Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

I'm in Network Marketing and I'm proud of it

Side 4 ud af 9 (87 indlæg)
Fra Østbirk
Tilmeldt 24. Apr 07
Indlæg ialt: 467
Skrevet kl. 16:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Thumps up til Jahuu for at lave denne tråd.

Der er nogle skumle NM derude som skaber et ry for hele branchen at vi alle er nogle hemmeligheds fulde nogen. Men os andre som arbejder konstruktivt, og seriøst har ingen problemer med folk som Nikolaj og Fashion-seller. De vil altid være der indtil de sætter sig helt ind i arbejdsformen og evt et firma.

I´m Proud to be a Networker!!!!

Mig og min Partner (Simon) står bag www.xocolovers.dk .com .nl og har lavet den så indholdsrig som muligt. Men hvis vi lagde kompensationsplanen ud ville alle bare tænke hvad !"#¤%&/& er det Big Smile

Derfor kan få få svar på hvilke produkter der er, og for helt nye folk (Hr. og Fru. Danmark) kan man se lidt om hvad NM egentlig er. Jeg synes selv dette er den bedste måde at gøre det på, og hvis man synes omo produktet kan man få en snak om kompensationsplanen så man forstår den og DERFRA tage stilling til om det er noget for en.

(Undskyld Jahuu for at jeg starter denne diskussion i din tråd, men kan se du har samlet alle sammen ;))

Med Venlig Hilsen
Thomas Lybek

Because Aps - Din partner i tøj valget. Vi har alt indenfor arbejdstøj, profilbeklædning, sikkerhedsko, reklameartikler og meget mere.

Fra Østbirk
Tilmeldt 24. Apr 07
Skrevet kl. 16:01

Lol fik tre gange af vide af amoni at noget gik galt. Glemte at Copy/Paste første gang. Så tre udgaver af det jeg prøver at sige ;)

Because Aps - Din partner i tøj valget. Vi har alt indenfor arbejdstøj, profilbeklædning, sikkerhedsko, reklameartikler og meget mere.

Fra Østbirk
Tilmeldt 24. Apr 07
Skrevet kl. 16:03

Tak tonny

Og er der en som snart gider at fortælle mig hvordan jeg laver et svar på noget en anden har sagt i en tråd?

Tilmeldt 17. Nov 08
Indlæg ialt: 288
Skrevet kl. 19:04

Alt hvad jeg kan omkring Salg & Markedsføring har jeg lært gennem MLM og jeg holder utrolig meget af den gode del af branchen.

På trods af at vi idag har en meget stabil og veldreven virksomhed, så overvejer jeg ofte at starte deltid med MLM igen.

Ikke for at tjene en masse penge, men blot for at give noget af det jeg har lært videre til andre mennesker, derudover var en stor del af mit virke i MLM at undervise og holde foredrag og det savner jeg ofte.

Jeg undersøger i øjeblikket 2 virksomheder, Kyani og Unicity og vil høre om i kender noget til disse virksomheder.

Hvis jeg skal bruge tid på MLM igen, så er følgende punkter vigtige for mig.

1. Gode forbrugs produkter med høj kvalitet.

2. Dokumenteret stabil og seriøs virksomhed.

3. God marketings & bonus plan.

4. Lav eller slet ingen investering.

Kender i ovenstående virksomheder eller erd er andre i kan anbefale.

Med venlig hilsen

Flemming Hebsgaard

One2move - Biludlejning

www.one2move.com

www.kør-gratis.dk

Fra Videbæk
Tilmeldt 28. Apr 08
Indlæg ialt: 143
Skrevet kl. 23:32

Flemming Hebsgaard:
Kender i ovenstående virksomheder eller erd er andre i kan anbefale

Hej Flemming

Med de krav du stiller, som i øvrigt er meget berettiget, burde du kaste en blik på LIfe Plus.

Du kan få informationer på min hjemmeside, som er anført nedenunder.

