Hej Lotte Nu ved jeg ikke om du har lavet meget om på siden, siden du skrev dit indlæg, men jeg vil sige, at din "butik", som den ser ud nu, absolut ingenting fejler. Jeg er tit på hjemmesider der handler med børnetøj og var ikke et minut i tvivl om, hvor jeg skulle gå hen for at finde det jeg søgte hos dig. Dine mærker ER kendte og det er nogle rigtig gode nogle du har fået fat i. Specielt vil jeg gerne selv have fingrene i Aucom (er ved at åbne en fysisk butik). Så den der nævnes med dukketøjet kan jeg ikke lige følge ![]() Jeg vil endda vove den påstand, at kender man ikke dine mærker vil man heller ikke betale prisen, og derfor fungerer din navigation helt fint. Jeg var som sagt overhovedet ikke i tvilv. Mvh, |
Gider I kigge på endnu en ny netshop?
Hejsa igen Tusind tak for hjælpen venner.. Vi har brugt de sidste dage på at lave en hel del ændringer og nu er vi næsten ved at være der ...Mangler lige et par detaljer/sider med tekst osv. men de væsentligste ting er rettet ..Så hvis I gider kaste et sidste blik på siden og smide et par kommentarer vil jeg blive glad.. Og nu vil jeg så læne mig lidt tilbage og fejre at jeg har haft mine første kunder i butikken....Fik lavet 2 flotte salg på en og samme dag.. Hurra |
Der er lige én ting, i firefox går de tre sorte punkter ud over kassens kant. |
Følg mig på youtube under navnet Dimi Hardorff
Som det er sagt før er det en rigtig flot side du har fået sat sammen. Mange ting afhænger jo af holdninger og smag, så det bedste du kan gøre er nok at teste, tilrette, teste, tilrette osv. osv. Et par bemærkninger fra mig: - Jeg mener også at du bør gøre din adresse større på forsiden. Ikke så meget fordi man ikke kan finde den et andet sted, men fordi det er møgirriterende at se på en tekst der er svær at læse. - På samme måde generer det også mit øje at skulle se på "copyright teksten" på alle billederne (specielt på de små thumbnails). Jeg kan godt forstå at du vil beskytte dine billeder, men sådan en tekst hjælper bare ikke ret meget (de fleste af dine billeder er lige til at nuppe alligevel). Så min anbefaling er at du fjerne copyright teksten. - Det afhænger nok at den type shop man har, men for mig er nyhedsbrevet SUPER vigtigt. Derfor vil jeg kun anbefale at du gør det endnu mere synligt at folk kan tilmelde sig dit nyhedsbrev. Husk også at give dem en grund til at tilmelde sig. F.eks. er gratis ebooks et fantastisk værktøj. - Har du overvejet at gøre fragten gratis? Jeg læste for få uger siden at 75% af de handlende på nettet vælger at handle et andet sted, hvis der skal betales fragt. Selvom tallet måske kun er 20%, så kunne det jo være at en lille prisforhøjelse (generelt) kunne afhjælpe den tabte avance? Ellers vil jeg bare ønske dig held og lykke med shoppen! Det bliver spændende at følge udviklingen. |
Medstifter af Marketers.dk - Danmarks Affiliate Marketing Forum
Tillykke med dine første salg, vi overvejede at få indrammet den først ordresedden (nej selvfølgelig ikke ![]() Hilsen |
www.unik-kids.dk Webshop der henvender sig til alle småbørnsfamilier. Speciale afdeling til for tidligt fødte børn
Har lige kigget hurtigt på den og jeg har nu ingen problemer med IE 7 :-) Der hvor jeg står af, er når man når til betalingen. Her åbner der et vindue hvor jeg skal indtaste mine kortoplysninger, men siden er ikke på en SSL forbindelse (ikke rent visuelt ihvertfald) idet der ingen hængelås er i browseren. Jeg indtaster ALDRIG mine kortoplysninger på en side der ikke er hængelås på og jeg tror du tabe rigtig mange kunder i det her step. Iøvrigt, så undrer jeg mig gevaldigt over, at PBS i det hele taget har godkendt dit betalingsvindue, men sådan er der jo så meget med PBS .....
|