Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er Amino for alle ???

Side 4 ud af 4 (32 indlæg)
Fra Farum
Tilmeldt 19. Jan 06
Indlæg ialt: 5951
Skrevet kl. 14:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Jesper:

Hvad angår jurister og andre rådgivere så lever de af deres viden, så ligesom du ikke maler for Aminoer gratis, så koster det at uddele af sin viden.

Det er korrekt men når man kigger på rækkevidden og omfanget af den viden som jurister og rådgivere uddeler her på Amino så kan vi vel nok blive enige om at det ikke er hovedsigtet for denne gruppe. Havde det været tilfældet ville samtlige svar udover helt banale spørgsmål om satser o.l. jo blive besvaret med at "du er velkommen til at kontakte...." og det er bestemt ikke tilfældet. Rent faktisk besvares der i dag mange spørgsmål om emner og problemstilinger som ud fra en rent faglig betragtning slet ikke egner sig til at blive besvaret via et internet forum, fordi der kræves flere oplysninger og egentlig dialog med pågældende firma m.v. for at kunne anvise den rigtige løsning. Naturligvis vil folk der udbyder en vare o.l. gerne sælge og profilere sig, herunder også rådgivere og jurister, men for mange inkl. mig selv handler det da også om at de gerne vil hjælpe og jeg selv bruger da bl.a. Amino til at få inspiration til hvad er det for nogle ting der rører sig blandt firmaerne og iværksætterne og det kan jeg bruge bl.a. i kursussammenhæng. 

Skattekonsulenterne.dk Rådgivning til revisorer og advokater   Bent Zimmermann

Fra København
Tilmeldt 7. Jun 09
Indlæg ialt: 1662
Skrevet kl. 16:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Bent,

Vi er fuldstændig enige. 

Folkeafstemning om Patentdomstolen

Side 4 ud af 4 (32 indlæg)