Som jeg også skrev til dig, så virker din butik ikke, i hvert tilfælde ikke i IE7. Første gang jeg prøvede at bestille, så fik jeg en grim fejlbesked og anden gang, her til morgen, så blev jeg bare sendt til forsiden. Med andre ord er det ikke så mærkeligt at du ingen ordrer får. Dbh Martin |
Gider I kigge på endnu en ny netshop?
Til Martin: IE7 er jo ondskabens browser :) |
He he he, det siger du til mig der i 11 år har arbejdet sammen med Microsoft og i dag tjener kasse på selvsamme. Du kan glæde dig over at Amino er 100% Powered by Microsoft min ven, så lige nu hælder du penge i Bill G''s lomme :-) Dbh Martin |
Hej Snoopington, Kiggede på Jeres side her til morgen, det kan godt være jeg ikke var rigtig vågen, men jeg trode faktisk det var dukketøj, dennebutik handlede om. Isteden for at bruge de mærkevarer, som I gør. Så syntes jeg I skulle bruge navigeringen med feks: Pigetøj: Bukser 3 år Bukser 4 år osv. For jeg tro ikke der er mange der kender Jeres mærke. Jeres menulinje hænger til højre, det er måske browser ting, jeg testede med IE7 Jeg kan varmt anbefalde jer at købe MartinTs E-Pusher, her kan du i et super godt sprog lære hvordan, du omdanner dine besøgene til evt. ordre, det er jo det, det hele går ud på, Ikk ![]() Men ellers flot design på siden, men der er en del hække i skal havde skåret ned som Martin udtrykke det ![]() Forsat held og lykke. Michael Blach |
|
Følg mig på youtube under navnet Dimi Hardorff
Har kigget på dit site og må umiddelbart give Onging 100 % ret. Det virker umiddelbart som om du sælger dukker... Du har et rigtig bredt produktudvalgt men i forhold til de produkter du fremhæver på forsiden, så er det 2 gange dukker og et gange blad... Faktisk er der ingen steder på din forside, hvor du nævner tøj med et ord. Det betyder at brugerne selv skal i gang med et større detektivarbejde... og det gider de ikke... Min anbefaling er at du starter med at at gøre den store reklame smallere i højden og at du lægger en mindre række billeder nedenunder som linker til Pigetøj - Drengetøj - Legetøj - Møbler & Interiør ala "Shop" forsiden. Herefter rydder du op i din topnavigation og kalder dine syv punkter: Pigetøj - Drengetøj - Legetøj - Møbler & Interiør - Priser og betingelser - Om Snoppington - Se kurv Som udgangspunkt har du udover de tekniske problemer (Som er meget væsentlige) et rimeligt godt og velfungerende site. Der er mange af de begynder fejl som andre laver, som du er kommet uden om. En enkelt ting er dog, at du skal arbejde mere aktivt med dine Call to action... Dine side er meget pæn... men man er hele tiden usikker på hvor man kan klikke... og hvor man bør klikker for at komme videre... Knappen på "kurv" på produktsiderne er nok det bedste eksempel... den er samme farve som det andet... og hedder noget helt passivt... lav knappen rød... og ændre teksten til "læg i kurv" det er kritisk... Samtidig kan en del af dine "salgsproblem" måske også stamme fra et helt andet sted... nemlig kvaliteten af dine besøgende... Det kan nemlig meget nemt være at du simpelthen får de forkerte besøgende til dit site, af den ene eller den anden grund... Såvidt jeg kan se bruger du på nuværende tidspunkt ikke noget trackingværktøj til at holde styr på dine besøgende. Jeg vil klart anbefale, at du starter med at installere eksempelvis Google Analytics, så du kan se 1. Hvor dine besøgende kommer fra 2. Hvad de er interesseret i 3. Hvor de falder fra For hvis du kan svare på de 3 spørgsmål... så kan du forbedre din salg markant... Rigtig god weekend... :-) |
Hej Lotte Vil først og fremmest sige at det er en kanon flot side. Synes helt klart den på mange måder sætter standarter!!! Mit første indtryk er også at du sælger dukker. Det er først når jeg går videre jeg finder ud af det primært er tøj. Efter min mening er tøj det primære og så må du have nogle gode tilbud på det istedet. En af de tanker jeg har er at jeg er lidt i tvivl om din målgruppe er modtagelige for en webshop. Indløbere til småbørnstøj er som jeg ser det....(unge) mødre og bedsteforældre! - Nogle unge mødre er modtagelige, men jeg tror ikke alle er. Når det nu er eksklusivt tøj (som jeg ser det), vil man så ikke røre ved det og se det på børnene først? Bedsteforældre er efter min bedste overbevisning slet ikke modtagelige for internetmediet. Af samme årsag mener jeg din størrelsesguide er meget vigtig. Ved ikke om det er helt logisk den ligge under "service", tror det er en idé ligge et link til den inde på webshoppen. Er heller ikke sikker på hvad forskellen på "shop" og "mærker" er. Er det bare to forskellige måder for kunden af navigere? hov, nu kan man slet ikke komme ind på din side! |
Tror også jeg ville overveje at bruge børnemodeller, så er det lettere at forstille og. Samtidig kan du sælge som sæt og måske opnå et mersalg - tror jeg er bedre end at henvise som du gør nu nede i højre hjørne. Kan også "stjæle" martins idé med at tilbyde en ekstra ting med rabat når de skal til at betale. Læs epusher og se spamfigher (håber det er ok med dig at låne en idé martin :-)). |