Hvori består den omtalte garanti? Hvis man virkelig har skudt papegøjen og produktet er kanon vil man da ønske at få så meget ud af det som muligt. Og det vil altså ikke være gennem MLM. Jeg ser kun 1 smart person i MLM, og det er ham der sidder øverst i fødekæden, resten forsøger bare at sende lorten videre fordi de har smidt en masse penge i et tvivlsomt produkt som i 95% af tilfældende ikke er så nytænkende som lovet. |
Jahuu:Det kommer jo meget an på produktet - ikke alle produkter egner sig til at blive markedsført på denne måde.
Havde jeg et produkt der egner sig, har jeg 2 valg; enten vælger jeg traditionel markedsføring eller jeg kan vælge Network Marketing. Begge måder får jeg flyttet produkter, men der er en grundlæggende forskel mellem de to. Vælger jeg traditionel markedsføring, bekoster jeg markedsføringen FØR jeg får solgt nogen varer og vælger jeg NM bekoster jeg først markedsføringen EFTER varen er solgt.
Det giver rigtig god mening, rent forretningsmæssigt, at vælge NM. Hvis du har prøvet at starte noget op, så ved du også hvor omfattende og dyrt det er at markedsføre sig. Der skal utroligt meget til for at slå sig fast med mærke, brand eller what ever.
Traditionel markedsføring er der ingen garantier for gevinst, men med NM er der garanti hver gang. Derfor er jeg ret overbevist om at jeg ville vælge NM, havde jeg et produkt der egnede sig.
Hvad mener du med traditionel markedsføring, alt andet end network marketing? Med f.eks. affiliate marketing kan du vælge en procentafregning og kun betale pr. salg. Udover affiliate marketing findes der også andre markedsføringsmetoder hvor du kun betaler pr. salg, f.eks. indenfor telemarketing.