Hvis du gad læse mine indlæg så ville du se at jeg sagde kopien. Hvis Thomas giver sin kopi/bog og hvis vi antager at han ikke har købt den gennem sit firma, så er han i sin fulde ret til at dele bogen med alle medlemmer af den husstand han bor i. Rosenstand påstod at licensregler er almægtige, hvilket ikke er tilfældet, og det var sådan set bare det jeg argumenterede imod. Så når Rosenstand mener at hans licensregler gør at du ikke må dele SEO-LEX med nogen anden person i hele verden så er det ikke nødvendigvis sandt (get the point)? Desværre læser folk ikke hele tråden før de begynder på deres flaming, men det kan man vel heller ikke forvente så jeg vil fremover gøre det mere tydeligt hvad jeg mener når jeg udtrykker mig via Amino.
|
Ulrik Hvide:Desværre læser folk ikke hele tråden før de begynder på deres flaming, men det kan man vel heller ikke forvente så jeg vil fremover gøre det mere tydeligt hvad jeg mener når jeg udtrykker mig via Amino.
Jo Ulrik, jeg har da læst tråden og dine indlæg.
Personligt synes jeg, at det er usmageligt, at du gentagne gange opfordrer til brud på udtrykkelige handelsbetingelser og regler for ophavsret, samt at du trækker en sag om piratkopiering i et andet land ind i debatten i et forsøg at underbygge din egen argumentation.
Du opstiller forudsætninger for din argumentation, som du angiveligt ikke kender de faktuelle kendsgerninger omkring.Det er så såmænd reelt nok, at du vil udtrykke dig tydeligere.Blot du ikke opfordrer til lovbrud.
Det er nemlig IKKE tilladt på Amino, og det bedes du afholde dig fra på Amino.