Men jeg fastholder at sproget fra Bent ikke er befordrende til en yderlig debat. Og det var ikke gode råd fra den branche (revisor m.m) jeg søgte. Men lavede mig nogle generelle betragtninger. Som nogle af de første i tråden åbenbart også har læst. Nu skød jeg ikke på nogle bestemte, ej hellere revisorer eller andre "godtfolk" Men det skrevne ord står jo til troende. Så har man lyst kan man jo bare gennemlæse det som er blevet skrevet herunder også af en "ydmyg" håndværker, der ikke tror på at at revisorer (registreret eller ej med flotte titler) tror at de er ufejlbare. Omkring SEO folk, som jeg hellere ikke har noget imod. At de sommetider for mig er for nørdede. Som om at hjemmesider med optimeret SEO m.m. er alverdens mål. Jeg mener blot at en god hjemmeside er et redskab for en virksomhed, men det kan aldrig for mig være et mål alene. Som håndværkere kan jeg så vælge et hav af redskaber til at forbedre virksomheden, herunder er en god hjemmeside et ud af mange redskaber til at nå dette mål.
RÅD & MAL |
Jeps, det er også blot et redskab, men redskabet skal vel egentlig også være et godt redskab? det svare vel til at håndværkere ikke går ned i silvan og køber værktøj fra deres 10kroners hylde. på samme måde skal man heller ikke gå til den billigste hjemmesidedesigner, og få lavet en hjemmeside som i realiteten tit bliver til et dårligt værktøj. og det er derfor Vi SEO folk/ Programmører er der, til at vejlede og fortælle hvad man skal forvente, hvad man kan gøre osv osv. Og derfor er der også så stor fokus på det for tiden, fordi det er gået op for rigtig mange at man ikke kan have en hjemmeside, uden at det er en fordel også at kigge på andre faktorer såsom SEO, Kvalitet, design, og hvad man nu ellers kan gøre for at optimerer ens chancer på nettet.Ib Abildgaard, RÅD & MAL:Jeg mener blot at en god hjemmeside er et redskab for en virksomhed, men det kan aldrig for mig være et mål alene.