M.v.h.

Michael

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15006
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 00:30

Thomas Lybek:

Ved ikke helt om jeg skal poste den her, men tror faktisk godt jeg vil have noget feedback på den, om den er for hemmeligheds fuld for jer. (Ved den vil være det for Fashion-seller og nikolaj)

Sjovt man skal hænges ud som negativ, fordi andre ik magter at køre deres business fornuftigt... Det er hverken Nikolaj eller jeg, som markedsføre MLM koncepter på en ualmindelig spontan og uhensigtsmæssig måde! Vi har indtil nu, kun stillet nogle basale spørgsmål, som åbentbart hvergang skaber problemer for sælgeren.
Men okay nu nævner du os, så må du da os lige få en kommentar med på vejen ;D

Thomas Lybek:

Men som mange også siger er der meget hemmelighedsfuldt over NOGLE Network marketingsfolk. Nogle er ikke (som jahuu siger) Proud to be in NM. Men de vil gerne have pengene. Så de prøver at skrive kort herinde om et eller andet. Jeg har selv (sammen med min partner) udviklet en hjemmeside som (synes jeg selv) fortæller godt om det hele. Både på .dk /.com /.nl.

I har gjort meget ud af designet, hvilket er tiltalende... Men!

• Hvorfor er alle produkt teksterne på engelsk?
  • Hvorfor fokuseres der på en masse ingredienser, som er lige gyldig for køber?
  • Hvorfor er jeres produkt bedre end "normal" 70% mørk chokolade
  • Hvorfor er teksterne skrevet til en sælger, og ik til en B2C køber?
  • Hvorfor er priserne hemmelige?
  • Hvorfor er der ingen beviser på, at de omtalte produkter er bedre end så meget andet?
  • Hvorfor skal jeg betale en overpris på flere hundrede %, når samme effekt kan opnås med chokolade fra supermarkedet?
  • Dertil savner jeg officiel dokumentation på, at produkterne har den virkning, som der omtales...

Thomas Lybek:

Så kig på den og fortæl noget KONSTRUKTIV kritik. Og svarer gerne på alt hvad der skulle være spørgsmål om. Jeg er nemlig stolt af at være i NM ligesom i andre nok er stolte af det i laver.

Konklusion: Endnu et setup, hvor det går ud på at hverve sælgere fremfor at sælge et produkt... The same mistake like always Indifferent

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

https://shop.cosmos-co.eu/da/

Tilmeldt 24. Jun 07
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 00:45

Thomas Lybek:

Som alle nok ved koster Helse og sunde produkter mere end almindelige usunde produkter.

Ja fordi firmaerne bag produkterne tjener styrtende med penge... Ellers savner jeg dokumentation på den påstand, og hvornår et produkt diffineres som usund!

Thomas Lybek:

Prisen for en pakke chokolade med 1,2 kg chokolade ligger på omkring $110. Så kan man diskutere om dette er dyrt for chokolade. Men når man sætter sig ind i hvad Xocai´s produkter indeholder af Acai bær, hvordan chokoladen bliver behandlet er prisen fair (Skal nok lade vær med at skrive en hel roman om hvordan det bliver lavet). Du har faktisk her et chokolade produkt som du kan spise uden dårligt samvittighed (Self ikke 1,2 kg på en dag Big Smile)

For samme pris kan jeg købe næsten 6 kg 70% chokolade, som er ligeså sundt, som det omtalte produkt...

Så ja det er dyrt! Spørgsmålet er, om det reelt ik er sundere at holde chokoladen og vitaminerne og mineralerne hver for sig? Og det er med sikkerhed os den billigste løsning!

Thomas Lybek:

Ellers kan folk også gå ind på www.youtube.com og søge på Xocai. Så kan man se lidt udsendelser fra diverse medier som snakker om hvad det er.

