videregive sin viden uden at svøbe det hele ind i alenlange salgstaler.

Jeg har da fuld forståelse for at krisen kradser, jeg kan sgu' også mærke den, men for mig at se ændre det ikke noget ved, hvilke salgs-metoder der virker. Jeg vil da heller ikke anbefale at spamme bare fordi den er krise, vel? Ok, dårligt eksempel, men revolversalg bliver altså ikke mere effektivt af, at der er krise på drengen.

Jeg under da gerne mine med-Aminoer bedre salgstal, men du får mig altså ikke til at synes at disse salgsfremstød forbedrer kommunikationen på Amino - tværtimod. Og druknermine forsøg på kort og koncis vejledning i det næste indlægs salgsgas, så spare jeg krudtet til en anden gang.

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15050
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 23:48

Morten Ellegaard Larsen:

Mener du at det er i orden at bruge krisen som argument for at vold-sælge sine produkter i dette forum, i stedet for at give seriøs vejledning?

Det synes jeg ik, at jeg på nogen måde har givet udtryk for... Og synes jeg noget er for meget, så siger jeg det direkte til folk i tråden. Så bliver man kaldt negativ osv, men sjovt nok har det altid senere en virkning...
Ellers er det vel bare at give 1 stjerne. Det er effektivt!

Morten Ellegaard Larsen:

I så fald vil jeg da lige gøre opmærksom på, at både jeg og flere andre har fået adskillige kunder/opgaver ved at yde en seriøs gratis service. Det kan rent faktisk betale sig at videregive sin viden uden at svøbe det hele ind i alenlange salgstaler.

Okay big supprice (sorry kunne ik lade være Big Smile), men det er sådan set os det de fleste af os andre score noget på... Deler ud af viden, og så kommer folk enten nu eller i fremtiden, fordi de har læst et indlæg...
Og allerede med den kommentar, så er det tydeligt for enhver at problemet er i kategorien angående webshops og IT systemer. Dvs ik et generelt Amino problem, men et problem i få kategorier, som mere eller mindre altid har været der...

Morten Ellegaard Larsen:

Jeg har da fuld forståelse for at krisen kradser, jeg kan sgu' også mærke den, men for mig at se ændre det ikke noget ved, hvilke salgs-metoder der virker. Jeg vil da heller ikke anbefale at spamme bare fordi den er krise, vel? Ok, dårligt eksempel, men revolversalg bliver altså ikke mere effektivt af, at der er krise på drengen.

Vi er enige, men når folk er desperate, så kommer der altså desperate handlinger... Sådan er den menneskelige hjerne opbygget, og det kan hverken du, jeg eller Amino ændre på... Men de indlæg udstråler os desperation, og det er for de fleste nemt at læse det mellem linierne...

Du kan sammenligne det med en rotte... Sky dyr, som helst undgår mennesker, men presser du den op i et hjørne, så bliver den utilregnelig, og kan angribe, hvis den føler sig alt for presset...
Samme indstinkt er indbygget i menneskets hjerne, og kommer til udtryk på en lidt anden måde i nutidens samfund...

Morten Ellegaard Larsen:

Jeg under da gerne mine med-Aminoer bedre salgstal, men du får mig altså ikke til at synes at disse salgsfremstød forbedrer kommunikationen på Amino - tværtimod. Og druknermine forsøg på kort og koncis vejledning i det næste indlægs salgsgas, så spare jeg krudtet til en anden gang.

Jeg synes da heller ik om dem, men hvis de endelig er der, så får de enten 1 stjerne, en lidt provokerende bemærkning eller os læser jeg dem slet ik...
Hvorfor lave andre menneskers desperation til et problem i dit liv?

Tilmeldt 31. Mar 10
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 17:04

Dav Morten.

Jeg er helt grøn hvad angår denne type for fora, men jeg søger både information og samarbejdspartner til div.

Vil du ikke være venlig at fortælle mig om hvilke andre fora der er?

På forhånd mange tak!

Lise Holten-Andersen

Mail: vedr13@mail.dk

Fra Helsingør
Tilmeldt 21. Mar 08
Indlæg ialt: 39
Skrevet kl. 13:17

"Jeg er træt af...", at når man skal ændre sin profil, skal man markere "nej" til 8 uinteressante tilbud for at få lov til at gemme.

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4780
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 16:20

khansen:

"Jeg er træt af...", at når man skal ændre sin profil, skal man markere "nej" til 8 uinteressante tilbud for at få lov til at gemme.

Prøv følgende lille test:

Prøv at ændre noget - en eller anden detalje på din profil - og når du kommer ud af den side efter at have klikket på Gem, straks efter at klikke på f.eks. Debat.

Tjek derefter din profil, om ikke den ændring stadig er der. Skype-Smile

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Find mig på LinkedIn

Fra Kolding
Tilmeldt 8. Mar 07
Indlæg ialt: 1577
Fra  Jakodan A/S Skrevet kl. 18:56
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg synes hurtigt, man glemmer reklamerne, og måske er jeg mærkeligt indrettet, men jeg ser dem faktisk slet ikke..

Kun 2 steder synes jeg, det fungere lidt dårligere end det plejer her inde - nyhedsbrevene der tidligere havde dødspændende indhold er nu nærmest kun baseret på reklamer og jeg har derfor overvejet at afmelde dem - de har ikke det samme personlige, sjove præg længere. Fx nr 33.. Først står der noget med en super spændende historie om en medamino - men man kan rent faktisk ikke læse historien uden at gå på nettet, så den skøjter man over.. så er der reklame for pbsterminal, bogholder, lidt om amino er langsomt, reklame for messestand og for en akasse. Øv! Kun reklamer - ingen historier bare for historiernes skyld.

Og så synes jeg der er meget få af blog-indlæggene der er værd at læse - vel 4 ud af 5 eller noget i den stil er kun skrevet for at lokke folk over på en anden side.. Der er kun 2 personers indlæg jeg altid læser, fordi man kan mærke, at de har skrevet historierne, fordi de har lyst til at fortælle - ikke kun for at få kunder. Jeg er stort set holdt op med at se, om der er kommet nye blogindlæg.

Men salgsindlæggende i debatten synes jeg nemt man kan skøjte over - så længe de ikke begynder at skrive pb'er til dig, er det fint nok for mig.

Side 4 ud af 5 (45 indlæg)