Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gider I kigge på endnu en ny netshop?

Side 3 ud af 4 (36 indlæg)
Fra Hinnerup
Tilmeldt 22. Jun 05
Indlæg ialt: 326
Skrevet kl. 16:30
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Lone

Sikke en flot butik du har lavet. Det er specielt godt, at man kan se oversigten over varerne samtidig med at man ser på den enkelte vare, så man ikke skal bladre frem og tilbage mens man "oser" i butikken.

Jeg kan se, at siden jeg kiggede første gang i formiddags, hvor jeg ikke havde tid til at svare, der har du ændret forsiden, og det er en rigtig god ide.

Jeg gennemskuede ikke lige hvad overskriften shop stod for, jeg tænkte at det var en knap tilbage til forsiden, og ikke en vej til varerne. Teksten som ligger når man klikker på mærker tror jeg også du skal have til at ligge et andet sted, det var først da jeg læste indlæggene i denne tråd, at jeg opdagede at der var en tekst der, jeg gik direkte videre i menuen der kommer frem når man holder musen over.

Som du kan se, har jeg også en webshop med blandt andet børnetøj, og jeg tror der er et potentiale til dit børnetøj også, de rigtige kunder skal bare finde dig. Der er en stort gruppe, som handler meget på nettet, og for dem betyder det ikke noget, at man ikke først kan mærke kvaliteten. De fleste mærker er jo ikke helt ukendte.

Jeg har set tilbage i vores bestillinger, og der gik også en uge inden de første bestillinger begyndte at komme. Vi havde ikke annonceret i starten, kun købt google adwords.

Ellers er det en rigtig flot butik, og jeg synes den er nem at finde rundt i, held og lykke med den.

Hilsen

www.unik-kids.dk Webshop der henvender sig til alle småbørnsfamilier. Speciale afdeling til for tidligt fødte børn

Tilmeldt 3. Nov 06
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 00:00
Hej alle I fantastiske Aminoer

Hvor er det dejligt at I har været så flittige ,grundige og MEGET hjælpsomme .

Pyhh Jeg må indrømme at det meget overvældende med så meget respons ,men jeg er SUPER GLAD.

Jeg har taget alle jeres gode råd til efterretning og arbejder intenst på at få rettet op på nogle af de mest fatale fejl/mangler..

Har da allerede fået rettet en del og oploader om en times tid.

Som den flittige hjælper vil bemærke har jeg  droppet den "gamle" forside, således at man nu med det samme kan klikke sig ind på pruduktgruppen man er interesseret i og jeg har da også fået et stykke tøj på forsiden . Har desværre endnu ingen fotos med lækre unger i tøjet endnu, men hvis solen skinner igen imorgen er det vel oplagt at gå ned i skoven med alle efterårsbladene og evt. "skyde" mine egne guldklumper der.

Desuden har jeg droppet slideshow på forsiden også. Kunderne opholder sig forhåbentlig ikke så længe på forsiden at de kan nå at se alle billeder/tilbud der anyway. Jeg har også fået tilføjet alert popups når en vare er udsolgt osv. samt ved betalingsgaten hvis man ikke har godkendt forretningsbetingelserne.

I må meget gerne gentjekke sitet hvis I orker..

Til Martin..Det glæder mig da at du har været på betalingssiden...(du kan da bare sende en check..he he..)Spøg til side..Vi har testet i E7 efter din tidlige morgenmail..  Der er ingen problemer der når vi tester...Vil du evt. prøve igen på din maskine?

Til Dimitri privat meddelse:  Tak og jo....den er god nok.

Keep up the good spirits and leave it up to me to panic

Fra Helsingborg
Tilmeldt 26. Feb 06
Indlæg ialt: 2880
Skrevet kl. 00:19
Nederst på din side står der følgende kontakt oplysninger, "SNOOPINGTON - BIRKEDOMMERVEJ 8, VESTER EGEDE - 4690 HASLEV - TLF.: 21 23 52 88 - CVR: 26 44 35 71 - E-MAIL: INFO@SNOOPINGTON.DK". Er det muligt at du kan gøre dem lidt tydligere/større, de er meget svære at læse.

En anden ting, hvad vil du sige minimumsalderen er for brug af de dukker du sælger?

Følg mig på youtube under navnet Dimi Hardorff

Tilmeldt 3. Nov 06
Skrevet kl. 01:05
Hej Dimitri

Jeg synes faktisk ikke det er nødvendigt at det står mere tydeligt .Oplysningerne findes jo også flere steder på sitet.

Med hensyn til dukkerne kan jeg fortælle at min egen datter som netop er fyldt 3 år har megen fornøjelse af sin dukke.

For hende er en dukke en dukke. Men piger mellem 5/6 år og helt op til 12 år vil klart få størst udbytte af at lege modeshow o.s.v. med dukkerne og tilbehøret..

Og hvis jeg lige må indskyde at det er de lækreste dukker jeg har set i nyere tid.

Tilmeldt 6. Sep 06
Indlæg ialt: 85
Skrevet kl. 13:32
Hej Lotte,

Vi har jo snakket lidt sammen privat, så du ved jo hvad jeg mener om siden  Men jeg vil lige tilføje nu da du har ændre forsiden at det ser rigtig godt ud!!! Jeg tror det vil gøre en stor forskel at man nu ikke er i tvivl om hvad du handler med!

Mvh. Pernille

Fra Helsingborg
Tilmeldt 26. Feb 06
Skrevet kl. 13:32
Så jeg ville godt kunne forære en/flere til min kusines datter på to år, uden at hun sidder og kigger dumt på dem?

Tilmeldt 3. Nov 06
Skrevet kl. 14:11
Hej Pernille

Tak!

Jeg håber virkelig det hjælper...

Jeg er sikker på vi tales vi igen i fremtiden..

Tilmeldt 3. Nov 06
Skrevet kl. 14:24
Dato: 05-11-2006 13:31:53 Forfatter: Dimitri Hardorff Så jeg ville godt kunne forære en/flere til min kusines datter på to år, uden at hun sidder og kigger dumt på dem?

Hej Dimitri..

Ja det kan du da ..som sagt en dukke er en dukke og selvom mine dukker "fashion Angels" er designet til størrer børn, kan mindre børn da sagten lege med dem..Dukkerne er ca. 40 cm. høje, totalt bøjelige, beklædt med plys, og med broderede ansigter ,så der er ingen farlige løse dele, med mindre hun spiser håret som er en paryk..(Så er det jo heldigvis godt at man bare kan købe en ny paryk og oven i købet med en  spritny frisure) Det er selvfølgelig straks værrer med den mavepine det vil give barnet.

Og Obs! de farligste løse dele ved dukken er tøjet og skoene, men de har da heldigvis en vis størrelse der ikke er så nemt at få galt i halsen.

Fra Helsingborg
Tilmeldt 26. Feb 06
Skrevet kl. 14:43
Tak for svaret Lotte, det må være den næste gave til hende :)

Fra Århus
Tilmeldt 13. Apr 05
Indlæg ialt: 633
Skrevet kl. 16:04
Savner, at man kan klikke på "Fashion Angels" tøserne på forsiden...  

Side 3 ud af 4 (36 indlæg)