Nu har jeg set en masse, og det sjove er, at ingen tager stilling til produktet... Der er i flere videoer taget klip af forskere/professorer, som siger at mørk chokolade med 70% kakao (evt mere) er sundt, men sjovt nok bliver dette produkt aldrig nævnt af de samme forskere/professorer, som værende bedre! Hvorfor ik?

Fra Gram
Tilmeldt 8. Jan 07
Indlæg ialt: 352
Skrevet kl. 11:31

Flemming Hebsgaard:

Hvis jeg skal bruge tid på MLM igen, så er følgende punkter vigtige for mig.

1. Gode forbrugs produkter med høj kvalitet.

2. Dokumenteret stabil og seriøs virksomhed.

3. God marketings & bonus plan.

4. Lav eller slet ingen investering.

Hej Flemming - jeg kender ikke nogle af de virksomheder du nævner.

Jeg arbejder selv med Nu Skin Enterprises - og de opfylder efter min mening alle 4 kraav.

1.  Personlig pleje og kosttilskud og sportsernæring af meget høj kvalitet.

2. 25 år med succes - og har her i 2010 lanceret ny og banebrydende teknologi, som har givet givet meget positive udsving på børsen. Internethandel - direkte fra producent til forbruger (via nettet).

3. God bonusplan - uden loft - og uden geografisk begrænsning.

4. Ingen investering.

Du kan se mere her: www.pabst.nsedreams.com 

Og du er altid velkommen til at kontakte mig for uforpligtende svar på spørgsmål.

Med venlig hilsen

Lillian Pabst

Tilmeldt 24. Jun 07
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 18:03

Thomas Lybek:

Ja jeg hænger jer 2 ud, og specielt dig for hver gang der er en som vil prøve at fortælle noget om et NM firma er du der med det samme med alle mulige negative udtalelser. Alt muligt med typisk NM stil, Alle vil aldrig svare og bla bla bla.... Drop nu det negative lort og prøv at være åben. Ellers så hold dig væk fra MLM trådene, hvis de går dig så meget på.

Okay flot forsvar af et produkt... Nu er det min skyld at 95% af alle MLM pushere ik magter at svare på simple spørgsmål... Og fordi man stiller simpler spørgsmål, som vi andre os får dagligt fra vores kunder, så er man negativ.
Ja det er en god indgangsvinkel til alt... Det er alle andre den er galt med, og ik en selv der laver problemer.

Men jeg daffer ud af denne tråd, da jeg ik gider synke ned på dit niveau!

Tilmeldt 24. Jun 07
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 18:06

Simon Thomassen:

Først og fremmest vil jeg sige at det ikke har noget at gøre med at hænge jer negativt ud. I gir den kritik som i føler er berretiget og den tager vi til os. Det er trodsalt folk, der er negativt stemt overfor vores koncept, som vi skal lærer fra, med henblik på at få et bedre ry, samt kundekreds.

Sjovt du siger det modsatte af din partner eller hva han er... For i hans øjne er vi negative, fordi vi stiller spørgsmål, og ik bare sluger alt rådt...

Simon Thomassen:

Med hensyn til vores hjemmeside, så har du ret i mange af dine observationer. Det skal dog siges at denne hjemmeside er midlertidig og derfor slet ikke giver os de muligheder vi ønsker.
På vores nye hjemmeside, vil det være muligt at købe produkterne direkte, og dermed også se priserne. Produkt informationerne er ved at blive oversat til dansk, tysk, spansk, finsk og hollandsk, og alle disse sprog vil være tilgængelige på den nye hjemmeside.

Dernæst meget sjovt, at du egentlig giver mig ret i den konstruktive kritik, som mit indlæg var... Det var nu kun ment som nogle punkter, hvor i kunne forbedre jer, og gøre jer mere troværdige...

Men efter din partners lave niveau i hans tidligere svar, vælger jeg at forlade tråden, og så må I selv overveje, hva I kan/vil bruge af kritikken herfra...

Side 4 ud af 9 (87 indlæg)