Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

I'm in Network Marketing and I'm proud of it

Side 3 ud af 18 (177 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 16. Feb 10
Indlæg ialt: 58
Skrevet kl. 01:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvori består den omtalte garanti?

Hvis man virkelig har skudt papegøjen og produktet er kanon vil man da ønske at få så meget ud af det som muligt. Og det vil altså ikke være gennem MLM.

Jeg ser kun 1 smart person i MLM, og det er ham der sidder øverst i fødekæden, resten forsøger bare at sende lorten videre fordi de har smidt en masse penge i et tvivlsomt produkt som i 95% af tilfældende ikke er så nytænkende som lovet.

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 01:01

Jahuu:

Det kommer jo meget an på produktet - ikke alle produkter egner sig til at blive markedsført på denne måde.

Havde jeg et produkt der egner sig, har jeg 2 valg; enten vælger jeg traditionel markedsføring eller jeg kan vælge Network Marketing. Begge måder får jeg flyttet produkter, men der er en grundlæggende forskel mellem de to. Vælger jeg traditionel markedsføring, bekoster jeg markedsføringen FØR jeg får solgt nogen varer og vælger jeg NM bekoster jeg først markedsføringen EFTER varen er solgt.

Det giver rigtig god mening, rent forretningsmæssigt, at vælge NM. Hvis du har prøvet at starte noget op, så ved du også hvor omfattende og dyrt det er at markedsføre sig. Der skal utroligt meget til for at slå sig fast med mærke, brand eller what ever.

Traditionel markedsføring er der ingen garantier for gevinst, men med NM er der garanti hver gang. Derfor er jeg ret overbevist om at jeg ville vælge NM, havde jeg et produkt der egnede sig.

Hvad mener du med traditionel markedsføring, alt andet end network marketing? Med f.eks. affiliate marketing kan du vælge en procentafregning og kun betale pr. salg. Udover affiliate marketing findes der også andre markedsføringsmetoder hvor du kun betaler pr. salg, f.eks. indenfor telemarketing.

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Tilmeldt 29. Jul 07
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 01:01

Det er bestemt ikke for at ignorere, men at debatere mod fordomme og uvidenhed, det er der alt for mange tråde der er røget af sporet af. Den galaj hopper jeg ikke på (denne gang i hvert fald:o)

Jeg har læst stort set alle tråde herinde om emnet og kan selvfølgelig ikke huske den ene fra den anden, så links må du selv rode rundt efter Wink

Jacob.

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15050
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 01:05

Jahuu:

Jeg har læst stort set alle tråde herinde om emnet og kan selvfølgelig ikke huske den ene fra den anden, så links må du selv rode rundt efter Wink

Arrhhh den er satme tynd... Skal vi nu til selv at bevise, at dine påstande er sande?

Det her bliver mere og mere typisk MLM, sorry to say it!

Tilmeldt 27. Apr 07
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 01:09

Jahuu:

Det er bestemt ikke for at ignorere, men at debatere mod fordomme og uvidenhed, det er der alt for mange tråde der er røget af sporet af. Den galaj hopper jeg ikke på (denne gang i hvert fald:o)

Jacob.

Jeg ville egentligt slet ikke have skudt dig til at være en MLM´er for du har jo et ganske almindeligt sprogbrug og skriver ikke i kodesprog som i denne typiske MLM tråd oprettet idag: http://www.amino.dk/forums/t/82601.aspx

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15050
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 01:10
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Nicolaj:

Jeg ville egentligt slet ikke have skudt dig til at være en MLM´er for du har jo et ganske almindeligt sprogbrug og skriver ikke i kodesprog som i denne typiske MLM tråd oprettet idag: http://www.amino.dk/forums/t/82601.aspx

Så læs trådstarten igen, og du har svaret ;D

Fra København
Tilmeldt 16. Feb 10
Indlæg ialt: 58
Skrevet kl. 01:13

Nej det er rigtig nok, men ellers et fint eksempel.

Det jeg synes er problematisk ved mange af disse ting er den målgruppe de rammer. Den typiske iværksætteramino.dk vil jo nok bare bladre hurtigt videre, men unge fra 14+ starter med at læse med herinde og ser disse tvivlsomme måder at tjene penge på som helt normalt iværksætteri, istedet for det bondefangeri det OFTEST er.

Tilmeldt 27. Apr 07
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 01:18

Anders:

Nej det er rigtig nok, men ellers et fint eksempel.

Det jeg synes er problematisk ved mange af disse ting er den målgruppe de rammer. Den typiske iværksætter på amino.dk vil jo nok bare bladre hurtigt videre, men unge fra 14+ starter med at læse med herinde og ser disse tvivlsomme måder at tjene penge på som helt normalt iværksætteri, istedet for det bondefangeri det OFTEST er.

Det er også derfor jeg plejer at drille lidt i MLM trådene, så nye brugere kan se at ikke alle mener at MLM er vejen til hurtig rigdom og passiv indkomst. Lige et par indlæg mere herfra, så er jeg den flinkeste Amino der hjælper mest med "MLM (Multi-Level Marketing, Network Marketing)" Wink

Fra Gram
Tilmeldt 8. Jan 07
Indlæg ialt: 352
Skrevet kl. 12:20

Hej Fashion - Seller

Du ser ud til at være meget aktiv debattør på amino - og jeg har bemærket at du også "bevæger" dig meget i MLM diskussioner, en ting som undrer mig, er at de fleste indlæg med din "signatur" - virker meget negativ ladede. Håber ikke det er din livsfilosofi.

Med venlig hilsen - og jeg håber du får en god dag - og masser af solskin, så der kommer gang i salget af "design" solbrillerne Cool

Mvh

Lillian Pabst

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 12:33

Hvorfor vil de fleste ikke fortælle om produket ? Køb pakken og prøv ? dårlig stil.

Lav en hjemmeside der viser alle produkter og en god beskårivelse af hvordan forhandler vilkårende er.

Jeg har desværre været i klørende på et par stykker og alle har samme holdning. Kom forbi eller vi kommer til dig. Fortæl nu bare i tlf hvad det handler om.

Jeg havde en kammerat der lokkede mig med til et møde om rynkestryglernet og det blev demonstret.

Men der var ingen forskel på før og efter, selvom fyren havde en del rynker i ansigtet og de to "sælgere" sagde bare kan du slet ikke se resultatet og nej kunne jeg ikke.

Har også været i klørende på aloe vera sælgere øv øv øv..

Kender i en side hvor alt bliver vist og fortalt ?

Mikkel

Side 3 ud af 18 (177 indlæg)