Tak, khansen - lad os lige komme tilbage til emnet her! Jeg har INTET imod at dette er et kommercielt foretagende og at Martin efterhånden gerne vil have lidt indtægt på projektet. Min anke går på, at hvis det kommercielle og reklamefinasierede tager overhånd, så holder jeg op med at komme med gode råd og vejledning og bruger i stedet min tid på andre fora. Hvis det kun er mig, der opfatter det sådan, så er det noget problem. Men hvis der er mange andre med de samme fornemmelser (og det synes jeg det ser ud til af denne tråd), så graver Amino sin egen grav på denne måde, og det synes jeg ville være både synd og skam. Jeg håber blot at vi med disse indlæg kan være med til at der i det mindste blive gjort nogen overvejelser og afvejelser blandt beslutningstagerne, så kursen er et bevidst valg. |
Ja, velkommen til scrollerland. Sådan har jeg det også. Og det mest irriterende, du kan værken tage en tissepause eller sætte kaffe over, som f.eks. reklame-tv lægger op til. Der har for øvrigt været en undersøgelse der viser, at når reklamerne vises i fjernsynet, er der pres på kloaksystemet. Nå, spøg til side.
Jeg vil give dig ret i, at reklamerne har taget overhånd på Amino og der skal scrolles en del. Amino+ er så en mulighed for at slippe for dem.
Jeg tænker der må da være andre løsninger på at tjene pengene. På nogle netsamfund vælger man en gratis version og så at betale et medlemsskab for yderlige servicer. Amino + er sikkert tænkt som dette. Forstår så bare ikke, at reklamerne som jeg opfatter som støj skal være tildelt så masivt til ikke betalene medlemmer. Det er lidt den omvendte verden. Jo mere dyt, båt, dynamolygte der er på et sitet, des mindre indbydendende er det. Er det måde at score kunder på i butikken...
Jeg ville jo nok have priotere at lægge mere vægt på ydelserne og få dem til at blive så atraktive, at flere ville ønske at være med der.
Balancen mellem at genere brugerne/reklameindtægter, kontra ydelser/service for betaling er jo en prioteringsag og at Amino vælger reklamerne så højt og massivt, må være fordi Amino+ ikke er attrativt nok endnu.
Mit ønske ville være at Amino lavede en ompriotering, men det kommer måske...