Et fora er en plads hvor alle kan give deres holdning til kende. Jeg har givet min holdning til kende og ønsker heller ikke at fortsætte denne absurde "Google Inc. Vs DeMib enterprises". Det er et faktum at google har lagt et bevis på bordet, lad mig linke det igen, og sammentidig anbefaler folk at benytte xml sitemaps. Omvendt bygger du hele din argumentation på egne erfaringer og har ingen dokumentation til at bevise dine påstande. Need I say more? Til slut for at runde min pointe: google anbefaler at du benytter xml sitemaps, men dette er ikke nødvendigt for at få en høj placering eller pagerank hos google. Indhold > ALL PS. Vi kan altid lave et forsøg hvis deMib er frisk på en konkurrence: 10 dage, 2 random domains, 0 backlinks - mig med XML sitemaps og deMib uden. Jeg er altid frisk på lidt sjov Je m'en tirerai, Ulrik Hvide |
Hvis der nu skulle sidde nogen derude og tænke, "Når Google og Ulrik Hvide siger det, så må der være noget om det", så bid venligst mærke i, at der i den rapport, som Ulrik linker til, intet står om ranking. Og deMibs argument har netop været, at indeksering uden ranking er nytteløst.
Altså kan man ikke bruge den nævnte Google-rapport som et ekstra argument og den er slet ikke noget endegyldigt bevis i en debat om sitemaps. Den understøtter nemlig blot, hvad Google i forvejen skriver allevegne, nemlig at de anbefaler at bruge XML sitemaps. XML sitemaps gør nemlig deres liv som søgemaskine lettere. I forhold til rankings giver det ikke "et point" mere at bruge XML sitemaps.