Hej Lone Sikke en flot butik du har lavet. Det er specielt godt, at man kan se oversigten over varerne samtidig med at man ser på den enkelte vare, så man ikke skal bladre frem og tilbage mens man "oser" i butikken. Jeg kan se, at siden jeg kiggede første gang i formiddags, hvor jeg ikke havde tid til at svare, der har du ændret forsiden, og det er en rigtig god ide. Jeg gennemskuede ikke lige hvad overskriften shop stod for, jeg tænkte at det var en knap tilbage til forsiden, og ikke en vej til varerne. Teksten som ligger når man klikker på mærker tror jeg også du skal have til at ligge et andet sted, det var først da jeg læste indlæggene i denne tråd, at jeg opdagede at der var en tekst der, jeg gik direkte videre i menuen der kommer frem når man holder musen over. Som du kan se, har jeg også en webshop med blandt andet børnetøj, og jeg tror der er et potentiale til dit børnetøj også, de rigtige kunder skal bare finde dig. Der er en stort gruppe, som handler meget på nettet, og for dem betyder det ikke noget, at man ikke først kan mærke kvaliteten. De fleste mærker er jo ikke helt ukendte. Jeg har set tilbage i vores bestillinger, og der gik også en uge inden de første bestillinger begyndte at komme. Vi havde ikke annonceret i starten, kun købt google adwords. Ellers er det en rigtig flot butik, og jeg synes den er nem at finde rundt i, held og lykke med den. Hilsen |
Hej alle I fantastiske Aminoer
Hvor er det dejligt at I har været så flittige ,grundige og MEGET hjælpsomme .
Pyhh Jeg må indrømme at det meget overvældende med så meget respons ,men jeg er SUPER GLAD.
Jeg har taget alle jeres gode råd til efterretning og arbejder intenst på at få rettet op på nogle af de mest fatale fejl/mangler..
Har da allerede fået rettet en del og oploader om en times tid.
Som den flittige hjælper vil bemærke har jeg droppet den "gamle" forside, således at man nu med det samme kan klikke sig ind på pruduktgruppen man er interesseret i og jeg har da også fået et stykke tøj på forsiden . Har desværre endnu ingen fotos med lækre unger i tøjet endnu, men hvis solen skinner igen imorgen er det vel oplagt at gå ned i skoven med alle efterårsbladene og evt. "skyde" mine egne guldklumper der.
Desuden har jeg droppet slideshow på forsiden også. Kunderne opholder sig forhåbentlig ikke så længe på forsiden at de kan nå at se alle billeder/tilbud der anyway. Jeg har også fået tilføjet alert popups når en vare er udsolgt osv. samt ved betalingsgaten hvis man ikke har godkendt forretningsbetingelserne.
I må meget gerne gentjekke sitet hvis I orker..
Til Martin..Det glæder mig da at du har været på betalingssiden...(du kan da bare sende en check..he he..)Spøg til side..Vi har testet i E7 efter din tidlige morgenmail.. Der er ingen problemer der når vi tester...Vil du evt. prøve igen på din maskine?
Til Dimitri privat meddelse: Tak og jo....den er god nok.
Keep up the good spirits and leave it up to me to panic